کد خبر: ۱۲۶۵۷
تاریخ انتشار : ۱۶:۱۷ - ۱۶ دی ۱۳۹۴
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل از ثبت ۲۰۷ خاموشی در شبکه برق‌رسانی استان به دلیل تندبادهای شدید و اختلال در شبکه خبر داد.
به گزارش برق نیوز، علیرضا علیزاده بعدازظهر چهارشنبه در حاشیه هماهنگی برنامه‌های بازرسی و نظارت بر شبکه برق‌رسانی گفت: در روزهای ۱۴ و ۱۵ دی‌ماه سرعت وزش باد به ۸۰ کیلومتر بر ساعت رسید که موجب بروز تداخل و خاموشی در برخی مناطق شبکه شد. 

وی افزود: هرچند خاموشی‌ها خسارت مالی در بر نداشته بااین‌وجود تمامی پتانسیل این اداره کل به کار گرفته‌شده تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن اختلالات رفع شود. 

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان با اشاره به بکار گیری نیروهای پیمانکاری در روزهای اخیر ادامه داد: درواقع از تمامی ظرفیت شرکت توزیع برق استفاده‌شده تا در کمترین زمان خاموشی رفع شود.  علیزاده عمده دلایل بروز خاموشی را کابل‌های خود گران عنوان کرد و افزود: به همین منظور جایگزینی کابل‌ها به طول ۱۱۰ کیلومتر انجام ‌شده است. 

وی درعین‌حال به شاخه زنی درختان از یک ماه قبل اشاره کرد و متذکر شد: شاخه زنی درختان در حریم خطوط برق انجام‌شده است.  مدیرعامل شرکت توزیع برق استان به بازرسی و نظارت مستمر به شبکه برق‌رسانی اشاره و تأکید کرد: درعین‌حال در تلاش هستیم با پیش‌بینی به‌موقع از بروز اختلال ممانعت کنیم.
منبع: مهر
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار