کد خبر: ۱۲۶۵۸
تاریخ انتشار : ۱۴:۲۰ - ۱۶ دی ۱۳۹۴
به گفته کارگران پست های فشار قوی برق قرار است عصر امروز در محل سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور جلسه‌ای در خصوص پیگیری مطالبات صنفی آنها تشکیل شود.
به گزارش برق نیوز، تعدادی از این کارگران افزودند: طبق وعده‌ای که در روزهای اخیر به آنها داده شده، قرار است عصر امروز جلسه پیگیری مطالبات کارگران پست‌های فشار قوی برق با حضور نماینگان کارگران، نمایندگان وزارت نیرو و سازمان مدیریت در محل سازمان مدیریت برگزار شود.

اعضای شورای کارگران اپراتوری برق در همین رابطه به ایلنا گفتند: قرار بود یک نشست مشترک دوازدهم دی ماه برگزار شود که به  دلیل عدم حضور نمایندگان وزارت نیرو و سازمان برنامه ، جلسه برگزار نشد.

این کارگران افزودند: با ادامه رایزنی ها برگزاری نشست مشترک به امروز عصر موکول شد.

بر اساس گفته این فعالان، در این جلسه که قرار است ساعت 15:30 امروز برگزار شود، سه نفر از اعضای شورای اپراتوری برق، مسئولان وزارت نیرو از جمله مدیر کل منابع انسانی وزارت نیرو و نمایندگان سازمان برنامه حضور خواهند داشت.

از قرار معلوم، برنامه این نشست که در بخش معاونت انرژی سازمان مدیریت برگزارخواهد شد، پیگیری طرح یکسان سازی حقوق و مزایای کارکنان پست‌های فشار قوی و استمرار قرارداد تا زمان بازنشستگی است.

این کارگران در پایان با اشاره به لغو شدن چند جلسه مشترک قبلی، ابراز امیدواری کردند جلسه امروز با حضور همه طرفین مذاکره برگزار شود.
منبع: ایلنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار