کد خبر: ۱۲۶۶۱
تاریخ انتشار : ۱۳:۱۰ - ۱۷ دی ۱۳۹۴
دوره آموزشي آشنايي با قوانين رسيدگي به تخلفات اداري با حضور هيات بدوي رسيدگي به تخلفات اداري، مديرعامل ، معاونين و مديران شركت برق منطقه اي باختر در سالن آموزش اين شركت برگزار گرديد .
به گزارش برق نیوز به نقل از روابط عمومي برق باختر در اين دوره آموزشي كه مديران امورهاي انتقال ، رؤساي امورها و جمعي از كارشناسان سه استان لرستان ، همدان و مركزي نيز حضور داشتند مديرعامل برق باختر به ارائه سخن پرداخت و گفت : وظيفه ذاتي ما در صنعت برق ارائه خدمات است ، خدمتي كه ما ارائه مي دهيم در راستاي ارتقاي سطح رفاه اجتماعي و دستيابي به افزايش رضايتمندي مردم است .

ايشان با اشاره به اهميت و جايگاه نيروي انساني گفت : آموزش در حوزه منابع انساني در بخش قوانين و مقررات بسيار خطير است و بايد به آموزش نگاهي خاص داشته باشيم و شرايطي ايجاد كنيم تا نيروي انساني در معرض كمترين مخاطرات قانوني قرار گيرند .

وي افزود : سلامتي در حوزه هاي جسم و جان و روح كاركنان براي ما بسيار مهم است و صنعت برق بعنوان يكي از سالم ترين صنايع ، طبق ارزيابي هاي ساليانه در تلاش بوده و هست تا كاركنانش با آگاهي از قوانين و مقررات همواره از سالم ترين راهها براي رسيدن به اهداف سازمان استفاده كنند .

شبيهي افزود : تعداد مصاديق قانوني بسيار زياد است و آگاهي از آنها بسيار چاره ساز است و بايستي در چارچوب قوانين با آگاهي و اشراف كامل، به فعاليتهاي تخصصي خود بپردازيم .

براساس اين گزارش ، اعضاي هيات بدوي رسيدگي به تخلفات اداري برق باختر متشكل از آقايان دكترنظري ،قنبرزاده ، افراز، وهابي ،صالح لو  و احمدي يزدي مطالبي را در قالب پاورپوينت در اين دوره آموزشي ارائه نمودند .

در اين دوره ، هيات بدوي رسيدگي به تخلفات اداري به تشريح مطالبي از قبيل : هدف از برگزاري جلسه هيات رسيدگي به تخلفات ،ساختار سلسله مراتب ناظر به سلامت اداري ،قانون رسيدگي به تخلفات اداري و آيين نامه اجرايي ذيربط ،تشريح ساختار و تشكيلات هيات بدوي رسيدگي به تخلفات اداري در شركت توانير و شركت هاي برق منطقه اي و حدود ووظايف و مسئوليت هاي هيات پرداختند.در پايان اين مراسم ،جلسه پرسش و پاسخ با حضور هيات بدوي رسيدگي به تخلفات اداري صورت گرفت .

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار