کد خبر: ۱۲۶۷۱
تاریخ انتشار : ۱۵:۴۹ - ۱۸ دی ۱۳۹۴
فردا صبح با حضو مقامات ارشد وزارت نیرو
بهره‌برداری از هزارمین کلید بیست کیلوولت اتوماسیون شبکه و مانیتورینگ 1200 دستگاه فیدر فشار متوسط پست‌های فوق توزیع با هدف پایش و کنترل آنلاین وضعیت شبکه، کاهش انرژی توزیع نشده و همچنین کاهش زمان خاموشی مشترکین از دیگر برنامه‌های مراسم خواهد بود.
به گزارش برق نیوز، سه طرح شاخص شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ فردا (شنبه) طی مراسمی با حضور مقام‌های ارشد کشوری و وزارت نیرو به بهره‌برداری می‌رسد.

در این مراسم که در محل  ستاد راهبردی ساختمان شیخ بهایی  برگزار می شود؛ پروژه‌های  هوشمند سازی و توسعه AMI، نیروگاه فتوولتاییک (طراحی و ساخت روبات ردیاب خورشید بر پایه محاسبات نجومی  و سامانه‌های خورشیدی) با هدف گسترش فرهنگ بهره‌گیری از انرژی‌های نو، پیک‌سایی شبکه و استفاده از تکنولوژی‌های روز در شبکه‌های توزیع برق  رسما  به بهره‌برداری خواهد رسید.

بهره‌برداری از هزارمین کلید بیست کیلوولت اتوماسیون شبکه و مانیتورینگ 1200 دستگاه فیدر فشار متوسط پست‌های فوق توزیع  با هدف پایش و کنترل آنلاین وضعیت شبکه، کاهش انرژی توزیع نشده و همچنین کاهش زمان خاموشی مشترکین از  دیگر برنامه‌های مراسم خواهد بود.

بر اساس این گزارش، در پروژه‌های هوشمندسازی و توسعه AMI نیز شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به‌عنوان یکی از پایلوت‌های پنج گانه طرح فهام در بخش مشترکین دیماندی مطرح شده است و در قالب این پروژه تاکنون 2000 دستگاه کنتور منطبق با طرح فهام راه‌اندازی و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.
منبع: پاون
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار