کد خبر: ۱۲۷۰۴
تاریخ انتشار : ۱۵:۵۱ - ۱۹ دی ۱۳۹۴
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در جلسه هم اندیشی مسئولین مالی و پشتیبانی مدیریت های توزیع برق استان فارس ، بر لزوم ارتقاء روش های مالی در راستای چابک سازی و افزایش رضایت سازمانی تاکید کرد .
به گزارش برق نیوز، زینل قنبری اظهارداشت : تغییر و تحول جزء جدانشدنی از ماهیت سازمان های پیشرو می باشدوبا توجه به اینکه تمامی  فعالیت های شرکت در ساختار مالی تعریف شده انجام می شود ،هر گونه ارتقاء در فعالیت های مالی موجب چابک سازی سازمان و رضایت ذی نفعان خواهدشد.

وی بر اهمیت وظایف مسئولین مالی و پشتیبانی به عنوان مدیران داخلی مدیریت برق شهرستان ها تاکید و گفت: با توجه به فرصت باقیمانده تا پایان سال مالی لازم است بررسی کمبود مصالح و پیگیری تامین آنها از طریق حوزه ستادی انجام و در صورت بسته نشدن دستور کارها مراتب به صورت مکتوب و هفتگی به مدیر برق شهرستان گزارش و نتیجه اقدامات در جلسه بعدی کنترل شود.

در ادامه جلسه معاون مالی و پشتیبانی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس نیز با اشاره به اهميت ارتقاءبهره‌وري تصريح كرد: خلق درآمد، صرفه‌جويي و ارتقاءبهره‌وري زمينه‌ ساز ارائه صورت‌هاي‌ مالي مطلوب است.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار