کد خبر: ۱۲۷۰۸
تاریخ انتشار : ۱۷:۲۴ - ۱۹ دی ۱۳۹۴
مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان با بیان اینکه وضعیت ناشی از وزش باد شدید در استان تحت مدیریت است، گفت: تاکنون سقوط درختان و تیرهای برق در برخی مناطق شهر رشت گزارش شده است.
به گزارش برق نیوز، افشین عزیزی افزود: وزش باد شدید در مواردی منجر به سقوط درختان ، کنده شدن سربندی حلبی و قطع برق شده با این وجود، تاکنون حادثه بزرگی در استان گزارش نشده است.

وی بیشترین سرعت باد را براساس اعلام اداره کل هواشناسی گیلان، مربوط به شهرستان رشت با حدود 50 کیلومتر بر ساعت عنوان و بیان کرد: اوضاع توسط فرمانداران و دستگاه های اجرایی مربوطه مدیریت می شود و هریک از دستگاه ها، هماهنگ با هم، وظایف خود را در این ارتباط انجام می دهند.

مرکز فوریت های 121 شرکت برق استان گیلان اعلام کرده که 37 مورد قطعی برق در شهر رشت بر اثر وزش باد شدید از صبح دیروز(جمعه) ثبت شده است.

بر اساس اعلام این مرکز ، این قطعی ها در مناطقی همچون میدان جانبازان، بلوار شهید بهشتی، حمیدیان و آج بیشه رشت بوده که برق مشترکان آنها بر اثر وزش باد شدید و پارگی سیم قطع شده است.



اداره کل راه و شهرسازی گیلان نیز از آمادگی نیروهای راهداری در استان در پی وزش باد شدید گرم خبر داده است.
منبع: ایرنا
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
0
0
پايه بتن هاي اين روشنايي ها ضعيف است بنده هركجا كه ديدم دارند اين پايه هاي پيش ساخته را كار ميگذارند گفتم با يك باد تند نه طوفان اين تير مي خوابه رو زمين لطفا مسئولين تذكر بدهند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار