کد خبر: ۱۲۷۲۸
تاریخ انتشار : ۱۰:۱۶ - ۲۱ دی ۱۳۹۴
دهیار روستای وهران از توابع شهرستان ماهنشان بر اثر برق گرفتگی جان خود را از دست داد و اهالی این روستا، همکاران و خانواده خود را داغدار کرد.
بخشدار مرکزی شهرستان ماهنشان با تایید این خبر گفت: این دهیار که حدود 28 ساله و متاهل بود، بعدازظهر جمعه / 18 دی جاری/ به منظور مرمت و پاکسازی به درون چاه آب پای گذاشته و بر اثر اتصالی برق، دچار برق گرفتگی شده و جان خود را از دست می دهد.

حسن رسولی، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این چاه متعلق به باغ شخصی این دهیار بود که ندانسته دچار این حادثه تلخ و ناگوار شد.

وی اظهار کرد: وقتی اطرافیان از حادثه برق گرفتگی آگاه می شوند با قطع برق پمپ آب درون چاه، جسم بی جان این دهیار را با استفاده از بالابر بیرون آورده و بلافاصله به بیمارستان رازی شهرستان ماهنشان منتقل می کنند تا شاید امیدی برای نجات از مرگ باشد که متاسفانه وی در محل حادثه فوت کرده بود.

رسولی با تاکید براینکه افراد قبل از رفتن به درون چاه های آب به اصول و موارد ایمنی توجه وافر کنند افزود: این شهرستان از وجود 34 دهیار برخوردار است و این دهیار حادثه دیده نیز مدت دو سال بود که این سمت را عهده دار شده بود.

روستای وهران در 15 کیلومتری شهر ماهنشان از توابع استان زنجان واقع شده است.
برچسب ها: برق گرفتی ، برق
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار