کد خبر: ۱۲۷۳۱
تاریخ انتشار : ۱۰:۲۱ - ۲۱ دی ۱۳۹۴
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قزوین گفت: حوادث طبیعی بیش از ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان خسارت به شرکت برق استان قزوین وارد کرده است که مسئولان این خسارات را باید از وزارت نیرو مطالبه کنند.
سعید بهادیوندچگینی اظهار داشت: حوادث طبیعی و غیرمترقبه سبب ایجاد خساراتی برای شرکت توزیع برق قزوین شده که این خسارات باید جبران شوند.

وی با بیان اینکه خسارات وارده در حوادث طبیعی از ابتدای سال 94 خسارات مالی بیش از یک میلیارد و 700 میلیون تومان بوده است، عنوان کرد: حوادثی همچون گردباد در اسفرورین،  سیل الموت، برف و کولاک در  اواسط آذرماه سبب تحمیل خساراتی به اداراه توزیع برق استان قزوین شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قزوین با اشاره به اینکه در راستای جبران خسارات وارده به این شرکت، مسئلان استانی و کشوری قول‌هایی داده بودند، اظهار داشت: در همین راستا تاکنون مبلغ و تأمین اعتباری از سوی این مسئولان صورت نگرفته است.

بهاریوندچگینی با اشاره به محدود بودن منابع در شرکت توزیع گاز استان قزوین، گفت: جبران خسارات مالی وارده از توان مالی این شرکت خارج بوده و نیازمند کمک و حمایت مسئولان استانی و کشوری است.

وی با اشاره به  قطعی برق روستاهایی  که درگیر در برف و کولاک روزهای 15 و 16 آذرماه بودند، تصریح کرد:به طور کلی در این کولاک 62 روستا با قطعی برق روبه‌رو شدند که 35 روستا روز اول و 27 روستا نیز روز دوم برق‌دار شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قزوین با بیان اینکه مأموران توزیع برق استان در این کولاک با مشکلات مسدود بودن راه‌های مواصلاتی مواجه بودند، گفت: این مأموران برای برق‌دار کردن این روستاها به صورت شبانه‌روز فعالیت کردند.

بهاریوندچگینی با اشاره به اینکه به علت صعب‌العبور بودن راه‌ها  برق برخی از روستاها تا چهار روز قطع بود، بیان کرد: این امر به علت  شبکه هوایی توزیع برق در شهر و روستاها است که با باد و طوفان قطعی برق به وجود آمده و مشکلات دیگری را به همراه دارد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار