کد خبر: ۱۲۷۶۶
تاریخ انتشار : ۱۵:۰۸ - ۲۱ دی ۱۳۹۴
معاون بهره برداری شرکت توزیع برق تهران
معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق تهران با بیان اینکه خاموشی مداوم برق در تهران را رد می کنم گفت: میزان خاموشی برق در تهران در پی حوادث در سال جاری نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد کاهش یافته است.
به گزارش برق نیوز به نقل از فارس، کامبیز ناظریان در پاسخ به این سئوال که در طی روزهای گذشته میزان خاموشی ها در تهران افزایش یافته است گفت: در تهران حدود 1300 فیدر تغذیه‌کننده وجود دارد که تأمین برق تهران را انجام می‌دهند، بنا به دلایلی ممکن است حوادث و اتفاقاتی برای این فیدرها ناشی از شرایط نامساعد جوی یا شرایط فیزیکی رخ دهد.

وی افزود: اگر چه شرکت های توزیع برق تهران برنامه‌های پیشگیرانه حواث دارند اما ممکن است بعضاً مشاهده شود که در ایجاد عیب در تجهیزات شبکه خاموشی دیده شود اما تاکید می کنم که قطعی های برق ناشی از حوادث است و به دلیل کمبود انرژی نیست.

ناظریان تاکید کرد:از 16 هزار میلیون کیلووات ساعت برق که به مردم شهر تهران تحویل داده می شود کمتر از یک صدم درصد آن به خاطر حوادث خاموشی رخ داده است و عدد پایینی است، بنابراین در سال جاری بالغ بر 10 درصد کاهش خاموشی برق در پی ناشی از حوادث داشتیم.

وی گفت: خاموشی مداوم برق در تهران نداریم بنابر این در تهران خاموشی برق ناشی از کمبود انرژی نداریم.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق تهران ادامه داد:بالغ بر 30 هزار کیلومتر شبکه اصلی در تهران داریم که بعضاً ممکن است این شبکه دچار حوادث شود و نتیجه آن قطع برق می‌شود. با توجه به نرخی که در تهران وجود دارد این نرخ نسبت به سال گذشته حدود 10 درصدی کاهش یافته است.
منبع: فارس
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار