کد خبر: ۱۲۷۸۸
تاریخ انتشار : ۱۵:۴۰ - ۲۲ دی ۱۳۹۴
شهردار یاسوج، از قطع برق هفت اداره‌کل کهگیلویه و بویراحمد خبر داد. شهردار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای ماده 12 قانون عمران و نوسازی شهری، قانون مکلف کرده دستگاه‌هایی که عوارض نوسازی را به شهرداری‌ها پرداخت نکرده‌اند در زمان مقرر در اقدام اول برق آن‌ها قطع می‌شود.
محمدعلی جاوید با اشاره به این که برخی دستگاه‌ها و ادارات به هر نحو متقاعد به پرداخت بدهی‌های خود به شهرداری یاسوج نیستند، اظهار کرد: این دسته از ادارات و مسئولان آن‌ها به هیچ وجه اعتقادی به پرداخت بدهی خود ندارند.

به گزارش برق نیوز، شهردار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نشست‌ها و جلساتی که با مسئولان این دستگاه‌ها تاکنون برگزار شده، تصریح کرد: این دستگاه‌ها به هیچ وجه مشکلات شهر یاسوج را به عنوان مرکز استان در نظر نمی‌گیرند و اصولا متوجه این موضوع نیستند که بسیاری از مردم استان از سایر نقاط کهگیلویه و بویراحمد برای مراجعه به همین ادارات وارد مرکز استان شده و نیاز به خدمات دارند.

جاوید در بخشی دیگر از اظهارات خود با قدردانی از رویکردی که استاندار کهگیلویه و بویراحمد نسبت به شهر یاسوج دارد، افزود: باید این دیدگاه در همه مسئولان وجود داشته باشد که شهر یاسوج متعلق به همه استان است و برای خدمت به مردم کل استان نیاز به همکاری با شهرداری به عنوان مجموعه خدمات‌رسان شهری است.

شهردار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای ماده 12 قانون عمران و نوسازی شهری، قانون مکلف کرده دستگاه‌هایی که عوارض نوسازی را به شهرداری‌ها پرداخت نکرده‌اند در زمان مقرر در اقدام اول برق آن‌ها قطع می‌شود.

جاوید خاطرنشان کرد: در اقدام بعدی نیز گاز آن‌ها قطع می‌شود که بهتر است برای جلوگیری از این اقدام همکاری لازم را داشته باشند

وی بیان کرد: این قانون در استان مغفول مانده بود تا اینکه استاندار جلسه‌ای با حضور شهرداران و دستگاه‌های اجرایی در این خصوص ترتیب داد و نهایتا پس از مهلت یک ماهه به دستگاه‌های بدهکار، روز گذشته برق آن‌ها قطع شد.

این مسئول گفت: این دسته از ادارات اگر تمکین نکنند نسبت به قطع گاز آن‌ها اقدام می‌شود.
منبع: مهر
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار