کد خبر: ۱۲۸۴۰
تاریخ انتشار : ۱۶:۵۳ - ۲۶ دی ۱۳۹۴
مدیر اجرایی شهرداری منطقه یک شهرداری بجنورد گفت: مشکل تیرهای سرگردان چراغ برق بجنورد حل شد. برای جابه جایی این تیرها شرکت توزیع برق مبلغ زیادی را مطالبه می‌کرد بطوریکه جابه جایی یک تیر شاید حدود 200تا 300هزار تومان هزینه داشته باشد این درحالیست که این شرکت خواهان مبلغی بیش از آن بوده است.
به گزارش برق نیوز، هادی حقانی با اشاره به اینکه تیرهای چراغ برق یکی از مشکلات اساسی شهرداری در اجرای کارهای عمرانی بوده است، گفت: شهرداری در حال تعریض بسیاری از خیابان‌ها است که هنگام تعریض و یا بازگشایی با مشکل تیرهای چراغ برق برخورد می‌کند.

وی ادامه داد: برای جابه جایی این تیرها شرکت توزیع برق مبلغ زیادی را مطالبه می‌کرد بطوریکه جابه جایی یک تیر شاید حدود 200تا 300هزار تومان هزینه داشته باشد این درحالیست که این شرکت خواهان مبلغی بیش از آن بوده است.

وی به خیابان آیت الله بجنوردی در محله صادقیه اشاره کرد و گفت: این خیابان تعریض شده است اما به علت اینکه پنج، شش تیر چراغ برق در وسط خیابان قرار گرفته بود، عملیات زیرسازی و آسفالت آن نیمه کاره رها شده بود اما هم اکنون با پی گیری‌های انجام شده این تیرهای برداشته شده اند.

شهردار بجنورد نیز طی چند ماه گذشته درباره این موضوع در جمع خبرنگاران گفته بود: مشکل شهرداری با دستگاه‌های خدمات رسان به هیچ عنوان حل نمی‌شود مگر اینکه مدیریت خدمات شهری اعمال شود.

روح الله براتیان اظهار کرد: شهرداری هم اکنون مشکلات این چنینی را با تعاملات بین سازمانی حل می‌کند.

وی تصریح کرد: هم اکنون دولت، مدیریت واحدهای خدمات رسان را تصویب کرده است که کتاب آن نیز آماده شده است و اگر این طرح اجرایی شود مشکلات ما در خصوص توسعه شهری نیز مرتفع خواهد شد.
منبع: ایسنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار