کد خبر: ۱۲۸۵۴
تاریخ انتشار : ۱۲:۱۷ - ۲۷ دی ۱۳۹۴
مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران از پایان حضور مشترکان در ادارات برق برای دریافت خدمات مورد نیاز در سه سال آینده خبر داد و گفت که 26 خدمت دیگر شرکت برق استان دهه فجر امسال الکترونیکی می شود .
قاسم شهابی در جلسه دولت الکترونیک مازندران در ساری افزود : این خدمات از طریق گوشی تلفن همراه به مشترکان ارائه خواهد شد. وی بهره گیری از این خدمات را نیازمند نصب نرم افزار لازم بر روی دستگاه تلفن همراه دانست و ادامه داد : هم اکنون نیز پورتال شرکت برق مازندران برای ارائه 9 خدمت به مشترکان به صورت الکترونیکی فعال است .

شهابی خدمات در حال ارائه از طریق پورتابل را تسویه حساب ، درخواست انشعاب ، صدور هزینه ، تغییر آدرس، اعلام کارکرد،تغییر مشخصات فردی ،پرداخت اینترنتی و پیگیری تقاضا اعلام کرد . وی گفت : همچنین با راه اندازی سامانه ثبت نام پیمانکاران ، مشکلی که پیش از این برای این کار وجود داشت از جمله واگذاری پروژه ها به تعداد خاصی از پیمانکاران رفع شده است .

مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران توضیح داد : هم اکنون در این سامانه مشخصات تمامی پیمانکاران واجد شرایط ، تعداد پروژه هایی که هر پیمانکار تاکنون اجرا کرده است و تعیین صلاحیت نیروی انسانی قرار دارد .  شهابی گفت : هم اکنون 25 هزار کیلومتر شبکه فشار قوی و ضعیف زیر نظر شرکت توزیع برق مازندران از طریق سامانه های الکترونیکی مجهز و روزآمد، کنترل و نظارت می شود . شرکت توزیع نیروی برق مازندران یک میلیون و 235 هزار مشترک دارد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار