کد خبر: ۱۲۸۶۴
تاریخ انتشار : ۱۷:۵۲ - ۲۷ دی ۱۳۹۴
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از دستگیری سارق حرفه ای تجهیزات پست های توزیع برق فشار قوی در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ بهرامعلی کماسی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی وقوع سرقت های متعدد قطعات پست های توزیع برق ،بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 17 بعثت قرار گرفت.
وی گفت: تیمی از ماموران کلانتری بعثت برای انجام بررسی میدانی به محل سرقت ها اعزام شدندکه با بررسی اظهارات یکی از ساکنان محل مبنی بر مشاهده سارق حین ارتکاب سرقت و بررسی تصاویر دوربین های مغازه موفق به شناسایی خودرو سارق شدند.
وی در ادامه گفت: ماموران پس از استعلام پلاک خودرو ، مالک آن را شناسایی کردند.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: مالک خودرو پس از احضار به کلانتری اعلام داشت سه ماه پیش خودروی پراید خود را به فردی به نام (ش) فروخته و وکالت تعویض پلاک را نیز با مهلت یک ماه به وی داده است اما تاکنون تعویض پلاک صورت نگرفته و از انتقال سند به نام خود طفره می رود.
کماسی افزود:ماموران واحد تجسس کلانتری به آدرس محل سکونت متهم مراجعه اما متهم در منزل نبود بنابراین پس از چند روز با تحت نظر قرار دادن محل سکونت متهم در نهایت سارق را در حالیکه با یک دستگاه وانت پیکان قصد ورود به منزلش را داشت دستگیر کردند.
وی افزود: در بازرسی از منزل وی 18 قطعه مربوط به تجهیزات تابلوهای پست فشارقوی،50 عدد کابل ارتباطی داخل تابلو،100 عدد قطعات سیم آلومینیمی،100 عدد فیوزبرق،15 عدد انواع قطعات تابلوهای سیمی و سه دستگاه ضبط و پخش خودرو کشف شد.
وی بیان کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری ابتدا منکر جرم خود شد و ادعا کرد وسایل را برای اداره برق یکی از شهرهای شمالی خریداری کرده که با استعلام از اداره برق شهرستان مورد نظر کذب بودن ادعای وی محرز شد.
کماسی گفت: با حضور نماینده حقوقی اداره برق منطقه و شناسایی قطعات پست برق به سرقته رفته از سوی وی متهم چاره ای جز اعتراف نداشته و به ارتکاب 25 فقره سرقت در سطح شهرستان فردیس اعتراف کرد.
متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
وی یادآور شد: ارزش اموال مسروقه چهارمیلیارد ریال برآورد شده است.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار