کد خبر: ۱۲۸۶۹
تاریخ انتشار : ۱۰:۰۴ - ۲۸ دی ۱۳۹۴
هیئت مدیره سندیکای صنعت برق ایران در پی اجرایی شدن برجام و رفع کامل تحریمات هسته ای و اقتصادی ایران بیانیه ای منتشر کرد. در این بیانه به افق روشن برای اقتصاد و صنعت کشور تاکید شده است.
متن کامل بیانیه سندیکای صنعت برق ایران در خصوص اجرایی شدن برجام:

 «اجرایی شدن برنامه جامع اقدام مشترک» که با دیپلماسی مقتدرانه و هوشمندانه نظام جمهوری اسلامی ایران و تعامل نهادهای بین المللی منجر به احقاق حقوق هسته‌ای کشور، رفع کامل تحریم های ظالمانه و تهدیدات خارجی گردید، نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران است که افق روشنی را برای اقتصاد و صنعت کشور می گشاید تا با شکوفایی استعدادها و ظرفیت‌های منحصر به فرد همه مردم ایران فصل جدیدی از توسعه کشور را رقم زنند.

صنعت برق ایران اگر چه در طول سالهای تحریم توانسته است با سختکوشی، خلاقیت و همدلی دولت و بخش خصوصی در تامین یکی از زیرساخت های مهم و استراتژیک کشور کارنامه درخشانی از خود به جای گذارد و بدون وقفه نیاز مردم را برآورده سازد، اما بواسطه محدودیت ها و تنگناهای ناشی از تحریم های ظالمانه دچار مشکلاتی شده است، که انتظار می رود با رفع این محدودیت ها زمینه رشد و توسعه این صنعت حیاتی با شتابی بیشتر فراهم شود.

سندیکای صنعت برق ایران به نمایندگی از اعضای خود، ضمن تبریک این دستاورد ارزشمند دستگاه دیپلماسی کشور به نظام جمهوری اسلامی و آحاد ملت، اعلام می دارد بخش خصوصی ایران با تمام ظرفیت های خود به میدان آمده تا در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت، گام های بزرگی برای پیشرفت صنعت برق کشور بردارد و امید است با رفع موانع داخلی شاهد جهش اقتصاد کشور در عرصه های داخلی و خارجی باشیم.

هیأت مدیره
سندیکای صنعت برق ایران



ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار