کد خبر: ۱۲۸۷۴
تاریخ انتشار : ۱۳:۲۵ - ۲۸ دی ۱۳۹۴
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر امسال 539 پروژه با بیش از 101 میلیارد ریال اعتبار در مناطق مختلف این استان افتتاح و به بهره برداری می رسد.
به گزارش برق نیوز، عادل کاظمی افزود : 89 پروژه مهم از مجموع کل پروژه های در نظر گرفته شده با تامین منابع مالی بالا طی دهه فجر امسال در مناطق غرب و شرق، شمال و شهرستان های ایجرود، سلطانیه، ابهر، خرمدره و خدابنده افتتاح می شود.

وی اظهار کرد: تامین برق در شهرک روی، فاز یک شهرک روی، کوی شهریار، روشنایی شهرک صنعتی روی از جمله پروژه های قابل افتتاح در این ایام است.

کاظمی، تبدیل شبکه فشار متوسط هوایی به زمینی و تامین برق گاوازنگ تا ورودی ایل داغی و جابجایی تامین برق اراضی روستای دیزج آباد و روستای اژدهاتو را از دیگر پروژه های قابل افتتاح در این دهه ذکر کرد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان ادامه داد: طی این ایام واگذاری برق به آپارتمان های حوزه علمیه کوی قائم و تامین برق حوزه علمیه خواهران پونک نیز انجام می شود.

وی ابراز کرد: تامین برق های مورد نیاز متقاضیان روستای گلابر، مصلی نماز جمعه ابهر و شهرک صنعتی نورین از دیگر پروژه های در نظر گرفته شده برای افتتاح در این ایام است.
کاظمی خاطرنشان کرد: پروژه های متعدد دیگری در شهرها و روستاهای استان طبق برنامه ریزی های افتتاح خواهد شد.
منبع: ایرنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار