کد خبر: ۱۲۸۸۵
تاریخ انتشار : ۱۹:۴۸ - ۲۸ دی ۱۳۹۴
به میزبانی دانشگاه علم و صنعت
ششمین کنفرانس صنعت نیروگاه‌های حرارتی و نمایشگاه جانبی آن، با مشارکت گروه مپنا و دانشگاه علم و صنعت ایران، صبح فردا، 29 دی با حضور جمعی از مدیران ارشد وزارت‌خانه‌های نیرو و علوم افتتاح می‌شود. این کنفرانس به مت دو روز برپا بوده و بیش از 70 مقاله در آن ارائه خواهد شد. وزیر نیرو در اختتامیه این کنفرانس سخنرانی خواهد داشت.
سرویس صنعت برق نیوز: ششمین کنفرانس صنعت نیروگاه‌های حرارتی و نمایشگاه جانبی آن، با مشارکت گروه مپنا و دانشگاه علم و صنعت ایران، صبح فردا،  29 دی با حضور جمعی از مدیران ارشد وزارت‌خانه‌های نیرو و علوم افتتاح می‌شود. 

به گزارش برق نیوز، یکی از سخنرانان کلیدی در مراسم افتتاحیه، امانوئل پزاتوری، مدیر بخش تحقیق و توسعه در شرکت فرانکو توزی مکانیکاست که به تازگی با شرکت توگا، از زیرمجموعه‌های گروه مپنا، اقدام به تاسیس یک شرکت مشترک به نام "توگا فرانکو توزی مکانیکا" کرده است.

در ششمین دورۀ کنفرانس نیروگاه‌های حرارتی، مدیرعامل مپنا و جمعی از مدیران ارشد، میانی و کارشناسان این گروه در کنار استادان و دانشجویان دانشگاه علم و صنعت و نیز برخی از متخصصان و پژوهشگران ایرانی و خارجی فعال در صنعت برق به بررسی و تحلیل آخرین دستاوردها و بررسی مسائل روز صنعت نیروگاه‌های حرارتی  می‌پردازند.

در برنامۀ این کنفرانس، دو میزگرد با عنوان "راهبردهای صنایع نیروگاهی در دورۀ پساتحریم" و"آب¬شیرین‌کن‌های نیروگاهی" و چهار کارگاه با عنوان‌های "تبديل سيستم خنك‌كن تر به خشك و تغييرات لازم براي آن در توربين بخار"، "طراحي ژنراتور با سايز متوسط"، "سيكل تركيبي بهينه بر پايه توربين گاز كلاس F در شرايط آب و هوايي ايران" و "اجراي Condition Monitoring در نيروگاه‌ها همراه با سيمولاتور عيوب ارتعاشي تجهيزات دوار" در نظر گرفته شده و روز پنجشنبه، اول بهمن 94 نیز بازدید از کارخانجات گروه مپنا و نیروگاه پرند تدارک دیده شده است.

در این دوره از کنفرانس صنعت نیروگاه‌های حرارتی، از مجموع 200 مقاله ارسالی به دبیرخانۀ کنفرانس، 57 مقاله به صورت ارائه شفاهی و 19 مقاله به صورت پوستر برگزیده و  23 مقاله نیز برای چاپ پذیرش شدند.  

نیروگاه‌های مجازی، سوخت و احتراق، تولید همزمان برق، حرارت و آب شیرین، سرمایه‌گذاری، آموزش، HSE، انرژی‌های تجدیدپذیر، نگهداری و تعمیرات، فناوری و دانش ساخت و احداث، کنترل و حفاظت واحدهای تولید و ارتقای تجهیزات و افزایش راندمان نیروگاه‌ها از جمله محورهای ششمین کنفرانس نیروگاه‌های حرارتی است.

 کنفرانس صنعت نیروگاه‌های حرارتی در پنج دورۀ پیشین با مشارکت گروه مپنا و دانشگاه‌های برتر و مختلف کشور از جمله "دانشگاه تهران، دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه شهید عباسپور و دانشگاه شهیدبهشتی" برگزار شده و امسال ‌ششمین دورۀ این کنفرانس با مشارکت دانشگاه علم و صنعت برگزار می‌شود.

گفتنی است حمید چیت چیان وزیر نیرو نیز در مراسم اختتامیه این کنفرانس حضور خواهد داشت.

تصویر زیر مربوط به بیلبورد این کنفرانس در بزرگراه رسالت و ضلع شمالی مصلای تهران است که در شب گرفته شده است.

برگزاری ششمین کنفرانس صنعت نیروگاه های حرارتی ایران

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار