کد خبر: ۱۲۸۹۳
تاریخ انتشار : ۱۴:۲۰ - ۲۹ دی ۱۳۹۴
اعضای هیات مدیره سندیکای صنعت برق ایران ـ شعبه خراسان در نشست مشترکی با مدیرکل سازمان امور مالیاتی استان خراسان رضوی به بحث و تبادل نظر در خصوص مشکلات مالیاتی اعضا پرداختند.
در این نشست که اوایل آذر ماه سال جاری در محل سازمان امور مالیاتی استان خراسان رضوی برگزار شد، مهندس ابدی، مدیر کل این سازمان و معاونینش میزبان رییس و اعضای هیات مدیره سندیکای صنعت برق خراسان بودند.

به گزارش برق نیوز به نقل از سندیکای صننعت برق، به این ترتیب در ابتدا گزارش کاملی از اهداف و ماموریت های شعبه خراسان توسط مهندس شادمان، رییس هیات مدیره شعبه خراسان سندیکا ارائه شد. بررسی مشکلات مالیاتی اعضا، ارزش افزوده، موانع وخلاءهای قانونی امور مالیاتی در جهت بهبود محیط کسب وکار از جمله مسائل مطروحه در این جلسه بود. نهایتا پس از بحث و تبادل نظر موافقت شد در جهت دفاع مشروع از حقوق تمامی اعضا و رفع موانع و مشکلات احتمالی مالیاتی، نسبت به تشکیل کارگروهی مشترک بین سندیکا و اداره کل امور مالیاتی استان اقدام شود.

در همین راستا و بر اساس مصوبه هیات مدیره سندیکای شعبه خراسان مهندس اصغر نصرآبادی و مهندس محمود صدرا به عنوان نمایندگان این سندیکا جهت حضور در کارگروه مذکور به اداره کل امور مالیاتی استان معرفی و مراتب به کلیه مدیران محترم شرکت های عضو این شعبه اعلام شد تا مشکلات خود را در این حوزه به دبیرخانه سندیکا اعلام کنند.

همچنین مقرر شد اداره کل امور مالیاتی با مشارکت دانشگاه علمی کاربردی مالیاتی مشهد نسبت به برگزاری دوره های آموزشی به منظور رفع ابهامات اعضای سندیکای شعبه خراسان در مسایلی از جمله مالیات بر ارزش افزوده،کسر مالیات تکلیفی کارفرمایان و دیگر موارد مشابه اقدام کند. گفتنی است اقدامات و هماهنگی های انجام شده و به زودی دوره های آموزشی مورد نیاز با همکاری اداره کل مذکور و سندیکای شعبه خراسان برای کلیه شرکت های عضو برگزار خواهد شد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار