کد خبر: ۱۲۹۰۶
تاریخ انتشار : ۱۶:۱۸ - ۲۹ دی ۱۳۹۴
مدير جديد امور انتقال شرق در معاونت بهره برداري شرکت برق منطقه اي سمنان منصوب شد.
مهندس سيد علي اکبر صباغ رئيس هيات مديره و مدير عامل شرکت برق منطقه اي سمنان با صدور حکمي مهندس مسعود رضائي را به سمت مدير امور انتقال شرق شامل شهرستانهاي دامغان ، شاهرود و ميامي در معاونت بهره برداري  اين شرکت منصوب کرد.

به گزارش برق نیوز به نقل از انا، در اين حکم آمده :" مديريت و نظارت بر بهره برداري ايمن از خطوط و ايستگاههاي شبکه هاي انتقال و فوق توزيع منطقه شرق ، نظارت بر انجام تعميرات و سرويس دوره اي تجهيزات بر اساس گزارشهاي دريافتي از مسئولين پست و پيمانکار تعمير و نگهداري طبق برنامه زمانبندي تعيين شده با حفظ ايمني افراد و تجهيزات به منظور افزايش پايداري شبکه ، برنامه ريزي و نظارت در اجراي بازديدهاي (ادواري، روزانه، هفتگي و ماهيانه) از تجهيزات پستها، لوازم و ابزار ايمني، اطفاي حريق و كمكهاي اوليه، بررسي علل حوادث و اتفاقات و استهلاك هاي زودرس و خروجي هاي اضطراري و پيش بينـي نشـده ايستگاه هاي انتقال نيرو و فوق توزيع و انجام اقدام لازم با توجه به دستورالعملهاي بهره برداري و در صورت لزوم اعلام به همراه پيشنهاد فني به معاونت بهره برداري (دفتر فني انتقال) و كسب نظرات اجرايي جهت تعيين علل و عوامل بروز حوادث و پيشگيري از بروز حوادث مشابه"به عنوان بخشي از وظايف مدير امور انتقال شرق آمده است .

مهندس مسعود رضايی متولد 1355 درشهرستان شاهرود، داراي مدرک تحصيلي کارشناسي ارشد مهندسي برق قدرت مي باشد . وي در سال 1377پس از ورود به صنعت برق به عنوان اپراتور رزرو پستهاي فوق توزيع ،کارشناس رلياژ،کارشناس مسئول رلياژ،رئيس گروه رلياژ و رئيس گروه نظارت و برنامه ريزي در معاونت بهره برداري و دبير کميته تخصصي تحقيقات شرکت برق منطقه اي سمنان در محور انتقال و فوق توزيع به فعاليت مشغول بودند.

گفتني است پيش از اين مهندس احسان عبداللهي در اين سمت مشغول بوده و هم اکنون نيز به عنوان مدير امور انتقال مرکز وغرب مشغول فعاليت در اين شرکت مي باشند .
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار