کد خبر: ۱۲۹۱۰
تاریخ انتشار : ۱۶:۲۳ - ۲۹ دی ۱۳۹۴
صادق نجفی در پاسخ به مصاحبه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز که اعلام کرده بود طبق قانون هزینه جابجایی تیرهای برق در تبریز برعهده شهرداری است، گفت: جابجایی تیر های برق مزاحم در معابر و خیابان های تبریز از وظایف شرکت برق است. شهردار تبریز همچنین از وجود تیرهای برق که سال هاست در سطح شهر و وسط معابر که مزاحم رفت آمد شهروندان هستند انتقاد کرد .
به گزارش برق نیوز،  صادق نجفی در پاسخ به مصاحبه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز که اعلام کرده بود طبق قانون هزینه جابجایی تیرهای برق در تبریز برعهده شهرداری است، گفت: هزینه جابجایی تیرهای برق مزاحم در سطح شهر بر عهده شهرداری نیست اما در بعضی خیابان ها شهرداری مسئولیت دارد آنها را جابجا کند.

شهردار تبریز همچنین از وجود تیرهای برق که سال هاست در سطح شهر و وسط معابر که مزاحم رفت آمد شهروندان هستند انتقاد کر .

پیشتر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از جابجایی نزدیک به هزار و۴۰۰ تیر برق مزاحم در این شهر خبر داده بود که به علت کمبود بودجه توانسته فقط تعداد ۱۸۳تیر برق را در سال جاری جابجا کند.

افشین روشن میلانی با بیان اهمیت ساماندهی تیرهای برق بعد از مسیرگشایی ها و عقب کشی بافت فرسوده در راستای توسعه خدمات شهری گفته بود برای جابجایی تیرهای برق بیش از ۲۰ میلیارد ریال هزینه شده و به استناد ماده۲ تصویب نامه هیئت وزیران هزینه جابجایی تاسیسات مزبور به عهده شهرداری ها است

شهرام دبیری عضو شورای اسلامی شهر تبریز هم گفت: جابجایی تیرهای برق وسط معابر در راستای توسعه خدمات شهری طبق قانون از وظایف شرکت برق است و با توجه به اینکه هزینه جابجایی نیز برعهده شهرداری است براین اساس اگر نیاز به همکاری باشد انجام خواهیم داد.

مدیر بحران شهرداری کلانشهر تبریز نیز در خصوص احتمال بروز حادثه برای شهروندان در صورت عدم جابجایی تیربرق وسط معابر، هشدار داد و گفت : جابجایی تیر های برق با همکاری شرکت برق و شهرداری زمینه پیشرفت و توسعه خدمات شهری است این در حالی است که ناهماهنگی دراین باره و نبود علایم هشداری راهنمایی و رانندگی بر روی تیرهای برق که در اثر مسیرگشایی و عقب کشی بناها در وسط معابر باقی مانده اند امکان بروز حادثه هر لحظه برای شهروندان وجود دارد .
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار