کد خبر: ۱۲۹۸۰
تاریخ انتشار : ۱۵:۵۶ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۴
مدير ايمني توزيع برق مشهد عنوان کرد:
منظور آشنايي هرچه بيشتر کارشناسان و کارکنان ايمني امورهاي مختلف اجرايي شرکت توزيع نيروي بر شهرستان مشهد با نحوه اطفاي حريق، امداد و کمک رساني مصدومان و همچنين افزايش توان عملياتي کارکنان، مانور اطفاي حريق تأسيسات شرکت توزيع نيروي برق مشهد با مشارکت سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري مشهد برگزار شد.
مدير ايمني شرکت توزيع نيروي برق شهرستان مشهد گفت : هدف از برگزاری اين مانور، افزايش توان عملياتي کارکنان و تعامل هرچه بهتر بين شرکت برق در عمليات هاي متعدد با سازمان آتش نشاني بوده است.

به گزارش برق نیوز به نقل از پاراب، مهندس رضا نيک پيام تصريح کرد : در اين مانور پس از اعلام حريق به ستاد فرماندهي، بلافاصله خودروهاي عملياتي آتش نشاني از چند ايستگاه به محل اعزام شدند.

وي با اشاره به ا ينکه در اجراي مانور، انواع مختلف حريق از جمله حريق تأسيسات الکتريکي و حمل مصدومان پيش بيني شده بود، گفت : در اجراي اين مانور، نيروها و تجهيزات شرکت برق مورد ارزيابي قرار گرفتند.

نيک پيام اظهار داشت : کارشناسان ايمني امورهاي مختلف اجرايي نيز از نزديک عمليات را رصد کردند و در پايان مانور، کارگاه آموزشي با حضور نيروهاي مشارکت کننده در مانور به منظور آشنايي هرچه بيشتر آنها با تجهيزات الکتريکي شهري برگزار شد
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار