کد خبر: ۱۳۰۰۲
تاریخ انتشار : ۱۵:۱۵ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۴
با نصب آشكار ساز خطا بر روی خطوط فشار متوسط، در هنگام بروز خطا با هشداری كه به مركز دیسپاچینگ ارسال می گردد، محدوده خطای ناشی از اتصالی،‌ خاموشی و.... را مشخص می كند.
مهندس حسین علیزاده،‌ مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت های برق شركت توزیع نیروی برق شمال استان كرمان گفت: با نصب آشكار ساز خطا بر روی خطوط فشار متوسط، در هنگام بروز خطا با هشداری كه به مركز دیسپاچینگ ارسال می گردد، محدوده خطای ناشی از اتصالی،‌ خاموشی و.... را مشخص می كند.

علیزاده مهم ترین مزایای استفاده از آشكار سازهای خطا را كاهش انرژی توزیع نشده، سرعت بخشیدن در عیب یابی شبكه های برق و كاهش مدت زمان خاموشی های ناخواسته عنوان كرد و گفت: عملیات پیاده سازی آشكار سازهای خطا با قابلیت ارتباط مستقیم نرم افزار با گوگل ارت در سه مرحله انجام شده است.

مرحله اول بحث  مانیتورینگ آشكار سازها، مرحله دوم برنامه ریزی به منظور تحت وب قرار دادن آشكار سازها و مرحله سوم برقراری ارتباط نرم افزاری تحت نرم افزار گوگل ارت بوده است. علیزاده در خصوص نحوه عملكرد نرم افزار فوق گفت: در هنگام بروز خطا بر روی شبكه، آشكار ساز خطا هشدار می دهد و همزمان با هشدار، اپراتور اتفاقات می تواند  محدوده خطا را مشخص و به همكاران اتفاقات مستقر در منطقه اطلاع یا توسط سكسیونرهای دارای اتوماسیون محدوده خطا را جدا نموده و مابقی مسیر برقدار می گردد.

علیزاده خاطر نشان كرد: تاكنون 30 دستگاه آشكار ساز خطا در محدوده شهرهای شمالی استان كرمان و بر اساس وسعت و شرایط جغرافیایی منطقه ، خطوط پربار و طولانی و فیدرهای پرخطای مناطق در شهرستان ها نصب و در نظراست تا پایان سال تعداد 20 دستگاه دیگر نیز خریداری و راه اندازی گردد.
 
 
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار