کد خبر: ۱۳۰۰۴
تاریخ انتشار : ۱۳:۱۵ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۴
مهندس پیرپیران مدیرعامل به همراه جمعی از معاونین و مدیران ارشد شرکت توزیع نیروی برق اصفهان ضمن بازدید از فعالیت های شرکت توزیع برق مشهد، با دستاوردهای این شرکت از نزدیک آشنا شدند.
به گزارش دفتر روابط عمومی در این برنامه ابتدا نشستی در محل ستاد توزیع برق مشهد با حضور مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران برق مشهد برگزار شد.

در این نشست، مهندس سعیدی ضمن معرفی اجمالی توزیع برق مشهد و ویژگی های کلان شهر مشهد به بیان اهداف جهانی صنعت برق در افق 2025 و چشم انداز صنعت برق ایران در افق 1404 شمسی و همچنین تبیین استراتژی 1405 توزیع برق مشهد پرداخت و گفت: کاهش متوسط خاموشی هر مشترک در طول سال به میزان 14 دقیقه و میزان مراجعه حضوری مردم به میزان صفر و کاهش 5 درصدی تلفات از اهداف استراتژی 1405 در سال 1405توزیع برق مشهد است. وی در ادامه با اشاره به موفقیت ها و دستاوردهای این شرکت گفت: استفاده از فناوری خط گرم فرمان از نزدیک، تعویض هادی های بدون روکش با هادی های روکش دار 20 کیلوولت بدون اعمال خاموشی، سامانه سنجاب 20، سیستم اتوماسیون، جایگزینی کابل خودنگهدار به جای سیم های مسی به طول 7000 کیلومتر بدون اعمال خاموشی، استفاده از پست های کمپکت زمینی و ترانس های یکپارچه هوایی از جمله دستاوردهای توزیع برق مشهد است.

مهندس سعیدی از استقرار سیستم 5s و پیشنهادهای کایزنی در برق مشهد خبر داد و ضمن بیان ویژگی ها و دستاوردهای اجرای سیستم ناب و مراحل مختلف فروش انشعاب برق بدون مراجعه حضوری گفت: در حال حاضر کلیه مراحل فروش و پس از فروش در مشهد بدون مراجعه حضوری انجام می شود.

در این نشست مهندس پیرپیران مدیرعامل توزیع برق اصفهان نیز گفت: این برنامه و نشست از فرصت های خوب کاری من و همکاران برق اصفهان محسوب می شود و فرصتی برای کسب تجربه و اطلاعات است .

وی باور درونی، توانایی، گذشت و فداکاری را از عوامل مهم تحول در سازمان ها عنوان کرد و گفت: توزیع برق مشهد به این باور و توانایی رسیده که باید در صحنه منطقه ای حضور داشته باشد و قدم های ماندگاری بردارد.

وی تصریح کرد : امروز آنچه از ما باقی می ماند کارهای ماندگاری است که امیدواریم آیندگان با نگاه مثبت خود از آن تعریف کنند و با توجه به وجوه مشترک توزیع برق اصفهان و مشهد نیازمند تعامل، همکاری و همدلی بیشتر برای برداشتن گام های جامع و کامل تری هستیم.

در این نشست مهندس ثناگر مدیر دفتر تمتا نیز به تشریح نحوه تدوین و اجرای برنامه استراتژی توزیع برق مشهد پرداخت و گفت: کاهش انرژی توزیع نشده ، کاهش تلفات، حذف مراجعه مردم و بهبود بهره وری اقتصادی 4 موضوع مهم استراتژیک برق مشهد محسوب می شود.

شایان ذکر است مدیرعامل و مدیران ارشد توزیع برق اصفهان در پایان این نشست از فعالیت های حوزه بهره برداری (خط گرم- نگهداری و تعمیرات خطوط فشار ضعیف)، پارک آموزشی، امور دیسپاچینگ توزیع، مرکز 121 و اتوماسیون شبکه، اتفاقات وعملیات برق ناحیه 7، آزمایشگاه کنتور و مرکز AMI بازدید کردند که در هر قسمت مدیران مربوطه توضیحاتی ارائه نمودند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار