کد خبر: ۱۳۰۱۵
تاریخ انتشار : ۱۲:۱۰ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۴
مدير عامل توزيع برق آذربايجان غربي خبر داد:
در راستای برنامه عملياتی مدون حوزه تست و اصلاح لوازم اندازه گيری که از ابتدای آذر 94 آغاز و تا پايان آبان 95 ادامه خواهد داشت، تعداد 24777 مورد کنتور معیوب تعویض و 43635 مورد از انشعابات اشکال دار اصلاح خواهد شد .
به گزارش برق نیوز، مهندس حميد کاظمی کيا افزود : در دور دوم طرح کاهش تلفات و تا 21 آذرماه سالجاری در بخش تست لوازم اندازه گيری تعداد 16500 مورد تست کنتور انجام شده است .

وی در رابطه با پياده سازي و استقرار سيستم GIS گفت : با استقرار اين سيستم امکان هرگونه تبادل اطلاعات با بانکهاي اطلاعاتي استاندارد و نرم افزارهاي محاسباتي مهندسي توزيع برق ميسر مي شود

کاظمی کيا با اعلام اينکه در حال حاضر اين سيستم در مديريت های توزيع برق باکري، باهنر و وليعصر اروميه و همچنين در شهرستانهاي سلماس، ماکو، شوط، پلدشت، اشنويه، مهاباد و پيرانشهر در حال پياده سازي است، افزود : اطلاعات 6900 کيلومتر شبکه فشار متوسط و 3700 کيلومتر شبکه فشارضعيف و 8900 دستگاه پست و ترانس و همچنين اطلاعات 410 هزار مشترک برق هم اکنون در سيستم GIS ثبت شده و طي دو سال آينده کليه اطلاعات مربوط به شبکه توزيع برق استان تحت پوشش اين سيستم قرار خواهد گرفت .

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار