کد خبر: ۱۳۰۵۲
تاریخ انتشار : ۰۹:۳۴ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۴
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از بهره برداری هفت پروژه شاخص این شرکت همزمان با فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر و سالروز گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران خبر داد.
به گزارش برق نیوز، مهندس سید محمد هاشمی  در گفتگوی اختصاصی  با روابط عمومی ضمن تبریک به مناسبت  فرارسیدن  سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای  انقلاب، اظهار داشت: این شرکت  با هدف  احداث  و بهینه سازی 144 کیلومتر خط فشار متوسط ، 372 کیلومتر خط شبکه فشار ضعیف و همچنین  394 دستگاه پست فشار متوسط  نسبت به اجرای  طرح های  توسعه و بهینه سازی شبکه  های فشار متوسط ، فشار ضعیف  و همچنین  توسعه و بهینه سازی  پست فشار متوسط  در ایام مبارک دهه فجر اقدام خواهد کرد.

 به گفته مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ  پیاده سازی سیستم قرائت متمرکز کنتورهای ولتاژ اولیه با هدف قرائت متمرکز کنتورهای  مشترکان بزرگ ، اجرای مانیتورینگ پارامترهای الکتریکی  یک هزار و دویست دستگاه فیدر 20 کیلو ولت با هدف کنترل و مدیریت بهنگام شبکه 20 کیلو ولت و همچنین نصب  هشت هزار دستگاه خازن فشارضعیف در شبکه توزیع برق تهران با هدف کاهش تلفات برق  و جبران توات راکتیو ازدیگر طرح هایی است که در این ایام به بهره برداری می رسد.

 به گفته مهندس هاشمی  افتتاح رسمی  منطقه برق نیاوران  به عنوان  بیست و دومین منطقه  برق  تهران  با حضور کلیه مدیران و مقامات مسئول در شرکت  توزیع برق تهران بزرگ  از  دیگر طرح ها در این زمینه خواهد بود.

 یادآور می شود برای  اجرای پروژه های شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ  اعتباری بالغ بر یک هزار  و صد و سی و چهار میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار