کد خبر: ۱۳۰۶۱
تاریخ انتشار : ۱۱:۵۰ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۴
بخشدار مرکزی آستارا از آغاز عملیات بازگشایی راه های روستایی این شهرستان به سبب شدت بارش برف خبر داد و گفت: قطعی برق چهار روستای بخش مرکزی نیز با تلاش نیروهای اداره برق برطرف شد.
بخشدار مرکزی آستارا افزود: به دنبال بارش سنگین برف و شکستن درختان و شاخه های آن ها شاهد قطعی برق در چهار روستای مشند ، دمیراوغلی کش ، گیلده و کشفی بودیم که با تلاش های نیروهای اداره برق مشکل قطعی برطرف شد.

فرمانده پلیس راه آستارا-تالش نیز در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: تردد خودروها بدون هیچ گونه مشکلی در گردنه حیران انجام می شود.

سرگرد محمود امیدی با اشاره به اینکه رانندگان باید از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند ، افزود: همراه داشتن زنجیر چرخ و سایر تجهیزات و وسایل ایمنی برای سفر در مناطق کوهستانی الزامی است.

وی اضافه کرد: از همان نخستین ساعات نشستن برف بر روی زمین نمک پاشی در جاده آغاز شده و هم اینک هیچ گونه مشکلی در تردد خودروها وجود ندارد.

رئیس اداره هواشناسی آستارا نیز در گفت وگو با ایرنا افزود: این سامانه بارشی به تدریج از روز پنجشنبه از شهرستان خارج شده و شاهد کاهش ناپایداری خواهیم بود

فردین فرتوت نیا دمای کنونی هوا در این شهرستان را یک درجه سانتیگراد بالای صفر اعلام کرد و گفت: دمای هوا نسبت به دو روز گذشته هفت درجه کاهش یافته است.

وی میزان رطوبت هوا در این شهرستان را 93 درصد اعلام کرد و با اشاره به تداوم بارش برف در ارتفاعات افزود: از روز پنجشنبه با کاهش ناپایداری ها ، دمای هوا در مناطق غربی گیلان به تدریج افزایش خواهد یافت.

بارش برف در سطح شهر آستارا نیز موجب بروز مشکل در رفت و آمد و کندی تردد داخل شهری شده است.

دریای خزر نیز در محدوده شهر آستارا مواج است به طوری که ارتفاع موج در برخی مناطق ساحلی به بیش از یک متر می رسد.
برچسب ها: برق ، قطعی برق
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار