کد خبر: ۱۳۲۰۱
تاریخ انتشار : ۱۰:۱۹ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
شرکت Landis+gyr و Itron به عنوان تامین کننده پیشرو در زمینه سیستم مدیریت اطلاعات اندازه‌گیری(MDMS) در سال 2015 معرفی گردید. شرکت گارتنر بررسی‌های خود در بازار سیستم‌های مدیریت اطلاعات اندازه‌گیری جهانی به صورت گزارش‌های سه ماهه منتشر می‌نماید.
به گزارش شرکت مشاوره و تحقیقات گارتنر، شرکت Landis+gyr و Itron به عنوان تامین کننده پیشرو در زمینه سیستم مدیریت اطلاعات اندازه‌گیری[1](MDMS) در سال 2015 معرفی گردید.   

به گزارش برق نیوز شرکت گارتنر بررسی‌های خود در بازار سیستم‌های مدیریت اطلاعات اندازه‌گیری جهانی به صورت گزارش‌های سه ماهه منتشر می‌نماید که در گزارش اخیر خود در دسامبر 2015، شرکت Itron برای سومین سال متوالی و شرکت Landis+gyr به جهت ارائه راه‌حل خود در قالب 15 قرارداد جدید در سال 2015 به عنوان شرکت‌های پیشرو در زمینه سیستم‌های مدیریت اطلاعات اندازه‌گیری انتخاب نموده است.  

در این گزارش به بررسی 12 تامین‌کننده سیستم‌های مدیریت داده براساس حضور آن‌ها در سطح جهانی، سود و مقیاس پذیری راه حل‌های آنها پرداخته شده است و رتبه بندی شرکت‌ها براساس توانایی‌های آنها در پیکربندی راه حل خود با نیاز‌های مختلف از قبیل ارائه خدمات به مشترکین و با استفاده از فناوری ابری انجام شده است.

به گزارش گارتنر، شرکت Itron، نسخه سازمانی (IEE) نرم افزار MDM خود را برای 72 شرکت انرژی توسعه داده و اطلاعات بیش از 37 میلیون کنتور را در شش قاره دنیا مدیریت می‌نماید. این سیستم امکان ذخیره متمرکز اطلاعات با تضمین امنیت داده‌ها، ارزیابی و دسترسی آسان به آنها توسط شرکت برق را فراهم می‌نماید. این سیستم با سیستم تجزیه و تحلیل Itron [3] یکپارچه می‌باشد و امکان اکتساب داده‌ از طریق نرم افزار یا با استفاده از فناوری ابری را فراهم نموده و هوشمند سازی شبکه توزیع، بهبود بهره‌برداری سیستم، افزایش بهره وری، ارتقاء قابلیت اطمینان شبکه و مدیریت دارایی‌ را تسهیل می‌نماید.

به گزارش گارتنر، شرکت Landis+gyr، سرمایه‌گذاری مورد نیاز جهت پشتیبانی از نیازمندی فناوری‌های جدید از قبیل وب سرویس‌ها و معماری سرویس‌گرا را انجام داده و امکانات لازم در جهت یکپارچه سازی فرآیند‌های کسب و کار در شرکت‌های خدمات عمومی را فراهم نموده است. از توسعه‌های اخیر سیستم MDMS شرکت Landis+gyr به پشتیبانی از تجزیه و تحلیل رویداد جهت بهبود شناسایی قطعی و دستکاری اشاره کرد که در شرکت برق توکیو[4](TEPCO) ژاپن و در شرکت نفت و گاز دانمارک[5] (DNOG Energy) در اروپای شمالی توسعه داده شده است. همچنین در نسخه 3.3 ارائه شده این شرکت در سپتامبر 2015، امکان ارتباط این سیستم با سیستم پایگاه داده اگزا دیتا[6] و ابرخوشه[7] شرکت اوراکل فراهم گردیده است که امکان پردازش 427 میلیون قرائت کنتور را در ساعت برای این شرکت فراهم می‌نماید. براساس اظهارات این شرکت سرعت حاضر 4/1 برابر سرعت در ارزیابی‌های پیشین می‌باشد.

 

[1] Meter Data Management System

[2] Enterprise Edition MDM

[3] Itron Analytics

[4] Tokyo Electric Power Company

[5] Danish Oil and Natural Gas

[6] Oracle Exadation Database Machine

[7] Oracle SuperCluster


منبع: سابا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار