کد خبر: ۱۳۲۰۴
تاریخ انتشار : ۱۰:۰۸ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
سانا به عنوان متولی توسعه انرژی های نو در ایران اقدام به برگزاری همایش سه روزه ای از تاریخ ششم لغایت هشتم بهمن ماه ٩٤ با عنوان " هضم بیهوازی، تولید انرژی ، محیط زیست در محل مرکز آموزشی فنی و حرفه ای شهرک صنعتی کاوه درشهرساوه نموده است.
به گزارش برق نیوز به نقل از سانا ، این سازمان به عنوان متولی توسعه انرژی های نو در ایران اقدام به برگزاری همایش سه روزه ای از تاریخ ششم لغایت هشتم بهمن ماه ٩٤ با عنوان " هضم بیهوازی، تولید انرژی ، محیط زیست در محل مرکز آموزشی فنی و حرفه ای شهرک صنعتی کاوه درشهر ساوه نموده است.

درطی این همایش سه روزه که در نتیجه همکاری مشترک فی مابین دفتر انرژی زیست توده سانا و سازمان فنی و حرفه ای کشور در حال انجام است ضمن دعوت از یک کارشناس آلمانی متخصص در زمینه بیوگاز به عنوان مدرس، با حضور مهمانانی از معاونت امور دام و سازمان جنگلها ، مراتع و آبخیز داری وزارت جهاد کشاورزی و نمایندگانی از سازمان های فنی و حرفه ای کلیه استان ها و بخش خصوصی سرمایه گذار ، به بحث و تبادل نظر درخصوص مباحث فنی،اقتصادی و زیست محیطی تولید انرژی از منابع زیست توده و ظرفیت های کشور در زمینه تولیدبرق از منابع بیوانرژی در کشور پرداخته می شود.

درحاشیه برنامه ، بازدیدی نیز از سایت مرکز تحقیق و توسعه زیست توده سانا در شهرساوه که برخی از تحقیقات انجام شده در زمینه بیوگاز در کشور در این مرکز به نمایش گذاشته شده است ، به عمل خواهد آمد.

از اهداف سانا در برگزاری این دوره آموزشی سه روزه، توسعه و ترویج دانش عمومی درزمینه مصرف بیوگاز تولیدی از منابع انرژی زیست توده ، ترغیب به سرمایه گذاری و همچنین اعلام سیاست ها و تعرفه های حمایتی در بخش برق تولیدی از منابع تجدیدپذیر می باشد.‌
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار