کد خبر: ۱۳۲۰۷
تاریخ انتشار : ۱۶:۴۰ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۴
دومین کنفرانس شهر هوشمند و نخستین مجمع مدیران فاوای کشور توسط وزارت ارتباطات و فن ­آوری و مشارکت شورای عالی فضای مجازی در تاریخ 5 لغایت 6 بهمن ­ماه سال جاری با حضور 200 نفر از مسئولین و مدیران وزارت ارتباطات و فن ­آوری اطلاعات کشور در محل تالار آدینۀ این وزارتخانه برگزار شد.
به گزارش برق نیوز، دومین کنفرانس شهر هوشمند و نخستین مجمع مدیران فاوای کشور توسط وزارت ارتباطات و فن ­آوری و مشارکت شورای عالی فضای مجازی در تاریخ 5 لغایت 6 بهمن ­ماه سال جاری با حضور 200 نفر از مسئولین و مدیران وزارت ارتباطات و فن ­آوری اطلاعات کشور در محل تالار آدینۀ این وزارتخانه برگزار شد.

براساس این گزارش: مهندس مدقق معاون شبکۀ هوشمند اندازه ­گیری سابا ضمن حضور در این کنفرانس به ایراد سخنرانی در زمینۀ شبکۀ هوشمند برق و طرح فهام و مزایای اقتصادی و اجتماعی زیست ­محیطی و تکنولوژی طرح فهام پرداخت.

بنابراین گزارش: در این کنفرانس مباحثی ازسوی متخصصین داخلی و خارجی در زمینۀ  شهر هوشمند، حمل و نقل هوشمند، اینترنت اشیاء (IOT)، و امنیت شبکۀ هوشمند جهت مدعوین ارائه گردید.

این گزارش می ­افزاید: شبکۀ هوشمند برق به­ عنوان یکی از اولین طرح­های ملی است که سرویس ­های M2M برای ارتباط بین تجهیزات از آن استفاده خواهند کرد.
منبع: سابا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار