کد خبر: ۱۳۲۳۱
تاریخ انتشار : ۱۲:۳۴ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
نظر به اطلاع اعضای کمیته سازندگان دکل‌های انتقال نیرو از اقدامات انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران برای افزایش تعرفه فولاد در وزارت صنعت، معدن و تجارت و نیز توافق انجام شده در این مورد از دبیر سندیکا درخواست می شود در مورد جلوگیری از افزایش تعرفه نبشی‌های فولادی مورد نیاز دکل‌سازان سریعا به نحو مقتضی اقدام فرمایند.
کمیته سازندگان دکل های انتقال نیرو دی ماه سال جاری طی برگزاری نشستی با حضور اعضای هیات رییسه این کمیته، ضمن ارائه گزارشی از کمیته‌های عمومی سندیکا، علی‌الخصوص کمیته حقوقی و قراردادها، به بحث و تبادل نظر در خصوص اهم موضوعات روز مربوطه پرداخت.

بر همین اساس پس از قرائت نامه کمیته حقوقی و قراردادها در خصوص اقدامات این کمیته در آذرماه جاری به طرح نامه مدیر عامل شرکت توانیر  به شماره 3866/11 مورخ 19/7/94 در خصوص پیمان‌های EPC و PC پرداخته شد.

ضمنا همراه نامه شرکت توانیر یک عدد CD شامل موافقت‌نامه، پیوست‌ها، شرایط عمومی و شرایط خصوصی پیمان‌های EPC و PC  برای کارهای صنعتی وهمچنین نکاتی مرتبط با نحوه تکمیل اسناد ذکر شده و سه فقره دستورالعمل مربوط به مابه التفاوت نرخ فلزات، مابه‌التفاوت نرخ ارز و تعدیل کارهای نصب و راه‌اندازی ارسال شده است.

در این راستا پس از قرائت موارد فوق الذکر در جلسه کمیته سازندگان دکل‌های انتقال نیرو، از اعضای کمیته درخواست شد که در انجام  آن دسته از معاملات با وزارت نیرو که بودجه آن از محل اعتبارات غیر عمرانی تامین می‌شود، مراتب مذکور مد نظر قرار گیرد. همچنین مهندس فارسی با اعلام نهایی شدن فرمت قرارداد تیپ در کارگروه سندیکاتوانیر از مبادله این قرارداد تاپایان سال جاری خبر داد.

 در ادامه نامه مورخ 2/10/94 سندیکا در مورد قراردادهای متوقف شده اعضای کمیته مطرح شد که پس از بحث و تبادل نظر در مورد جوانب مختلف آن توسط اعضای کمیته ،تسریع در ارائه گزارشی دراین زمینه توسط سندیکابه مهندس فلاحتیان معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی وپیگیری آن تااخذ نتیجه مورد تاکیدقرارگرفت.

 علاوه بر این در راستای بحث و بررسی موضوع تعرفه‌های گمرکی، پس از قرائت نامه دبیر سندیکا به شماره 1122-94 مورخ 29/9/94 با موضوع درخواست اعلام نظرات و پیشنهادهای کمیته‌ها در خصوص تعرفه، عنوان شد: نظر به اطلاع اعضای کمیته سازندگان دکل‌های انتقال نیرو از اقدامات انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران برای افزایش تعرفه فولاد در وزارت صنعت، معدن و تجارت و  نیز توافق انجام شده در این مورد از دبیر سندیکا درخواست می شود در مورد جلوگیری از افزایش تعرفه نبشی‌های فولادی مورد نیاز دکل‌سازان سریعا به نحو مقتضی اقدام فرمایند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار