کد خبر: ۱۳۲۶۴
تاریخ انتشار : ۱۵:۰۱ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
همزمان با دهه فجر
همزمان با سی و هفتمین دهه فجر انقلاب اسلامی، 45 پروژه برق رسانی در استان خراسان شمالی به بهره برداری خواهد رسید.
به گزارش برق نیوز، مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان شمالی ضمن تبریک ایام ا... دهه فجر گفت: همزمان با سی و پنجمین بهار آزادی، 45 پروژه برق رسانی به ارزش صد و 11 میلیارد و 25 میلیون ریال در استان به بهره برداری خواهد رسید.

مهندس "علیرضا صبوری" با اشاره به این که تمامی شهرستان های استان از این پروژه ها سهم خواهند داشت افزود: شهرستان بجنورد با 12 پروژه بیشترین تعداد پروژه ها را به خود اختصاص داده و سپس شهرستان های فاروج با 9 پروژه، اسفراین با 7 پروژه، شیروان و راز و جرگلان هر یک با 5 پروژه، مانه و سملقان با 3 پروژه و گرمه و جاجرم هر یک با 2 پروژه در فهرست اقتتاح های این دهه قرار گرفته اند.

وی بزرگترین پروژه قابل افتتاح در این ایام را پروژه زیربنایی برای رفع مشکل پیک بار فصل تابستان عنوان کرد و گفت: در این راستا بیش از 13 میلیارد ریال صرف طرح ضربتی نصب و تقویت 34 دستگاه ترانس خواهد شد.

مقام ارشد شرکت توزیع برق خراسان شمالی تامین برق متقاضیان شهری و روستایی در نوبت انشعاب شامل واحدهای مسکن مهر و فرهنگیان، برق رسانی به یک روستای بی برق زیر 20 خانوار، ترمیم، اصلاح و بهینه سازی شبکه های توزیع برق روستایی و شهری، احداث شبکه با هدف تامین روشنایی و افزایش ظرفیت نیروگاه خورشیدی ستاد را ازجمله پروژه های در دست بهره برداری در ایام ا... دهه فجر عنوان کرد.

وی همچنین راه اندازی نیروگاه های خورشیدی در راستای بهره مندی از انرژی های پاک، تامین برق چاه های کشاورزی، اتوماسیون کلیدهای هوایی، نصب بوستر و بهره برداری از خروجی پست های فوق توزیع را از جمله دیگر پروژه های قابل افتتاح در همین روزها برشمرد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار