کد خبر: ۱۳۲۷۳
تاریخ انتشار : ۰۹:۱۷ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۴
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان زنجان گفت: این شرکت از طرح های تحقیقاتی و پایان نامه های با موضوع صنعت برق حمایت می کند.
بهمن قاضی زاده به اجرای پروژه های تحقیقاتی و پژوهشی صنعت برق استان زنجان اشاره کرد و افزود: کمیته تحقیقاتی در این شرکت با همکاری اساتید فعالیت های خوبی را انجام می دهد.

وی اظهار کرد: این شرکت حمایت لازم از دانشگاهیان در خصوص پژوهش در حوزه برق را دارد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان زنجان اشاره ای نیز به انجام طرحی با مشارکت دانشگاه صنعتی شریف داشت و افزود: این پروژه با عنوان آسیب پذیری شبکه در مقابل حوادث طبیعی چون طوفان و دمای بالا، زلزله و گسل انجام می شود.

قاضی زاده با تاکید بر اینکه شرکت برق منطقه ای زنجان از طرح های تحقیقاتی و پایانامه ها با موضوع صنعت برق حمایت می کند، تاکید کرد: این شرکت پروژه های تحقیقاتی خوبی را با مشارکت دانشکده صنعت و برق دانشگاه زنجان در دست اقدام دارد که در بحث حوزه نانو و اپتیک ورود پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه این شرکت حمایت لازم را از افراد حقیقی و حقوقی برای پروژه های تحقیقاتی دارد، افزود: استان زنجان در زمینه صنعت برق از توان و جایگاه بالا و تاثیرگذاری در کشور برخوردار است و طی سال های اخیر فعالیت های خوبی داشته است.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان زنجان به توان بالای صنایع استان در حوزه برق اشاره کرد و گفت: در این میان تاکید مسئولان  توجه ویژه به سرمایه‌گذاری در این حوزه دارند.

قاضی زاده تصریح کرد: زنجان قوی‌ترین صنایع برق را در سطح کشور را دارد و در این راستا توجه به احداث نیروگاه‌های مختلف و توسعه صنایع زیردستی در همین راستا بوده است.

وی اشاره ای نیز به انرژی‌های پاک داشت و گفت: انرژی‌های تجدیدپذیر شامل انرژی خورشیدی، بادی و برق آبی است که با توجه به اهمیت بهره‌مندی از این‌گونه انرژی‌ها مقرر شده پنج درصد ظرفیت تولید انرژی کشور در این منابع تامین شود.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان زنجان ابراز کرد: در حال حاضر فعالیت نیروگاه بادی کهک درقزوین، راه‌اندازی مرکز تست توربین ابهر و نیز احداث سه نیروگاه برق آبی از اقدامات این شرکت در زمینه تولید انرژی‌های پاک است.
منبع: مهر
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار