کد خبر: ۱۳۴۶۴
تاریخ انتشار : ۱۳:۱۲ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
در هفتمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، طی مراسمی در معاونت هماهنگی و نظارت جنوبشرق شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، پایگاه مقاومت بسیج پیشکسوتان افتتاح شد.
به گزارش برق نیوز به نقل از روابط عمومی  شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در  این مراسم که روز دوشنبه، نوزدهم بهمن  ماه و با حضور  جمعی از بازنشستگان ، فرماندهان سابق حوزه بسیج ، معاونت هماهنگی و نظارت جنوبشرق ، مدیر منطقه برق 17 شهریور ، هیئت مدیره کانون بازنشستگان و فرمانده و اعضای شورای حوزه مقاومت بسیج و تعدادی از فرماندهان پایگاه ها برگزار شد،حجت الاسلام و المسلمین سعیدکهنی طی بیاناتی در خصوص اهمیت گسترش فعالیت های بسیج در سطح بازنشستگان و پیشکسوتان ، بر لزوم دفاع و صیانت از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات پیش رو تاکید  کرد.
 
 بر اساس این گزارش در این مراسم  فرامرز حسین زاده، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شرکت نیز ضمن تشکر از  معاونت هماهنگی ونظارت  جنوبشرق شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ و هیئت مدیره کانون بازنشستگان به منظور فراهم سازی مقدمات تشکیل پایگاه پیشکسوتان در  مشهد شهدای 17 شهریور به ویژه در ایام مبارک دهه فجر، ضمن ارائه بیاناتی در خصوص تداوم راه شهدا و ارزش های انقلاب اسلامی؛ بر لزوم کار تشکیلاتی و سازمانی بر اساس دستور العمل ها و سلسله مراتب فرماندهی تاکید  کرد.

 وی با  اشاره به این که  بسیجی بودن بازنشستگی ندارد ، خواستار تلاش برای عضویت مجدد بازنشستگان در پایگاه پیشکسوتان شد.

 بر اساس این گزارش در این مراسم با تمسک به قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت (ع)  پایگاه بسیج پیشکسوتان به نام" حبیب ابن مظاهر ( س )"  نامگذاری و افتتاح شد.

 یادآور می شود پایگاه مقاومت بسیج پیشکسوتان  به همت حوزه مقاومت بسیج شرکت توزیع نیروی برق بزرگ  و با همکاری معاونت هماهنگی و نظارت جنوبشرق و کانون بازنشستگان   افتتاح شده است.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار