کد خبر: ۱۳۴۷۷
تاریخ انتشار : ۱۶:۱۷ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
طی نشستی در سابا به­ زودی این سازمان با ادارۀ استاندارد و تحقیقات صنعتی استان تهران، انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان لامپ­ های روشنایی و انجمن صنایع لوازم خانگی ایران تفاهمنامۀ همکاری منعقد خواهد نمود.
به­ منظور کمک بر اجرای قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران و با هدف بهینه ­سازی مصرف انرژی در مصارف روشنایی و لوازم انرژی­ بر خانگی از طریق جلوگیری از عرضۀ محصولات کم بازده و غیر استاندارد در بازار کشور نشستی بین مهندس سجادی مدیرعامل سابا، مسلم بیات مدیر کل ادارۀ استاندارد و تحقیقات صنعتی استان تهران و احمد محسنی دبیر انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان لامپ ­های روشنایی در تاریخ 19 بهمن ماه سال جاری در سال کنفرانس طبقۀ ششم ساختمان سابا برگزار شد.

به گزارش برق نیوز، براساس این گزارش:در ابتدای این نشست مهندس سجادی ضمن اشاره به همکاری با انجمن و ادارۀ کل استاندارد جهت تحلیل نتایج کل آزمون­ها، آسیب­ شناسی موضوع، برقراری ارتباط با ارگان­های ذیربط و استفاده از ظرفیت ­­ها و امکانات موجود جهت آگاهسازی و ارتقاء اطلاعات عمومی درخصوص مشخصات لامپ­ ها و لوازم انرژی ­بر خانگی با کیفیت و نحوۀ شناسایی آنها گفت: که این سازمان با هدف اطلاع­ رسانی و آگاه ساختن عموم مردم از تولیدات و محصولات خانگی با بازده انرژی بالا و کمک به اقتصاد خانواده­ ها سایت نمایشگاه مجازی لوازم خانگی راندمان بالا ایجاد نموده است. وی کنترل بازار فروش این­ گونه لوازم را از اهداف مهم سازمان دانست و آمادگی سابا را جهت تست لوازم انرژی­ بر از منظر میزان و مصرف انرژی اعلام کرد.

بنابراین گزارش: مسلم بیات نیز افزود؛ رصد مستمر بازار از طریق نمونه ­برداری و انجام آزمون­ های کنترل کیفی بر روی  لامپ ­ها و لوازم مذکور موجود در بازار تهران، اسامی لامپ­ و لوازم فاقد کیفیت جهت اطلاع همو طنان اعلام شده و ضمن  جمع ­آوری و معدوم نمودن کالای بی ­کیفیت، راهکارهای اجرایی به ­منظور جلوگیری از عرضۀ این محصولات به بازار تدوین گردد.

   این گزارش می­ افزاید: لذا مقرر شد به­ منظور نظارت و کنترل بازار لوازم خانگی انرژی ­بر، دو تفاهمنامۀ همکاری جهت کنترل بازار لامپ فی ­مابین سابا، ادارۀ استاندارد و تحقیقات صنعتی استان تهران و انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان لامپ­ های روشنایی و نیز کنترل بازار لوازم انرژی ­بر فی­مابین سابا، ادارۀ استاندارد و تحقیقات صنعتی استان تهران و انجمن صنایع لوازم خانگی ایران منعقد گردد و پس از مبادله نسبت به تشکیل کارگروه اجرایی مشترک اقدام گردد.
منبع: سابا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار