کد خبر: ۱۳۵۳۰
تاریخ انتشار : ۱۵:۵۰ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۴
رییس شرکت توزیع نیروی برق شهرستان کهگیلویه از شناسایی 673 انشعاب غیرمجاز طی دوماه اخیر در این شهرستان خبر داد.
به گزارش برق نیوز، خسرو پرویزی کل مشترکان برق کهگیلویه را 38هزار مشترک عنوان و افزود: از این تعداد 12هزار مشترک روستایی هستند.

وی به حداقل رساندن خاموشی ها، تقویت نقاط مانور، تنظیم کلید قابل قطع زیر بار و احداث خط دومداره فیلگاه به سوق را از کارهای مهم شرکت برق این شهرستان در سالجاری عنوان کرد.

رییس شرکت توزیع نیروی برق شهرستان کهگیلویه وصول مطالبات این اداره از ابتدای سالجاری نسبت به فروش در بخش مرکزی را 71درصد عنوان و تصریح کرد: میزان وصول در سوق 76درصد، قلعه رییسی 78درصد و دیشموک 60درصد بوده است.

پرویزی در همین خصوص ادامه داد: یعنی از 870 میلیون تومان 620 میلیون تومان وصول کردیم.

وی اضافه کرد: باید ماهیانه 95درصد فروش به وصول برسد تا بودجه به این شرکت تعلق گیرد و اگر این مقدار وصول صورت نگیرد خدمات دهی به مردم کمتر خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: مطالبات وصول شده در ماه گذشته تنها 66 درصد بوده که بیشترین میزان وصولی مربوط به مشترکان خانگی و تجاری بوده است.

پرویزی با بیان اینکه نقاط داخل شهرستان که نوسان ولتاژ داشتند رفع کردیم گفت: اگر نقاط دیگری شناسایی شوند آنها را در برنامه‌های اولویت دار خواهیم گذاشت که مشکل افت ولتاژ آنها را رفع کنیم.

پرویزی رشد بار سال 94 به 93 را هشت مگاوات عنوان و تصریح کرد: هر ساله شاهد رشد بار زیادی در شهرستان هستیم.

وی تعداد سرقت‌های غیرمجاز برق طی دوماه اخیر در کهگیلویه را 673 مورد عنوان و خاطرنشان کرد: در هر نقطه ای از شهرستان برق غیرمجاز شناسایی شد علاوه بر تشکیل پرونده و طی کردن مراحل قانونی جریمه برای آنها در نظر گرفته شده است.
منبع: ایسنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار