کد خبر: ۱۳۵۹۳
تاریخ انتشار : ۱۵:۳۶ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۴
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی در جمع بانوان شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: بانوان با اعتقاد به توانمندی ها، کرامت و فضیلت خود می توانند در پیشرفت جامعه تاثیر گذار باشند.
به گزارش برق نیوز به نقل از روابط عمومی، سهیلا امیری در نشست فرهنگی عفاف و حجاب و تحکیم بنیان خانواده، با اشاره به رشادت ها و مقاومت های حضرت زینب(س) تصریح کرد: آن بانوی بزرگوار در تداوم دین اسلام نقش بسزایی داشت و سخنرانی های ایشان نقش زنان را در صحنه های سیاسی ثابت کرد.

وی با تاکید بر لزوم الگو گیری بانوان از حضرت زینب (س)، تصریح کرد: از خصوصیات زنان مسلمان به خصوص بانوان شاغل در ادارات غیر از حجاب، عفاف در گفتار و رفتار می باشد.

وی خواستار حضور پرشور بانوان در انتخابات پیش رو شد و افزود: شرکت فعال بانوان در انتخابات می تواند در آینده کشور و ملت تاثیرگذار باشد و سرنوشت ملت به دست خودش رقم بخورد.

همچنین در این نشست مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با تقدیر از تلاش بانوان این شرکت اظهار داشت: اگر شجاعت حضرت زینب(س) نبود، شاید حماسه کربلا فراموش می شد و این نشان دهنده نقش کلیدی بانوان در جامعه و سازمان ها می باشد.

افشین روشن میلانی با تبریک روز میلاد حضرت زینب(س) افزود: اگر در دنیای امروز شیعه حرفی برای گفتن دارد، ریشه اش به آن بانوی بزرگوار بر می گردد.

وی از تلاش مدیریت این شرکت برای تخصیص امکانات هر چه بیشتر به بانوان خبرداد و افزود: بانوان شاغل در برق تبریز همواره در تمامی زمینه های کاری و علمی پیشرو هستند.

گفتنی است نشست فرهنگی عفاف و حجاب و تحکیم بنیان خانواده، به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) با حضور بانوان شاغل و همسران مدیران شرکت توزیع نیروی برق تبریز و سخنرانی دو تن از اساتید برجسته دانشگاه، در این شرکت برگزار شد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار