کد خبر: ۱۴۴۴۰
تاریخ انتشار : ۰۹:۴۳ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۵
باحضور مدیران صنعت برق؛
سومین جلسه کارگروه شناسایی چالشها و تدوین راهکارهای قراردادی پروژه های صنعت برق با حضور نمایندگان شرکت برق منطقه ای ، سازمان توسعه برق ایران و شرکت توانیر در سطح معاونین طرح و توسعه و مدیران پروژه ها در شرکت برق منطقه ای زنجان برگزارشد.
​به گزارش برق نیوز، سومین جلسه کارگروه شناسایی چالشها و تدوین راهکارهای قراردادی پروژه های صنعت برق با حضور نمایندگان شرکت برق منطقه ای ، سازمان توسعه برق ایران و شرکت توانیر در سطح معاونین طرح و توسعه و مدیران پروژه ها در شرکت برق منطقه ای زنجان برگزارشد.

در ابتدای این نشست مهندس قاضی زاده مدیر عامل شرکت برق منطقه ای زنجان با اشاره به اینکه امروز بیش از هر زمان دیگر به کار و تلاش نیاز است افزود: با توجه به اینکه سال 95 از سوی رهبر انقلاب اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل نامگذاری گردیده است لذاتحقق این شعار و مطالبه جزدر سایه تلاش صادقانه و بی منت برای جامعه و مردم اتفاق نخواهد افتاد .

وی افزود : با وحدت و همدلی و چاره جویی مشکلات با اتکاء به توانمندی و خود باوری نیروهای داخلی ، خواسته رهبری و دولت خدمتگزار را برآورده نموده وگام موثری در رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

در ادامه مدیران و کارشناسان در خصوص دستور کار جلسه به همفکری و تبادل نظر پرداختند.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار