کد خبر: ۱۴۵۷۰
تاریخ انتشار : ۱۶:۳۲ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
رئیس دانشکده مهندسی برق دانشگاه شیراز؛
رئیس دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه شیراز گفت: بیست‌وچهارمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی برق ایران به میزبانی این دانشکده و در روزهای ۲۱ تا ۲۳ اردیبهشت در شیراز برگزار می‌شود.
 به گزارش برق نیوز، علیرضا خیاطیان بعدازظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: در اردیبهشت ماه امسال دانشگاه شیراز بزرگترین رویداد علمی در حوزه برق و کامپیوتر را در شیراز برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه این کنفرانس بین‌المللی در گرایش‌های مخابرات، برق قدرت، الکترونیک و پزشکی و با حمایت سازمان نظام مهندسی استان فارس و مرکز علمی کتابخانه و صنایع‌الکترونیک شیراز برگزار می‌شود، افزود: در این همایش  از میان تعداد 604 مقاله  پذیرفته شده تعدادی به صورت سخنرانی و پوستر ارائه می‌شود.

رئیس دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه شیراز با بیان اینکه دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه شیراز هم اکنون 55 عضو هیئت علمی دارد و جزء 13 دانشکده برتر کشور محسوب می‌شود افزود: هم اینک این دانشگاه توانسته قراردادهای با صنایع الکترونیک، پالایشگاه‌ها، برق منطقه‌ای و  همچین با وزرات دفاع برای اجرای طرح‌های ملی به امضا برساند.

وی بیان کرد: بیست و چهارمین کنفرانس بین‌المللی برق ایران، با قرائت پیام پدر علم کنترل فازی آغاز به کار می‌کند.
منبع: تسنیم
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار