کد خبر: ۱۴۶۲۹
تاریخ انتشار : ۱۵:۳۱ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
مدیر امورمهندس ونظارت شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از اجرای موفق طرح رینگ خطوط فشار متوسط منطقه ده بالا و طزرجان با استفاده از برج های مشبک خبر داد .
به گزارش برق نیوز,  مهندس آرش نواب از اجرای برج های مشبک در منطقه ده بالا و طزرجان استان یزد برای نخستین بار در کشور خبر داد وگفت : در طرح رینگ این دو منطقه گردشگری افزون بر 1160 متر شبکه فشارمتوسط با هزینه ای بالغ بر 1500 میلیون ریال احداث شده است.

وی اضافه کرد: 9 برج مشبک عبوری ، چهار برج پایان خط و یک دستگاه ریکلوزر در این طرح پیش بینی شده است.

مهندس نواب وزن تقریبی هربرج عبوری را 520 کیلوگرم و برج پایان خط را یک هزار کیلوگرم اعلام کرد و افزود: تست های کشش و آنالیز خط در ارتفاع 12 متری با طول کراس آرم یک متر و 30 سانتیمتر با موفقیت انجام و شبکه برق دار شد.

مدیر امور مهندسی ونظارت شرکت توزیع نیروی برق استان یزد احداث این شبکه را باعث افزایش ضریب اطمینان شبکه و پایداری انرژی الکتریکی در دو منطقه ده بالا و طزرجان دانست و خاطرنشان کرد: با احداث این شبکه پایداری برق در برابر طوفان های فصلی و شرایط نامساعد جوی فصل زمستان تضمین شده است.
 

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار