کد خبر: ۱۵۲۰۳
تاریخ انتشار : ۱۱:۴۶ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۵
به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر:
دبیر هیئت ورزشی صنعت آب و برق استان قزوین گفت: ۱۸۰ تن از کارکنان وزارت نیرو به مناسبت سوم خرداد به قله ۴۱۸۰ متری خشچال در الموت قزوین صعود کردند.
به گزارش برق نیوز, مهرداد سلطانی گفت: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و فرارسیدن نیمه شعبان صعود سراسری ورزشکاران وزارت نیرو و صنعت آب و برق به قله ۴۱۸۰ متری خشچال در استان قزوین انجام شد.

وی افزود: در این حرکت ورزشی که به مدت سه روز پیش بینی شده بود ۱۸۰ ورزشکار و علاقمند به صعودهای کوهستانی از ۳۴ شرکت آب منطقه ای، توزیع نیروی برق، آب و فاضلاب شهری و روستایی، برق منطقه ای و مدیریت تولید برق و حوزه ستادی وزارت نیرو از ۲۰ استان کشور حضور داشتند.

سلطانی بیان کرد: این صعود از روستای «وربن» در منطقه الموت آغاز شد و به مدت ۷ ساعت طول کشید و علاقمندان در یک پیاده روی مستمر توانستند بدون هیچ حادثه ای این صعود را با موفقیت انجام دهند و عصر شنبه این صعود به پایان رسید.

دبیر هیئت ورزشی شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین تصریح کرد:فعالیتهای ورزشی دروزارت نیرو باهماهنگی و برنامه ریزی خاصی صورت می گیرد و ضمن فعال بودن بیشتر رشته های ورزشی از کوهنوردی حمایت ویژه می شود تا این رشته فرحبخش به تقویت سلامتی شاغلان وزارت نیرو نیز کمک کند.

سلطانی اظهارداشت: شرکت توزیع نیروی برق استان در ۹۰ درصد برنامه های ورزشی فعال است و در سال گذشته ۲۴ برنامه ورزشی در سطح وزارت نیرو برگزار شد که شرکت توزیع نیروی برق استان در این برنامه ها همواره به عنوان پیشگام حضور داشته است.

استان قزوین پیشرو در برنامه های ورزشی

سلطانی با تشکر از استقبال خوب همکاران صنعت آب و برق استان قزوین از برنامه های ورزشی گفت: هیئت ورزشی صنعت آب و برق حدود ۲۵۰۰ نیروی شاغل دارد که در رشته های ورزش همگانی، فوتبال و فوتسال، کوهنوردی، تنیس روی میز، شنا و والیبال فعالیت دارند.

وی اضافه کرد: با در اختیار گرفتن ۹ استخر، ۱۵ سالن ورزشی سرپوشیده، دو پیست دو و میدانی شرایط بسیار مناسبی برای فعالیت ورزشی همکاران صنعت برق استان فراهم شده است.

سلطانی گفت: در سال گذشته در برنامه پیاده روی خانوادگی بیش از دو هزار نفر از پرسنل و خانواده ها به قله نورالشهدا صعود کردند و امسال نیز این برنامه ادامه دارد.
منبع: مهر
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار