کد خبر: ۱۵۳۱۰
تاریخ انتشار : ۱۸:۵۲ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۵
مهندس حمید چیت چیان در حاشیه بازدید از پروژه های گچساران در هتل پاساردگاد دوگنبدان به مهندس داود راهزادی گفت: مسوولان استانی و برخی از مراجعه کنندگان از عملکرد مدیریتی شما در یکساله اخیر رضایت کامل دارند و این مایه خوشحالی ما شد.
سایت خبری محلی "بویر نیوز" نوشت: وزیر نیرو از مدیرعامل برق کهگیلویه و بویراحمد تقدیر کرده است. در متن این خبر آمده است:

به گزارش برق نیوز، چیت چیان افزود: دکتر خادمی استاندار، مهندس لطفی مدیرعامل آب استان و سایر دوستان از تلاش های حوزه برق در این مدت تقدیر کردند و ما نیز به نوبه خود تشکر می کنیم.

وزیر نیرو با اشاره به برخی تلاش های صورت گرفته در دولت تدبیر و امید در صنعت آب و برق , اظهار داشت: تمامی سیاست گذاری ها در سالجاری برپایه اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

چیت چیان گفت: مدیران دولت و تدبیر و امید باید در جهت تحقق شعار سال و رضایتمندی مردم گام بردارند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد هم خدمات رسانی به مردم را وظیفه خادمان ملت در دستگاههای اجرایی و شرکت های خدمات رسان دانست و تاکید کرد که باید به این خدمات رسانی افتخار کرد.

مهندس داود راهزادی گفت: در یکساله اخیر ۴۰ روستا در کهگیلویه و بویراحمد برقرسانی شد.

وی با بیان برخی از خدمات صورت گرفته در دولت تدبیر و امید در صنعت برق کهگیلویه و بویراحمد از در دست اجرا بودن صدها پروژه برق در این استان خبرداد.

راهزادی افزود: اگرچه با دست خالی به اجرای برخی پروژه ها اقدام کرده ایم اما وظیفه خود می دانیم شایسته ترین خدمات را به مشترکان برق ارایه دهیم..
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محفوظ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
1
0
یا خدای بزرگ !!!، لطفا" نام مسئول و نام و تعداد مردمی که از عملکرد راهزادی راضی هستند اعلام بفرمایند . وای خدای من ! بابا عملکردتون در حد فاجعه است برادر عزیز . می گویید نه ، از پرسنل و مردم نظرخواهی علنی کنید . بویر نیوز راضی نباشد لابد پسرعموی بنده باید راضی باشد .!!!
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار