کد خبر: ۱۵۴۱۳
تاریخ انتشار : ۱۵:۰۸ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
معاون شرکت برق شمال استان کرمان مطرح کرد:
معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت برق شمال استان کرمان گفت: خشکسالی در کشور تهدیدات جدی به وجود آورده و نیازمند صرفه جویی انرژی در محیط کار و منازل هستیم.
به گزارش برق نیوز، علی افتخاری امروز در همایش مدیریت مصرف برق ویژه بانوان که با حضور مشاور مدیرعامل سازمان انرژی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان و مدیرکل امور اجتماعی استانداری کرمان برگزار شد با اشاره به اینکه نقش اجتماعی بانوان بر کسی پوشیده نیست و بانوان در منزل تصمیم‌ساز هستند اظهار داشت: اگر بخواهیم موضوعی در خانواده اجرایی و عملیاتی شود به طور قطع با حضور بانوان خانواده و مشارکت آن‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: استفاده بهنیه از انرژی دغدغه روز جامعه است که با توجه به شرایط روز کشور اصلاح الگوی مصرف باید اولویت خانواده‌ها باشد.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت برق شمال استان کرمان با تأکید بر اینکه در حال حاضر آموزش در زمینه مدیریت مصرف انرژی در جامعه ضروری است تصریح‌ کرد: در خرید کالاهای برقی باید به برچسب انرژی آن‌ها دقت شود زیرا برچسب انرژی کالا میزان مصرف انرژی را نشان می‌دهد.

افتخاری افزود: خشکسالی در کشور تهدیدات جدی به وجود آورده و به شدت نیازمند اصلاح الگوی مصرف و صرفه‌جویی انرژی در محیط کار و منازل هستیم.

وی با اشاره به اینکه صرفه‌جویی به این معنی نیست که مصرف نکنیم بلکه صرفه‌جویی به معنی درست مصرف کردن و اضافه بر نیاز استفاده نکردن است.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت برق شمال استان کرمان خاطرنشان کرد: استفاده صحیح از انرژی در منازل کمک به تولید کشور است.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار