کد خبر: ۱۵۹۴۰
تاریخ انتشار : ۱۵:۳۶ - ۱۰ تير ۱۳۹۵
یکی از خوانندگان برق نیوز: در شرکت توزیع برق فارس اولین تعدیل نیرو به تعداد 33 نفر آخر اردیبهشت 95 عملی شد و در حال حاضر نیز در حال اخراج 80 نیروی شرکتی با بیش از 3 سال سابقه کار صادقانه که مورد تایید کارشناسان خود شرکت نیز بوده می باشد و مقرر شده تا پایان شهریور 95 اخراج 80 نفر دیگر عملی شود.
قسمت "با بینندگان" برای ارتباط نزدیکتر و انعکاس سوالات و درخواست های کاربران برق نیوز راه اندازی شده و سعی در ایجاد ارتباط نزدیک تری بین مدیران و مسئولان با مخاطبان و کاربران دارد. یکی از مخاطبان مطلب زیر به برق نیوز ارسال کرده است:

شرکت توزیع برق فارس به تازگی تعدیل نیروهای شرکتی که همگی دارای مدرک لیسانس به بالا و با سابقه کار 3 سال به بالا هستند را انجام میدهد که اولین تعدیل نیرو به تعداد 33 نفر آخر اردیبهشت 95 عملی شد و در حال حاضر نیز در حال اخراج 80 نیروی شرکتی با بیش از 3 سال سابقه کار صادقانه که مورد تایید کارشناسان خود شرکت نیز بوده می باشد و مقرر شده تا پایان شهریور 95  اخراج 80 نفر دیگر عملی شود.

این اقدام صدمات جبران ناپذیری به خانواده و حیثیت این افراد وارد کرده و تبعات اجتماعی بسیار خواهد داشت.

به نظر می رسد مسولین توزیع برق فارس مخفیانه این عمل ظالمانه را انجام میدهند تا صدا به گوش مسولین توانیر و وزارت نیرو نرسد. تعداد فعلی کل نیرو های شرکتی استان فارس 170 نفر می باشند.

لازم به توضیح است بهانه شرکت توزیع جهت تعدیل نیرو گرفتن آزمون و ورود نیروها از طریق آزمون می باشد. حال جای سوال دارد که چرا همان چندسال پیش چنین برنامه ریزی هایی نشد و عمر و سن و وقت ما را برای هیچ و پوچ تلف کردند! و اکنون میگویند شما باید از طریق آزمون و پس از رقابت با کسانی که چندین سال از ما کوچکتر و جوان تر هستند و هنوز در محیط و درس و دانشگاه می باشند وارد شویم.در غیر اینصورت اخراج میشوید!

چرا اکنون که ما با این کار تشکیل زندگی داده ایم!؟ جوابگوی عمر تلف شده ، نگاه زن و فرزند و آبروی رفته ما در یک شهرستان کوچک را که خواهد داد!؟ صدای زن و فرزندان ما و عمر تلف شده و موهای سفید شده ما در این چندسال را که میخواهد ببیند و بشنود!؟
انتشار یافته: ۲۰۵
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۴۹
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
12
15
بهتر نبود همون اول که میخاستین استخدام بشین،راه آزمون رو پیش میگرفتین،نه راه بندهای غیرمنصفانه را،تا الان به این وضعیت دچار نمی شدید.
به نظر من عادلانه ترین راه آزمون می باشد
پاسخ ها
حقوق بگیر
| Iran (Islamic Republic of)
سالها با کمترین حقوق بیشترین حجم کار رو متقبل شدیم.با کمترین حقوق ساختیم.از مزایا محروم بودیم.اینقدر فشار کار بود قید سلامتی خودمون رو زدیم.متاهل شدیم.زن و بچمون چه گناهی دارن؟خدا خودش شاهد هست یه جوری کار میکردم که وقت نمیکردم صبحونه ام رو بخورم ساعت 2 با خودم میبردم خونه.حالا بعد از چندسال به امید تبدیل وضعیت اخراج؟آیا این حق زحمتهای ماست؟کارگری که از صبح تا بعدازظهر کار میکنه چطور میتونه با ترم اول ارشد رقابت کنه؟چطور با پشت کنکوری ارشد رقابت کنه؟بخدا تو شرکت توزیع کار کردن رمقی از ادم نمیمونه که بخاد برا ازمون بخونه.خدا خودش جای حق نشسته.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
توزیع کارش سخته
اگه نیروی فنی و کارفن اخراج کنن واقعا حیفه
من نمیگم رسمی بشن ولی از کار هم بیکار نشن
حالا با پارتی هم رفتن دارن خرج یک خانواده رو میدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
من 4 تا سوال میپرسم جوابش با وجدان بیدار
1- ایا همه شرکتی ها از راههای غیر منصفانه وارد شدن
2-ایا همه رسمی ها از راههای منصفانه وارد شدن
3- بهتر نیست برای مشخص شدن اینکه کی از راه منصفانه وارد ازمون بین نیرو های شرکتی و رسمی برگزار بشه
4-اقای مدیر عامل و معاونینش اعلام کنن تو کدوم ازمون استخدامی شرکت کردن
مهندس برق بدون پارتی کلفت
| Iran (Islamic Republic of)
معمولا نیروهای شرکتی یا از سهمیه مدیران استفاده می کنن یا اینکه با توصیه و سفارش مقامات دولتی ( وزارت خانه ، استانداری و برخی نهادهای نظامی ) به شرکت های دولتی تحمیل یا به عبارتی الصاق میشن . نکته قابل توجه اینه که این افراد هم باید مثل بقیه تو آزمون شرکت کنن حالا این سه سال که گذشت و یه سابقه هم برای این چند نفر شد . بهتره به جای تکذیب به تائید کارشون بپردازیم چون هم نتیجش خوبه هم روشش.
خیلی از نخبه ها و فارغ التحصیلای دانشگاه های مطرح هستن که تو بوتیک یا آرایشگاه کار میکنن تازه هم زن و بچه دارن هم خرج خونه هم لیاقت .
آفرین به مدیرای برق فارس کاش بقیه هم ازشون یاد بگیرن .
وضع شرکت توزیع برق مازندران که افتضاحه ...
کارمند شرکت توزیع فارس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
2
6
باسلام.جناب آقای علی باید خدمتتون عرض کنم که تمامی اداره جات در سرتاسر کشور نیروی پیمانی دارند و تبدیل وضعیت یک امر طبیعی هست.زمان استخدام اینجانب یک مصاحبه سخت تخصصی داشت و من بخاطر تجربه و مهارت بالا انتخاب شدم.شما فرض کن یه ناحیه 1 نفر نیرو میخاد ایا میتونن ازمون برگزار کنن؟بچه های شرکت توزیع فارس با حجم بسیار بالایی کار میکنند که به جرات میکنم هر نفرشون به اندازه 4 الی 5 نفر کار میکنند.روال تبدیل وضعیت از قدیم وجود داشته و سایر استان ها هم همین سیاست رو دنبال کردند.حتی شرکت توزیع شیراز هم تبدیل وضعیت نموده است.تکلیف زن و بچه این بیچاره هایی که اخراج میشن چیه؟این بیچاره ها سن استخدامشون هم سر رفته.گناهشون چیه واقعاً؟
پاسخ ها
حمید
| Iran (Islamic Republic of)
جناب آقای کارمند سلام
خدا رو شکر که شما به جلسه مصاحبه دعوت شدین و خوشبختانه از پس سوالات بر اومدین دوستی دارم که به خاطر علاقه شدید به کار در بخش توزیع قبل از فارغ التحصیلی با مطالعه و تحقیق زیاد موفق به کسب اطلاعات بسیار مفید و مهمی در رابطه با کار در این بخش به دست اورده چه علمی و چه عملی . به پیشنهاد یکی دو نفر از کارمندای اداره برقی که برای کار آموزی میرفته جهت اشتغال نامه ای به مدیرای سرکت توزیع استانشون می نویسه تا در جلسات آینده ی مصاحبه استخدامی دعوت بشه اما چندین جلسه برگزار میشه و ایشون همچنان منتظر تماس . وقتی علت رو از آقایونی که دعوت شده بودن می پرسه همشون به اتفاق میگن که به خاطر واسطه هایی که داشتن تونستن در مصاحبه شرکت کنن . اما این بنده خدا که کسی رو نداشت و حالا که حدود 33 سالشه و مجرده ( به خاطر بیکاری ) مجبور به کارگری شده .
آدمی که هم صلاحیت کار داشت و هم احتیاج اما ....

بعضی وقتا باید بذاریم عدالت اجرا بشه حتی اگه به مزاج ما خوش نیاد .
یا حق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
1
2
سلام اگر شما هم با کمترین حقوق و نداشتن هیچ گونه مزایا فقط به امید اینده حاضر به کار کردن در شرکت توزیع هستید بسم اله ما هم موافق ازمون هستبم اما یک سوال چه کسانی نیروی شرکتی را باب کردن وبه چه علت ؟ خود مدیران ارشد سرکتها نهادها سازمانها و وزارتخانه ها و علت ان هم پرداخت حداقل هزینه به پرسنل و کارایی بیشتر تا بعد از چندین سال اگر از لحاظ فنی و حراستی مورد تایید باشد استخدام به صورت قرارداد معین انجام پذیر حال اگر قصوری در پذیرش نیروهای شرکتی رخ داده شد باشد بازهم کوتاهی از مدیران ارشد میباشد و در اخر خدا ظلم در حق بندگان را نمی پذبرد
یاعلی مدد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
0
2
سلام این علی اقا هرچیه نفسش از جای گرم در میاد هنوز حس حقارت تبعیض حس موش ازمایشگاهی حس تهدید به اخراج رو نه چشید ه وتحمل کردن این همه حقارت رو از سر اجبار امتحان نکرده وقتی که توی شرکت باید اندازه چند نفر کار کنی و به حقوق نصب ونیمه رو بگیری اگر اعتراض کنی محکوم به اخراجی
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of)
خوب اینی که شما گفتی یعنی بردگی کسی که مجبور به بردگی نیست . بی خیال کار با کلاس و پز کارمندی ، بیا بیرون برو کارگری کن ولی حقیر دیگرون نباش داداش ...
کارمند شرکت توزیع فارس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
1
1
باسلام.جناب آقای علی باید خدمتتون عرض کنم که تمامی اداره جات در سرتاسر کشور نیروی پیمانی دارند و تبدیل وضعیت یک امر طبیعی هست.زمان استخدام اینجانب یک مصاحبه سخت تخصصی داشت و من بخاطر تجربه و مهارت بالا انتخاب شدم.شما فرض کن یه ناحیه 1 نفر نیرو میخاد ایا میتونن ازمون برگزار کنن؟بچه های شرکت توزیع فارس با حجم بسیار بالایی کار میکنند که به جرات میکنم هر نفرشون به اندازه 4 الی 5 نفر کار میکنند.روال تبدیل وضعیت از قدیم وجود داشته و سایر استان ها هم همین سیاست رو دنبال کردند.حتی شرکت توزیع شیراز هم تبدیل وضعیت نموده است.تکلیف زن و بچه این بیچاره هایی که اخراج میشن چیه؟این بیچاره ها سن استخدامشون هم سر رفته.گناهشون چیه واقعاً؟
کارمند شرکت توزیع فارس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
1
1
باسلام.جناب آقای علی باید خدمتتون عرض کنم که تمامی اداره جات در سرتاسر کشور نیروی پیمانی دارند و تبدیل وضعیت یک امر طبیعی هست.زمان استخدام اینجانب یک مصاحبه سخت تخصصی داشت و من بخاطر تجربه و مهارت بالا انتخاب شدم.شما فرض کن یه ناحیه 1 نفر نیرو میخاد ایا میتونن ازمون برگزار کنن؟بچه های شرکت توزیع فارس با حجم بسیار بالایی کار میکنند که به جرات میکنم هر نفرشون به اندازه 4 الی 5 نفر کار میکنند.روال تبدیل وضعیت از قدیم وجود داشته و سایر استان ها هم همین سیاست رو دنبال کردند.حتی شرکت توزیع شیراز هم تبدیل وضعیت نموده است.تکلیف زن و بچه این بیچاره هایی که اخراج میشن چیه؟این بیچاره ها سن استخدامشون هم سر رفته.گناهشون چیه واقعاً؟
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
1
2
ای خدا میشه بعد از سه چهار سال کار صادقانه بهت بگن برو
حق پایمال شده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
0
1
سلام خدا کنه مدیران شرکت توزیع این نظرات رو بخونند شرکت توزیع فارس تصمیم گرفته نیروهای شرکتی رو اخراج کنند و از نیروهای استخدامی جایگزین بهره ببرنند متاسفان در کشور عزیز ما هیچ تصمیمی قبل از اجرا کارشناسی نمیشود مزایایی نیروهای شرکتی این است که این نیروها چندین چند سال با هزینه یک چهارم یک نیروی رسمی کار میکنند وبعد از چندین سال چنانچه صلاحیت استخدام را داشتن بعد از گذراندن مراحل گزینش به صورت یک نیروی با تجربه وشناخته شده استخدام میشوند و نیروهای شرکتی همانند خمیر بازی در دست مدیران میباشند ومدیران می توانند به صورت بهترین نحو از انها استفاده کنند وبه نظرییه اقتصاد مقاومتی نردیک ترند و اما نیروهای رسمی با هزینه بسبار بالا بدون ازمون و خطا بدون تجربه و نداشتن هیچ گونه شناختی چه از لحاظ کارایی چه از لحاظ امنیتی و چه حراستی مطمئنن در سالهای اینده با این حجم از نیروهای رسمی شرکت به مشکل بر میخورد مثل سالهای گذشته که مجبور به باز خرید کردن وبازنشسته کردن قبل از موعد شدن چه معلوم که سالهای بعد شرکت توزیع خصوصی و یا کوچکتر شود ایا به این فکر کرده اند با این حجم نیروی رسمی چه باید بکنند
پاسخ ها
ص
| Iran (Islamic Republic of)
آقا ما خودمون آخر تحلیلیم . شما از کجا میدونی که کار قبلش کارشناسی نشده . فک کردی وقتی این تعداد پرسنل تعدیل میشه هیچ فکری در موردش نشده . مملکت هر کی هر کی هست اما نه انقد دوست عزیز .
مطمئن باش قبلش با مدیر عامل ، معاونین ، مدیران و مسولین مربوطه مشورت شده و به این نتیجه رسیدن .
ضمنا برای هر مدیری بهتره که جذبش بالا باشه تا تعدیلش چون بعدن جای دیگه حال دیگه ای بهش میدن متوجه ای که ..
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
1
1
این تصمیم ها بوی جاه طلبی و قدرت میده که نیروهای شرکتی باید اخراج شونند حال یا دعوا سر سود این شرکت هاست که به جیب رقیب میرود یا نشان دادن قدرت خود به رقیب میباشدزیرا این نیروهای شرکتی سیاست خود همین مدیران فعلی هست که حال یک شب تصمیم به اخراج گرفته اند حداقل احترام به تصمیم خود بگذارید و با ابروی این همه جوان و خانواده هایشان بازی نکنید به قول امام حسین ( ع ) اگر دین ندارید لااقل ازاده مرد باشید بعضی وقتها ادم به کشورهای لاایک و کمونیست قبطه میخوره که احترام انسانیت رو بیشتر از ما ها که ادای دین داری و مسلمونیت رو داریم نگه میدارن
مهربان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
1
1
باسلام اقای علی من به جرات قسم میخورم که 99درصد بچه ها که به صورت شرکتی برا شرکت توزیع کار میکنن بدون هیچ اشنایی با مدیر یا هرکسی دیگه مرتبط با شرکت بودن یکیش خوده من اگر کسی قابت کرد که من با اشنا بازی اومدم حاضرم جبران خسارت شرکت توزیع کنم بس وقتی اطلاعتی دراین مورد نداری نظر نده
پاسخ ها
آرش
| Iran (Islamic Republic of)
قسم شما به درد کسی نمی خوره چون این باب شده که اعضای هیت مدیره شرکت های توزیع مختارن در بکار گیری از نیرو های شرکتی ( یا کلیه نیروهایی که بدون آزمون جذب میشن ) . ضمنا وقتی این نیروها چن سال تو پستشون موندنو سابقه ای به هم زدن شروع میکنن به گله گذاری که چرا حقوق و مزایای ما مثل رسمی ها نیست و کارمون زیاده .
اونوقته که از کار کم میذارن
از وسایل و تجهیزات اداره به نفع شخصی استفاده میکنن
از مدیر و مسئول بد میگن که فلان و بهمان که با ما یه جور دیگه برخورد میشه ...

به نظرم کار خوبی کردن تو توزیع فارس بقیه ادارات هم باید یاد بگیرن .
کارو باید دست کاردون سپرد .
Mehdi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
1
3
با عرض سلام من از نیروهای شرکت توزیع فارس هستم و این خبر کاملا درسته،متاسفانه به دلیل نداشتن امنیت شغلی هیچ امیدی نداریم و حتی حرات نمیکنیم بریم خواستگاری،لطفا پیگیری کنید
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
1
2
اینا زمانی که به ما نیاز داشتن و کار شرکت لنگ بود ازمون استفاده کردن و الان که خر شرکت از پل گذشته میخوان ما رو اخراج کنن و یه نیرویی جایگزین ما کنن که حداقل باید سه سال بهش آموزش بدن و هزینه کنن تا بشه مثل الان ما
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
2
1
خیلی جالبه
میخوان نیروی متخصص خودشون رو اخراج کنن و چند نفر تازه از دانشگاه فارغ التحصیل شده ی نا کارامد که فقط تو دانشگاها حل معادله و مجهول یاد گرفتن رو جایگزین نیروهای متخصص کنن
این اتفاق هیچ جای دنیا تا الان نیفتاده بجز شرکت توزیع فارس
پاسخ ها
یاسمین
| Iran (Islamic Republic of)
یعنی شما دانشگاهم نرفتی ، بابا خیلی پارتیت کلفته
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
1
3
سلام.این جوونایی که وقتشون رو گذاشتن و چند سال با تلاش صادقانه برای شرکت توزیع فارس کردن اگه از همون اول میدونستن مدیران شرکت توزیع فارس به یکباره تصمیم میگیرن سلیقه ای عمل کنن و تعدیل نیرو کنن از همون اول میرفتن دنبال ازمون و اینجا وقتشون رو هدر نمیدادن...حالا که چند سال کار کردن و از درس دور بودن چطور میتونن با کسی که تازه از دانشگاه فارغ التحصیل شده رقابت کنه و تو ازمون قبول بشه؟وقتی یه نیروی شرکتی داره در اکثر نقاط بیش از دوازده ساعت کار میکنه و داری همسر و فرزند هست چطور وقت میکنه درسایی رو طور کامل فراموش کرده بخونه؟هیچ به وجه شخصی که تو یه شهر کوچک داره کار میکنه فکر کردید؟وقتی اخراجش کنن فکر کردید چه تهمت هایی که به شخص اخراج شده توسط اهالی اون شهر زده میشه؟آبروی شخص تحت تاثیر این اخراج شدن قرار میگیره...
پاسخ ها
مریم
| Iran (Islamic Republic of)
دنیا که به آخر نیومده .
برن مثل بقیه همکلاساشون تو شرکتهای خصوصی کار کن .
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
1
9
بنظر من بهترین کار رو دارن انجام میدن.برق نیوز هم میبایست قبل از زدن این خبر یکم تحقیق میکرد.من خودم استخدامی برق فارس تو همین ازمون اردیبهشت هستم الان که رفتم سر کار دارم میبینم چقدر نیروهای شرکتی بدون هیچ فیلتری و با رابطه و از طریق اداره کار گرفتن و این نیروها هیچ مقایسه ای با بقیه نشدن. بنا به اطلاعتون توزیع فارس جز بهترین شرکت های توزیع تو ایران هست و همه چیز رو اصولی انجام میده و هدفش نخبه گرایی و چابک کردن سیستم هست خیلی خوبه که از طریق ازمون نیروها فیلتر بشن مگه اون روزایی که نیروهای شرکتی رو میگرفتن این همه نخبه تحصیلکرده بیکار خبردار شدن؟؟؟؟ خیلیا مثل من بودن که کلی مقاله و معدل خوب داشتن ولی دستشون به جایی نمیرسید من خودم چند سال قبل بعلت نداشتن پارتی نتونستم از طریق شرکتی وارد توزیع بشم ولی تو همین ازمون قبل تونستم استخدام بشم این یعنی عدالت دوستان عزیز. خیلی از جوونای نخبه و فارغ التحصیل داریم که بجز ازمون نمیتونن حرفشون رو جایی بزنن چون نه پول دارن و نه پارتی و این از بزرگی و قانونمندی شرکت توزیع فارس هست که به این جوون ها فرصت میده. شما الان برید تحقیق کنید که چند تا از نیروهای شرکتی تو دانشگاه ازادهای کوچک و بدون هیچ تلاشی مدرک گرفتن میتونم بگم نود درصدشون و در عوض ما ۸۰ نفر استخدامی بودیم که همه از دانشگاه های خوب ایران و با معدل بالا بودند کساییکه فقط میتونستن حرفشون رو تو ازمون بزنن. کاش بقیه اداره جات هم این مدل شرکت توزیع رو ادامه میدادنن تا بی عدالتی تو سیستم اداری کم میشد. دوست عزیز کسی از اول نگفته که نیروهای شرکتی باید استخدام بشن و شرکت هم از اول هیچ قراری باهاشون نداشته. شرکت برق فارس مطمین باشید با این روندی که پیش گرفته مثل همین حالا جز بهترین شرکت های برق ایران میمونه چون نخبه گرایی میکنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
احمد اقا چرا شما که کلی مقاله و معدل خوب داشتی نرقتی توانیر حیف است که انسان توانمندی مثل شما داخل توزیع بماند واقعا" که از شما بعید بود
هانیه
| Iran (Islamic Republic of)
موافقم .
طرف با فوق دیپلم جذب شرکت توزیع شده الان فوق لیسانسشم از دانشگاه نا کجا آباد گرفته با معدل ( بوق ) ادعاشم در حد معاون وزیره .
حالا اون بنده خدایی که تو دانشگاه های تاپ کشور با اون همه فشار درسی و علمی و سابقه درخشان فارغالتحصیل شده بره فلافلی وا کنه .
دوستان توجه کنید
اکثر قریب به اتفاق مهندسای امروزی باید نجار ، بنا ، گچکار یا یه چیزی در این حد میشدن که به یمن وجود دانشگاه های کوچیک و کم اعتبار پولی دارن عنوان مهندسو یدک میکشن .
من که موافق عدالتم
بی کسان
|
United States of America
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
1
1
با سلام
والا تا جای که ما میدونیم تعدیل نیرو مشمول شرکتهای هست که در حال ور شکستگی یا تعطیل شدن یه بخش از شرکت باشه میشود.حالا شرکت توزیع برق فارس نیروهای شرکتی رو اخراج میکنه که به جای آنها نیروی تازه استخدامی جایگزین کنه.آخه کجای این کار با شعار دولت همخونی داره.( تدبیر و امید)
پاسخ ها
چیت ... هستم (حمید آقا)
| Iran (Islamic Republic of)
این مصداق واقعی شعار دولته
تعدیل نیرو = تدبیر
استخدام جدید = امید
کار خوبی کرد شرکت توزیع فارس ، امیدوارم موفق باشن
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
1
4
علی آقا نمیدونم کی و کجایی هستی
مگه ما کارمندان توزیع فارس همینطور رو ی هوا سر کار اومدم .تمامی ماها از کانال های آزمون مصاحبه و..... رد شدیم و در طی مدت خدمت خیلی عالی کار کردیم .اگر عملکرد ما خوب نبود تمام رییس های قسمت ها از ناراضی نبودند.خدایی خیلی بی انصافی است که آنجور جواب دادی.
برادرانه میگما هیچ موقعی در مورد موضوعاتی که اطلاعاتی نداری نظر نده که خدا خوش نمیاد
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
2
1
باسلام. تو همه نهادها و سازمان ها وجود استخدام نیرو بصورت شرکتی باب هست.همچنین روال بدین صورت هست که پس از گذشت چند سال و با تایید سرپرست و مدیر مستقیم نیروها پس گذروندن مراحل همچون ازمون داخلی یا مصاحبه بین نیروهای با سابقه بالاتر تبدیل وضعیت میشن.اما در این حالت مذکور در بالا بی سابقه بوده... امیدوارم مسیولان زیربط تمام جوانب کار را در نظر گرفته و سپس تصمیم گیری کنند.
محمد
|
Spain
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
1
2
با سلام

واقعا ظلم است انصاف نیست جواب زن و بچه هاشون رو چی بدهند؟؟؟قاطعانه میگم که کار نیروهای شرکتی به مراتب بیشتر و سنگین تر از نیروهای رسمی است چونکه نیروهای شرکتی حداکثر تلاششون رو می کنند تا بعد از چند سال تبدیل وضعیت بشوند. اداره با زحمت بچه های شرکی می چرخه .ضمنا آزمون های سراسری که برای استخدام برگزار میشه کاملا غیر منصفانه هستش اصلا سوالات تجربی شرکت توزیع در اون نیستش .کسی که خارج از شرکت در آزمون قبول بشه آیا تجربه و مهارت نیروهای شرکتی را دارد؟؟ چند سال باید طول بکشد تا به تجربه اون فرد برسد؟؟ آیا برای آموزش نیروهای شرکتی هزینه ای نشده که به این راحتی تعدیلشون می کنند؟؟ آیا واقعا عدالت اینه ؟؟؟؟
کارشناس توزیع برق فارس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
1
2
باسلام و درود به همه دوستان و همکاران رنج کشیده شرکتی توزیع برق استان فارس که سالیان سال با حداقل حقوق و مزایا در این شرکت مشغول بکارند والان بنا به میل و سلیقه مسئولان و به دلخواه آنان هر روز باید از واهمه ی از دست دادن شغلشان به خود بلرزند.
من یکی از پرسنل توزیع برق فارس با ۵ سال سابقه ی خدمت هستم که ازطریق مصاحبه تخصصی سخت و دشوار وتحقیقات محلی وارد اداره برق شدم، اینکه بخواهند بعد این مدت خدمت صادقانه و بدون هیچگونه عذر و دلیلی مارا اخراج کنند مصداق کامل ظلم به ما نیروهای شرکتی بوده، و ما در مقابل این بی عدالتی ساکت نخواهیم نشست و از طریق وزارت خانه و مراجع قانونی پیگیر حقوق مسلّم خود خواهیم بود.زندگی خیلی از دوستان و همکاران من که به این دلیل شغلشون رو از دست دادن دستخوش اتفاقات ناخوشایندی شده و مسؤلیت مستقیم ناراحتیها و تشنج های بوجود آمده درخانواده این همکاران رو فقط و فقط متوجه مسئولان بی مسئولیت توزیع برق فارس میدونم ولاغیر.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
1
1
واقعا بايد براي ... كه نويد اميد ميده و اينجوري عمل ميكنه متاسفم
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
1
1
با سلام . در جواب دوستمون علي آقا بگم كه در دوران آقاي احمدي نژاد متاسفانه هيچ استخدامي وجود نداشت و در دوره دوم ايشون و تحريم ها كلا استخدام ها تعطيل شد...و فقط شركت ها رو به خصوصي سازي و برون سپاري نيروهاي انساني در قالب شركت هاي تامين نيروي انساني آوردند. حال در اين شرايط بعد از ٤ سال بيكاري و ٣ سال كار كرد در قالب نيروي شركتي و ٢ سال خدمت سربازي كه معادل ٩ سال دوري از درس و كتاب ، حالا ما بايد با نيروهاي رقابت كنيم كه دانشجوي دكترا هستند و بعضا از خدمت سربازي هم معاف شده اند. به نظر شما اين عدالت است در حق ما
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
2
1
سلام.واقعا این چه عدالتیه.اکثر کارشناسانی که در سطح مدیریتها هسن از همین نیروهای شرکتی بودن که تبدیل وضعیت شدن.اگه شرکت توزیع نیرو میخاد همین کارشناسارو تبدیل وضعیت کنن.چرا که هم با کار آشنایی کامل دارن هم حق شون هس.اصلا شاید یکی روز آزمونش مریض شد این یکی از ایراداتی هسش که به کنکورم گرفته میشه.امیدوارم کسی به عدالت نیم نگاهی کنه.اگه بتونه
اصلاحات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
1
1
از دولت تدبیر وامید با این کاراش نامید شدیم به قولی به جای تولید کلید تو این دولت تولید قفل بیشتر شده است حتما سال بعد انتظار حمایت هم داره دیگه دستا برای همه رو شده
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
1
2
باسلام و درود
واقعا قرار بوده پس از گذراندن ۵ سال که بصورت شرکتی خدمت کردیم به صورت مدت معین با توزیع فارس ادامه فعالیت بدیم.آیا واقعا اینکار خلف وعده و زیر پا گذاردن قولی که به ما داده شده نیست؟
واقعا بعد ۵ سال خدمت صادقانه به مملکت بدون هیچ عذر و گناهی باید از کار برکنار بشیم؟
نبایست پاداش باحداقل حقوق مزایا کار کردن اینطورباشه.

امیدوارم مسئولین ذیربط در تصمیمشون تجدید نظر قطعی کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
3
1
اینکار انشالله در تمای شرکت ها وسازمانها شروع شود ونیروهای مازاد که در دوره دولت قبل و با بی اعتنایی به قانون و درسکوت دستگاه های نظارتی انجام شد، تعدیل و به سمت کوچک سازی و برون سپاری فعالیت ها بپردازیم. خدایی اکثر نیروها مازاد و در شرکت ها به بطالت می گذرانند. برق های منطقه ای هم خیلی وضعشان خراب تقریبا است. و تقریبا دوبرابر چارت سازمانی نیروی مشغول کارند که پرداخت حقوق و مزایای این نیروها شرکت های برق را دچار چالش عدیده ای کرده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
بحث توزیع با منطقه ای فرق دارد
منطقه ای یک سری قرارداد معین با زور و جو سازی و تجمع میخوان رسمی بشن که نا حق است
ولی در توزیه اینا کمبود نیرو هم دارن و اصلا دولتی نیست و کلا به صورت شرکتی هم هستند و لازم نیست اخراج و بیکار شوند حالا تبدیل شدن بحثش جداست و اخراج اصلا درست نیست
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
1
1
ب نظر من خیلی بی رحمیه و ناعادلانه اس واقعا باید جوابگو باشن ...
مهربان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
1
1
اقای احمد خیلی به مدرکت نناز تمام بچه های شرکت از دانشگاه معتبر مدرک گرفتن مدرک خوده من از دانشگاه شیراز گرفتم پس خواهشا با احساسات دوستان بازی نکن
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of)
کدوم دانشگاه ؟
آزاد ؟
پیام نور؟
غیر انتفاعی؟
علمی کاربردی؟
مهربان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
1
1
اقای ناشناس شما غصه دولت نخور برا زیبایت بده
پاسخ ها
زیبا
| Iran (Islamic Republic of)
واقعا که مهربونی ، مهربان
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
1
1
خب اینم یک مدل اشتغالزایی هست دیگه،نیرو را اخراج میکنند بعد آزمون استخدامی برگزار میکنند و سینه میدن جلو که ما داریم نیرو جذب میکنیم،آبرو و زندگی نیروهای قراردادی هم به درک.
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
0
3
خدمت اون احمد آقایی که تازه از طریق آزمون تو اردیبهشت ماه استخدام شده که داره مارو بی کفایت میخونه برسونم که از صدقه سری ما نیروهای شرکتی و خر حمالی ماها مدیر عامل توزیع فارس چندین و چند تقدیر نامه تو زمینه های مختلف از توانیر گرفت
دو ماه اومدی تو شرکت از چیزی خبر نداری خواهشن نظر نده
شرکتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
1
2
جناب اقاب احمد نخبه همکار محترم از شما که از نزدیک با مشکلات بچه ها اشنایی بیشتر توقع می رفت باید عرض کنم خدمت تون شما اگه جزء نخبگان محترم هستبد نباید توی شرکت توزیع عمر خودتون رو تلف کنید چون کارهای شرکت توزیع بیشتر اجرایی دیگه تست اصلاح بازدید وبازرسی فروش انشعاب پشتیبانی درامد واحد طراحی مسول ایمنی چندان نیاز به نخبه بودن نداره شما اگه نخبه باشید باید کارافرین باشید مخترع باشید پژوهشگر باشید چندتا مهندس دیگه کنار دستت کار بکنند جناب مغررو به شما توصیه میکنم مواظب باشید جایی برق نزندت چون حیفی نخبه هستی جای سما توی دانشگاه امیرکبیر هست به عنوان استاد نه اینجا که بیابی به ماها توهین کنید اگر نمیدونید باید بگم الان نزدیک 15سال به این طریق شرکتی نیرو میگیرند من خودم بیش از چند جا هم شرکت توزیع وهم نیروگاه وهم ایستگاه توی ازمون استخدامی قبول شدم اما هر کدومشون توی گزینش به یه بهانه ای مثل غیر بومی یا سابقه کار ردمون کردن پس زیاد به خودت مغرور نباش دنیا به کسی وفا نکرده
پاسخ ها
رویا خانم
| Iran (Islamic Republic of)
خدا به احمد رحم کنه
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
1
2
با سلام
دوستان عزیز نیروی پیمانی همینه، حالا یکی پدرش، برادرش، عمو و،... تو اداره برق بوده به واسطه اون وارد سیستم شده، حالا هم عدالت میخواد اجرا بشه...
خدا پدر مادر اون کسی که میخواد این کارو کنه بیامرزه.. ما هم درس خوندیم چون بند پ نداشتیم نتوانستیم وارد سیستم بشیم...
پاسخ ها
هوشنگ خان
| Iran (Islamic Republic of)
آقا رضا اینو خوب اومدی
خودمم مثل شمام.
اینایی هم که میگن ما خیلی کارمون درست بود ما که ندیدیم اما اگه بود مگه کله مدیرا رو .... گاز زده که تعدیلشون کنن .
ضمنا تو این تعدیلم پارتی بازی شده یعنی اونایی که پارتیشون کلفتر بوده موندگار شدن اما امان از پارتی نازک ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
1
2
جواب جوانی تلف شده مارا که خواهد داد؟
هاشم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
2
1
باسلام
اقای علی باید بگم منم از همین نیروهای شرکتی هستم که 4ترم کارشناسی رتبه اول دانشگاه بودم و برگزیده جشنواره هم شدم.ارشدم دانشگاه تهران جنوب اوردم و نرفتم.بین قریب به 100نفر یک نفر رو میخاستن ک من رو انتخاب کردن.پس ندیده و نشناخته نظر نده.قبل از اینکه بیامم 5سال سابقه کار جاهایی دارم که شما رو راه هم نمیدن که داخل شی چه برسه بری سرکار..شرط میبندم شما با سهمیه اومدی داخل نه من
پاسخ ها
کردی از توانیر
| Iran (Islamic Republic of)
هاشم جون انقد ناراحت نباش ، خودمم دارن تعدیل میکنن .
یوسف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
1
2
خدا ازشون نگذرد که چنین تصمیمی گرفتند و ما را بیکار کردند.
بدتر ازاون شآن اجتماعی که تو شهر های کوچک افسرده کننده است
ای کاش 2 سال پیش ما را جذب نمیکردند و قول نمیداند تا ما الان بیکار نمیشدیم
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
1
2
آیا با4سال خدمت صادقانه انصافه که میگن برین دنبال کارتون ...جواب زن وبچه های ما رو کی میخواد بده
آبروی ما توشهرمون بین خانواده هامون...
خواهش میکنم یک لحظه خودتون رو جای ما...
نا امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
1
2
خدا باعث و بانیش رو ...کنه.نفرین 170تا خانواده دنبالشونه.
آخه این چ عدالتیه
کارمند شرکت توزیع فارس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
1
2
باسلام.من کارمند شرکت توزیع فارس هستم.بعنوان مشترکین استخدام شدم.ابتدا یعنی ماه اول کارم سبک بود تا اینکه درامد و فروش انرژی هم بمن سپرده شد.چند مدت بعد کارهای لوازم اندازه گیری رو هم بمن دادن.این پایان کار نبود و مسئولیت وصول مطالبات هم بمن سپرده شد.مسئولیت انبار هم بمن سپرده شد.اخرش گفتن باید نامه های شرکت هم تایپ کنی.کاربایگانی پرونده ها بمن سپرده شد.دیگه کم کم با گروه قطع و وصل هم کارمیکردم.تغییرنام و ابطال و موردی و جابجایی خلاصه هرچی کار بود دادن به ما.صدامون درنمیومد.جواب ارباب رجوع هم میدادیم.روزی صدتا نامه میومد فلان امار رو بدید میگفتیم چشم.هر روز یه وظیفه جدید یه کار جدید.دیگه دستورکار و انجام کار و صورت وضعیت هم برا پیمانکار میزدیم.کلیه مسئولیت مامورین قرائت هم روش دوش ما بود.حتی باید به مشترکین بزرگ و دیماند هم برای وصول تماس میگرفتیم.روستا زیاد بود تو اداره قبض هم پرداخت میکردیم.سرماه پرینت حساب شرکت هم باید میگرفتیم اسناد مالی هم ردیف میکردیم.دیگه کم کم میرفتیم از مدیریت جنس هم میگرفتیم.عین یه کارگر قرقره کابل سه فاز با دست می انداختیم تو ماشین.کمرم داغون شده.ایقد کار میکنم وقتی میرم خونه به خانواده ام میگم تا یه ساعت بامن حرف نزنید تا اعصابم بیاد سرجاش.حالا بعد از چند سال میخوان اخراجمون کنن ایا کسی هست که واقعا بتونه با کیفیت و حجم ما کار کنه؟ایا چیزهایی که تو این سالها فهمیدیم و اصلاح کردیم رو دیگران دوستان متوجه میشن؟بخدا با خروج این نیروها سیستم اسیب جدی میبینه که برای هیچ کارشناسی قابل پیش بینی نیست؟
پاسخ ها
برقی بیکار
| Iran (Islamic Republic of)
به نظر من شما با این حجم کار جای خیلی ها رو گرفتی . اگه تعدیل بشی به نظرم یه 12-13 نفری جات مشغول شن ...
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
1
1
واقعا مسئولين كي ميخوان دست از سر ما جووناي دهه شصت بر دارن...هر روز يه قانون جديد و به بدترين نحو ممكن...واقعا مايه تاسفه كه اميد به دولت تدبير و اميد بسته بوديم .. كليد نميخوايم لطف كنيد به زندگيمون قفل بيشتر نزنيد ... در جواب اون دوست عزيزمون كه گفتم داره شركت كار درستي انجام ميده بدونم كه در دولت قبل بنده خودم نزديك به ٦ آزمون استخدامي قبول شدم ولي متاسفانه هيچ كدوم دعوت به كار نشدم چون پارتي نداشتيم ...و بعد از ٤ سال بيكاري با مصاحبه حضوري از بين چندين نفر انتخاب شدم ... آيا اين نشانه بي كفايتي است ؟ شما كه دم از نخبه بودن ميزنيد در همچنين شرايطي آيا قرار گرفته آيد ؟ ٤ سال بيكاري را تجربه كرده آيد ؟ جناب نخبه آيا تا به حال خرج تحصيل خود را خودتون داده آيد ؟ دوست عزيز مشكل از نيروهاي شركتي نيست ... مشكل از قوانين بي ثبات كشور است ... اتفاقا نيروهاي شركتي فارس از نيروهاي نخبه و پر تلاشند ... شركت توزيع فارس شركتي با حجم كار بسيار بالاست و با وجود شاخص هاي بسيار نيازمند نيروهاي توانمند است... ساليانه عملكرد اين نيرو ها از مدريت به حوزه ستادي ارسال ميشود و سطح توانمند اين نيرو ها سنجيده ميشود .. آيا تداوم حضور اين نيرو ها و بالا بودن شاخص ها نشان دهنده توانمندي اين نيرو ها نيست ... ضمنا بايد عرض كنم كه ما نيروهاي شركتي تقريبا با نصف حقوق پرسنل رسمي و يا حتي ١/٣ حقوق سالها براي شركت توزيع زحمت كشيده ايم و اين حركت تعديل نيرو ها دور انصاف و جوانمردي است
هاشم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
1
1
باسلام
من هم یکی از همین نیروهای شرکتی هستم که تو گناوه با حقوق چندین برابر اینجا کارم رو به ول کردم و به امید داشتن یه آینده بهتر ٰ؛ بعد از مصاحبه و گزینش وارد شرکت توزیع شدم. که شاخص ها و رضایتمندی مدیران موید علاقه و استعدادم در این خصوص میباشد. حال با توجه به اینکه میبینم استخدامی های جدید همه از طریق سهمیه جذب شدن و چیزی هم تو اجرا بارشون نیست دلم میسوزه..متاسفانه برجی 3 تومن دارم قسط میدم و نامزدیمم رفته تو هوا.حالا با توجه به قسط هایی که به امیدداشتن یه زندگی بهتر گردن گرفتم..به محض اینکه کردنم بیرون باید فکر رفتن سرکار باشم..حالا هرکاری و نمیتونم منتظر یه کار ایده ال دیگه باشم
شرکتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
1
1
اقا گرفتن نیروی شرکتی به این صورت بود که اگر یکی از مدیریتها درخواست یه نیرو میکرد حدود ده تا بیست نفر از طرف اداره کار و فرمانداری ومدیریت معرفی میشدن که بین اینها افرادی بودن که سالهابرای اداره به صورت پیمانکاری در اتفاقات یا تعمیر ونگهداری یا تست واصلاح یا بقیه جاها مشغول به کار بودن یه تعداد هم سهمیه بنیاد یه تعداد هم فرزندان بازنشته های شرکت توزیع بودن و بقیه هم ازاد شرکت میکردن فقط هم بومی همان محل میبایست باشند خیلی از نبروهای شرکتی هم سالها به عنوان نیروی پیمانکاری کار کرده اند حال اگر درصد کمی هم به صورت صفارشی وارد شرکت شده اند مقصر همین مدبرانی که حالا شعار شایسته سالاری مبدهند هستند وگرنه کس دیگری که قدرت انتخاب نداشته است
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
1
1
سلام طاعاتتون مقبول احدیت
این دوستمون با آیدی ناشناس نمیدونم چه دیدگاهی دارند ولی فکر نکنم اخراج همکاران و هموطنان با چندین سال خدمت به مملکت درست و خداپسندانه باشه.
اگرهم قرار به کوچک شدن دولت باشه میتونه بعد از پذیرفته شدن کارکنان صدیق شرکتی توزیع برق فارس انجام بشه، وبا زندگی و آینده این زحمتکشان و خانواده هایشان بازی نشه،چون بقدر کافی ازپرسنل قدیم طی سالجاری و سال آینده بازنشسته داریم.بنظر حقیر اخراج کارکنانیکه عمر و جوانی خودشون رو صرف این آب و خاک کردن اصلا کار منطقی، عقلانی،وجدانی و خداپسندانه یی نیست.
سهیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
1
1
باسلام
این شخصی که اسمشون "ناشناس" هست فکرمیکنم نفسشون از جای گرم بلند میشه که اینقدر راحت در مورد بجا بودن تصمیم اخراج هموطنش صحبت به میون میاره.
اگه این فاجعه رو یه تصمیم درست میدونه انشاله مشابه ش نصیب خودش بشه.
اکبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
1
1
باسلام
اقای ناشناس شما که میگی تعدیل نیرو کنند واقعا نفست از جای گرم بلند میشه کجایی که ببینی توی هر کدام از مدیریت های توزیع برق فارس هر نیرو چند پست رو همزمان داره اداره میکنه و داده با تمام جون و دل زحمت میکشه تا امثال شما توی گرما و سرما بی برق نباشین ولی کجاست چشم بینل که ببینه این همه تلاش و جهاد رو.تمام نیروهای شرکتی با تمام تلاششون دارن به مملکتشون خدمت میکنن و هیچ توقعی ندارن فقط میخوان امنیت شغلی داشته باشن همین.خداییش این حقشون نیست که دارن خیلی راحت از کار بیکارشون میکنند و زندگیشون رو از هم میپاشن .و باید به کسانی که دارن این کارا رو میکنن عرض کنم این دنیا چرخ گردونه و هرکاری کنن باید تاوانش رو پس بدن و عاقبت همه مرگ هستش.
نیروی شرکتی برق فارس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
1
1
سلام خدمت سایت برق نیوز
اول اینکه دولت تدبیر و امید با این کاری که پیش رو گرفته داره زیان زیادی میزنه به شرکت توزیع فارس چون تمام این نیروی شرکتی اموزش دیدن و من خودم یکی از این نیرو ها هستم .... هزینه اموزشی که بابت من توی سه سال شده اگه بخام شخصی این اموزش ها رو ببینم بالای 10 میلیون باید میشه و حالا یه حساب سرانگشتی کنیم ببینین چقدر هزینه به هدر میره ایا این است اقتصاد مقاومتی ؟ من اموزش دیده اخراج شم که نیروی جدید بیاد جای من ؟
حرف بعدی رو به اون اقای نخبه میزنم که اقای نخبه تو اگه واقعا نخبه هستی بیاد علمت رو در راه پیشرفت کشورت صرف کنی نه اینکه بخای بیای بشی یه کارمند ساده بندازنت توی اخرین نقطه دور افتاده بری کنتور نصب کنی و اینکه بخای بیای جای یه کارمندی رو بگیری با 8 سال سابقه کار.بعدشم اون موقعی که ما رو جذب کردن تو هنوز تو دبیرستان داشتی درس میخوندی
و در اخر متاسفم که دولت تدبیر و امید کار های کوچک رو دادن دست ادم های بزرگ و کار های بزرگ رو دادن دست ادم های کوچک که با ابن تصمیمات غلطشون زندگی یه سری خانواده ها رو به گند کشیدن
پاسخ ها
نخبه
| Iran (Islamic Republic of)
آقا ما نخوایم پیشرفت کنیم کیو باید ببینیم. اصلا من از بچگی از کارمندی خوشم میومد . چرا گیر دادین به نخبگی من .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
1
1
آقای ناشناس بدون اطلا ع حرف نزن
در شرکت توزیع نه تنها چارت پر نیست بلکه کم است.
به خدا این قضاوت ها بدون تفکر را باید در درگاه خداوند جواب داد.
آیا جوانی که چند سال از عمر خود را گذاشته الان جایی داره که بره.
کدام آزمون تو سالهایی که اماده درس بودیم برگزار شد که ما نتوانستم قبول شویم.?
دوستانی که رسمی وارد شدید به خدا این تفکرات را نداشته باشید و یک کم عادلانه فکر کنید
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
1
1
سلام به همگی و با تشکر از برق نیوز
چندتا نکته هست که بابستی خدمت اقای احمد و آقای ناشناس عرض کنم
اول اینکه حرف شما نه تنها منطقی نیست بلکه به نوعی توهین هست! به این دلیل که اصلا این حرفتون درست نیست که نیروهای شرکتی بدون آزمون و با پادتی اومدن! شاید عده ای بسیار اندکی هم با پاراتی اومده باشن که اونم در سیستم های اداری ایران کاملا طبیعیه ولی شامل همه نمیشه که شما میفرمایید 80 یا 90 درصد!! این آمار رو از کجا اوردین جای سواله!!!
دوم اینکه شما میفرمایید شرکت توزیع فارس جز بهترین شرکت های توزیع ایرانه! بله حرف شما کاملا درسته ولی چه کسانی این افتخار رو واسه شرکت توزیع فارس به وجود آوردن!؟ همین نیروهای شرکتی بودن آقایان محترم ! همین نیروها با حداقل حقوق بودن که تونستن در مقوله تلفات توزیع فارس رو به مقام نخست برسونن و در سایر مقولات بالاببرن! آیا شما بودین یا مابقی نیروهای رسمی که بعضی هاشون با هیچ تهدیدی کار چندانی نمیکردن و آخر ماه هم فقط دغدغه اضافی کاری داشتن در حالی که نیروهای شرکتی بدون هیچ اضافه کاری صبح و عصر کار میکردن اونم با علاقه و عشق به کارشون!!!
سوم اینکه شما میگید این نیروها با پاراتی اومدن! بله شاید در هر مدیریت یکی دو نفر ابنجور باشن! ولی مگه تو بقبهوارگانها همه بدون پادتی اومدن!؟ مگه خود این آزمون پر ار پارتی بازی و سهمیه نبست!؟ به والله قسم این نیروهای شرکتی با مصاحبه و گزینش بعضا ده نفر از پدیران ارشد شرکت توزیع وارد سیستم شدن!!
چهارم اینکه اگه این نیروها پارتی داشتن که الان کسی در حال اخراجشون نبود!!!
پنجم اینکه شما میگید از طریق همین آزمون آخر وارد سبستم شدین من بهتون صمیمانه تبریک میگم چون در این اوضاع اقتصادی و بی کاری مملکت فردی شاغل بشه باعث خوشحالی همگان هست من به نوبه خودم بهتون تبریک میگم ولی شما هنوز در شرکت دوره کارآموزی رو میگذرونید و انچنان برکار سوار نشدین! پس هنوز تو دستتون نیومده که کی کار میکنه کی نمیکنه!! ضمن اینکه نیروهای شرکتی به خاطر عدم امنیت شغلی همیشه بیشتر از اونی که باید کار و تلاش کردن و حتی بدون اضافه کاری!!
ششم اینکه گیریم یه تعدادی با پارتی اومدن! آیا مقصر همه هستن؟ آیا مقصر همین مدیران ارشد فعلی نیستن که در زمانی افرادی رو با پارتی پذیرفتن!؟ مقصر اصلی خود مدیرانی هستن که پارتی بازی کردن نه اون افراد! اگر میخوان افراد پارتی دار رو اخراج کنن که اونم نمیتونن! دلیل نمیشه تبر به ریشه همه بزنن که!!
مهرداد
|
Pakistan
|
۰۴:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
1
1
اقای ناشناسی که این پیام اخر رو گذاشتی حتما خودت یکی از نیروهای تصمیم گیرنده در موردتتعدیل نیرو هستی خدا ازت نگذره حتما زن و بچه نداری واینو نميدونم این حرفها رو طبق چه مدرکی میزنی
یا حیدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
1
2
نیروی مازاد ؟برادر ناشناس که فرمودی برای کنار گذاشتن نیروی مازاد .... الان شرکت توزیع چارت خالی داره تو اکثر مدیریت ها کمبود نیرو دارن تا سال اینده 60 نفر بازنشسته دارن .فقط میخوان از سهمیه ای که توانیر برای تکمیل چارت به توزیع فارس داده برای حذف نیرو های شرکتی استفاده کنن چون اداره کار بخاطر شرایط کاری و حقوق نابرابر شرکت را ملزم به رعایت قانون کار کرده .
علت این اخراج ها فقط اینه نه دلسوزی برای منافع مردم
شماهایی که دم از عدالت و تعدیل و کوچک سازی میزنی حتما خودت تو این جریانات ذینفعی مطمئن باش شاید عده ای با اعلام عدم نیازشان به راحتی از شرکت جدا شدند و لی ما تا اخر پای این قضیه وایسادیم پای اعتصاب و تحصن و زندان و بقیه تبعاتش هم وایسادیم چون کار توی شرکت را حق خودمون میدونیم و حق گرفتنیه .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
1
2
اقا عیب نداره مگه نمیگن رسمی ها قانونی اومدن خیلی نخبه هستن همه کار های شرکت را انجام میدن و شرکت قصد داره افراد کار امد را نگه داره بیان ازمون را بین نیرو های شرکت اعم از رسمی و شرکتی برگزار کنید (همه نیرو ها حتی مدیر عامل و معاونین و مدیران نخبه اش !!!!!) بعد اون 100 نفری اخر را کنار بذارن ببینیم رسمی ها کارامد و با سواد تر هستن یا شرکتی ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
0
2
اگه واقعا به فکر تخصص محوری هستن بیان ازمون را فقط بین نیرو های شرکت اعم از رسمی و شرکتی برگزار کنن (حتی مدیر عامل و معاوناش هم باید شرکت کنن )تا اضافی ها حذف بشن
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
0
1
سلام، به نظرم من از روز اول باید به این روش نیرو جذب نمی کردن باید آزمون می گذاشتن تا حق هیچ کس خوردن نشود اون کسی که با یک رابطه وارد سیستم شدند الان دوست ندارند بروند و اون کسی هم که الان فارغ‌التحصیل شده دوست داره دولت آزمون بگذارد و وارد سیستم اداری بشود به نظر من آزمون سراسری جذب نیروی انسانی یک امر واقعی هست و هر کس که بتواند از این آزمون قبول بشود حق دارد وارد سیستم اداری بشود
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
1
2
نیروهای شرکای اکثرا با روش اشنایی و بدون ازمون که با بقیه رقابت کنن و شایسته تر رو انتخاب کننن و با پارتی اومدن روی کار...برادر من که شرکتی بودی خودتم همون موقع که به عنوان نیروی شرکتی اومدی میدونستی که شرکتی هستی نه پیمانی میدونستی که آزمون ندادی میدونستی که با بقیه رقابت نکردی و... همه اینا رو میدونستی و میدونستی که خیلیا دیگه شاید مستحق تر باشن و صرفا به خاطر یه سری مسائل تو به عنوان نیروی شرکتی انتخاب شدی پس الان ادعای صاحب خانه رو نکن ادعای اینمه حقت رو خوردن نکن تو میدونستی شرایط یه نیروی شرکای چه جوریه و میدونستی که این نیروی شرکتی شاید حق خیلی های دیگه باشه پس ادعای صاحب ملک نکن و اگه راست میگی که حقت بوده و بیا تو آزمون استخدامی شرکت کن و حقت رو بگیر تازه برای توی شرکتی17درصد سهمیه قائل شدن فقط به این خاطر که تو اونجا خدمت کردی ولی ورودش معلوم نبود...برادر من اعتراض نکن و اگه میدونی حقت ضایع شده تو ازمون شرکت کن ولاغیر ...اون موقع که رفتی بهت شرایطشو گفتن مهندس...یاحق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
0
0
آقای مهرداد که در انتهای پیام اینجانب یک متن تندی گذاشتی، این بدان من در خانواده خود واطرافیانم کلی بیکار دارم و در شرکتی دارم کار می کنم یک کارشناس هستم با حدود 19 سال سابقه ، مطلبی که در چند سطر بالاتر نوشتم نظر کارشناسی ام بوده دولت وظیفه دارد برای جوانان اشتغال ایجاد کند. نه اشتغال کاذب
با اینکاری که انجام شد نه تنها مشکل حل نشد بلکه مشکلات بیشتر شد. این راهکارها مسکن و موقتی هستند،اشتغال پایدار نیستند.
سعی کنیم احترام هم را داشته باشیم و منطقی باشیم.
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
1
3
اقایون شرکتی که اینقدر اعتراض میکنید شما چه حقی برای خودتون قایل میشید که نباید تو ازمون شرکت کنید؟ مگه روز اول که اومدید سر کار شرکت بهتون قول داد که استخدامتون کنه؟؟ مگه خون شما رنگینتر از بقیه هست. یا علی بگید و بیایید تو ازمون شایستگی هاتون رو اثبات کنید. ایا میدونید چقدر نخبه و تحصیلکرده بیکار داریم که منتظر ازمون هستند تا برن سرکار فقط بخاطر اینکه نتونستن با پارتی بصورت شرکتی برن سر کار. اینو همه میدونن و خودتون هم میدونین بیشتر نیروهای شرکتی با آشنا و پارتی و قدرت سر کار رفتن. شک نکنید توانایی اون کسی که تو ازمون قبول میشه بسیار زیاده.مگه شرکت توزیع قرارداد بسته که شما رو سمی کنه. شرکت که اومده برا شما سهمیه گزاشته. خوب بشینید درس بخونید و خودتون رو اثبات کنید. ۳ سال پیش شرکت توزیع شهرستان ما ۳ نفر نیرو شرکتی خواست بگیره و منم هم با ۱۰ تا مقاله بین المللی و فارغ التحصیلی از صنعتی شریف رو کنار زدن و یکی از اقوام مسولین شهر رو که تو دانشگاه ازاد کوچکی درس خونده بود رو گرفتن‌ . ولی من با خودم عهد بستم و تو ازمون تونستم حق خودم رو بگیرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
اینکه با پارتی اومدن تبدیل به قرارداد نکنن درست ولی اینکه اخراج کنن ظلم است
و حرف شما بسیار نسنجیده است
امیدوارم کسانی مثل شما پست و سمتی نگیرن که جوان های مردم قربانی کینه شماها نشوند
لایک
| Iran (Islamic Republic of)
لایک داری عباس آقا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
1
2
ما هم دوست داشتیم شرکتی بشیم ولی چون رابطه و آشنا نداشتیم نشد. آزمون عادلانه است
پاسخ ها
سامان
| Iran (Islamic Republic of)
من آشنا داشتم اما علاقه ای به استخدام شدن نداشتم .
الکی مثلا ما هم پارتی داریم ....
امیدوار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
1
0
هیچ کس مخالف برگزاری آزمون نیست.ولی چرا مثل ارگان های دیگه عمل نشه.الان ک دوساله ک در توزیع فارس هیچ نیروی شرکتی جذب نمیشه.و هرسال حدود 60 نفر بازنشسته میشن.آزمون رو در قبال بازنشسته ها برگزار کنن
بی گناهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
1
1
اقا شما که ازمون ازمون میکنید من خودم بارها تو ازمون قبول شدم اما هربار به یه بهونه ای ردم کردن حالا که سابقه کار مفید دارم دیگه سنم اجازه ازمون نمیده من سال 83و84ازمون قبول شدم که خیلی ها تون اون موقع سیکل هم نگرفته بودید
اتحاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
1
1
بعضی ها چنان به شرکتی ها بد میگن که انگار شرکتی مخصوص شرکت توزیع فارس بوده در صورتی که کل نهادها از این قانون استفاده میکنند بعد میگم مقصر خودشونند نه نیروها حالا هممیتونند از طریق ارمون نیروهای مورد نیاز رو بگیرن ولی با قبلی ها با قانون قبل بر خورد کنندتا حقی هم ضایع نشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
0
2
آقا عباس سلام مبارکه باشه
ما بچه های شرکت هم همین چیزی که شما میگی را قبول داریم .ولی شما آیا راضی هستی فردی بعد از چندین سال کارکرد الان تو سن 36 سال جلو خانواده شرمنده بشه.دوره ما والا آزمونی برگزار نشد و گرنه ما هم مثل شما قبول میشیم .اما فکر کنم سنتون خیلی پایین هست.خواهش دارم وارد این مسائل نشو شاید دل کسی را بشکنی.به این فکر هم نباشیم که با قبولی دیگه تمام چیزها حل است چرا چون همه چيز دست خداست.
کارمند شرکت توزیع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
2
0
آقایان علی،احمد همکار گرامی و دوست عزیز به اسم ایرانی، شما احتمالا در جریان نیستین یا در جریان هستین و این مطالب رو بیان میکنین. آقایان عزیز تمامی نیروهای شرکتی توزیع فارس از فیلتر مصاحبه تخصصی سخت از بین چندین نفر عبور کردن و پذیرفته شدن.حتی از مصاحبه ای که پارسال واسه آزمون استخدامی برگزار کردن خیلی سخت تر.چون مصاحبه نیروهای شرکتی کاملا علمی و تخصصی بوده.
ثانیا نیروهای شرکتی چند ساله دارن با حداقل حقوق و مزایا زحمت میکشن،تمام وقت و زندگیشون رو واسه این کار گذاشتن جوری که به زندگی شخصیشون نمیرسن و الان به کارشون کاملا تسلط دارند و بخش زیادی از عملکرد موفق توزیع فارس بخاطر نیروهای شرکتی هست.
آیا این درسته که بعد از این همه زحمت و عملکرد موفق اخراج بشن؟الان که دیگه با این سن و سال دستشون هیچ جایی بند نمیتونه بشه؟جواب خانواده هامون رو کی میخواد بده؟آیا هدف دولت تدبیر و امید ناامید کردن یه خانواده هست؟
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
1
0
در جواب دوستاني كه موافق برگزار آزمون هستن برا نيروهاي شركتي و نخبه پروري..بايد عرض كنم نيروي نخبه رو نميفرستم توي روستا كه بره توي گرماي ٤٠ درجه يا نصف شب وسط بارون كه اتصالي برق رو پيدا كنه.نيروي نخبه رو جهت برنامه ريزي كل شركت بايد استخدام كنند.حالا جناب انشالا در آزمون قبول ميشيد و شرايط كار كرد اين نيروهاي شركتي زحمت كشيدن را پوست و گوشت خودتون لمس ميكنيد تا نخبگي را براي همه عمر فراموش كنيد و ديگر شبي را تا آخر بازنشستگي بدون استرس تجربه نخواهيد كرد .چون سيستم كار شركت توزيع اينجوريه.فقط اگه ميشد براي امثال جناب عالي يك سوم حقوق در نظر بگيرند ديگه درك بهتري از قضيه داشتيد.
فرید کارشناس شرکتی توزیع فارس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
1
1
واقعا جالبه
مدیرعامل،معاونین و مدیران توزیع مفلوک و خدازده فارس از گرده و دوش ما نیروهای شرکتیه که مرتب پاداشهای میلیونی و تقدیر نامه تو زمینه های مختلف میگیرن،حالا بفکر اخراج ما نیروهای خدوم و زحمتکش افتادن.
واقعا برای وجدان نداشته شون متاسفم
منکه به نوبه خودم ازشون نمیگذرم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
0
3
همه دارن می بینند که شماها استخدامی ها با چه پارتی بازی و سهمیه هایی وارد شدید حالا زورتون به شرکتی ها رسیده این جور نیست که فکر میکنید هیچ کس تعدیل نمیشه . نمیذارین بشه فکر کردید
امیدوار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
0
0
هیچ کس مخالف برگزاری آزمون نیست.ولی چرا مثل ارگان های دیگه عمل نشه.الان ک دوساله ک در توزیع فارس هیچ نیروی شرکتی جذب نمیشه.و هرسال حدود 60 نفر بازنشسته میشن.آزمون رو در قبال بازنشسته ها برگزار کنن
نيروهاي شركتي توزيع برق فارس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
1
0
از شما مسئولين سايت برق نيوز تقاضامنديم پيگير اين مسئله تعديل نيرودر شركت توزيع برق فارس باشيد و تا پاسخ مديران اين شركت را نيز بشنويم
به افتخار بچه های همت اندیشان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
0
0
سلام خیلی از دوستان جدیدالورود اظهار کردن که شرکت توزیع فارس یکی از بهترین شرکتهای ابران هست درسته امار هم همین رو نشون میده حالا به سوال به خاطر چیه که شرکت فارس توی بهترین ها جا داره خوب ای معلوم دیگه بخاطر نیروهای زحمتکش شرکتی تا دو ماه پیش حدود 270 نفر از اعضای کارشناسان شرکت فارش از نیروهای شرکتی بودن که حالا به 170نفر رسیدن پس نتیجه میگیریم که این نیروها تو کار خودشون جزء نخبه ها هستن حالا به بعد که دارن ماها رو اخراج میکنند امیدوارم شما باحداکثر حقوق و مزایا بتونید مثل ما که با حداقل ها این رتبه هاب خوب رو برای شرکت به ارمغان بیاربم شماهم ناتوان نباشید تقدیم به دوستان نخبه جدید الورود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
0
1
سلام این چه ظلمیه که در حق بچه های شرکتی و خانواده هاشون میشه و مسئولین راحت سر بر بالین میذارن اگه نمیخواستن بگیرن چرا ما رو از اینجا رونده از اونجا مونده کردید مسئولین بیدار بشین که بیشتر زندگیا بخاطر انتخاب های غلط بعضی مسئولین داره از هم پاشیده میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
0
2
با سلام
دوستان عزیز نیروی پیمانی همینه، حالا یکی پدرش، برادرش، عمو و،... تو اداره برق بوده به واسطه اون وارد سیستم شده، حالا هم عدالت میخواد اجرا بشه...
خدا پدر مادر اون کسی که میخواد این کارو کنه بیامرزه.. ما هم درس خوندیم چون بند پ نداشتیم نتوانستیم وارد سیستم بشیم...
پاسخ ها
بنده خدا
| Spain
دوست عزیز اگر وجدان داشتی از این حرف ها نمی زدی
شاعر چه قشنگ میگه !
آینده ، نزدیک
وجدان ها،بی کار
انسان ها ، بی عار
آخر الزمان اینجا
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
1
0
آهای استخدامی پارتی کجابوده
اون هایی که ادعای نخبه بودنشون میشه شرکت توزیع که نیروگاه هسته ای نیست که نخبه بخواد
مانیروهای شرکتی باکمترین توقع وحقوق وپاداش باتمام وجودحداقل 4سال صادقانه کارکردیم
آیا حالا که نوبت ماشد این حق ماست که میگن آزمون؟
خواهش میکنم تمنا میکنم مسولین دلسوز رسیدگی کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
1
0
احمدآقافکرکنم شماتوشرکت توزیع فارس کارنمیکنی توفضایی بزار امضای حکمت خشک بشه بعداظهارنظرکن بچه2ماه اومدی داری اینجورتعریف وتمجیدمیکنی بزارحقتوبخورن آه ونفریناتم میبینیم چاپلوس
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
3
0
دوست عزیز ناشناس این از کوته فکری و بی اطلاعیتونه که فکر میکنید استخدامی ها با پارتی قبول شدن معلومه اصلا تا حالا ازمون ندادی که اشنا نیستی البته عادیه چون بدون هیچ فیلتری بصورت شرکتی رفتید سر کار حق دارید و اصلا نیازی نبوده ازمون بدید.بنا به اطلاعتون عرض کنم فقط تو استان فارس ۲۸۰۰ نفر شرکت کردند که ۶۹ نفر قبول شد همه چیز هم توسط مرکز ازمون و حراست توانیر کنترل میشود در ضمن هیچ جایی برای پارتی بازی نیست همه نمرات مشخصه بعضا فاصله نمرات قبول شده ها دهم و صدم بوده.شما به فکرتونم هم نمیرسه چقدر رقابت سخت و نفسگیر هست بهترین دانشجوهای دکتری در دانشگاه های دولتی نتونستن از سد این ازمون بگزرن حالا شما که شرکتی و توسط اداره کار شهرستانتون رفتید سر کار واقعا چه اطلاعی داری که این حرفا رو میزنی؟؟؟؟؟؟
رفیق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
1
2
سلام دوستام بنده یک نیروی قرارداد دائم در یکی از شرکتهای توزیع هستم و متولد دهه 50 متاسفانه سیاستهای غلط وزارت نیرو و شرکت توانیر داره بخش برق رو نابود می کنه و البته شده حق این برادران و جوانهای برومند ما نیست که اینگونه باهاشون رفتار بشه ، عمر و جوانی و نشاط این بندگان خدا رو به چهخ بهانه ای میخواهیم تلف کنیم مرد و مردانه مدیران شرکت توزیع فارس و بقیه توزیع عا برن مجلس و دولت و وزارت نیرو وایسن و مجوز استخدام این دوستان رو بگیرن و البته و فیلترهایی نیز برابر ضوابط برای تشخیص کار آمد و نا کار آمد بارن که البته نیرویی که 3 تا 5 سال در توزیع کار کرده قطعا به مرز پختگی رسیده و از این به بعد از آزمون بگیرن یا هر کار دیگه این نوع برخورد خلاف شرع ، عرف و حتی قانون هست شک نکنید
دوستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
1
0
سلام دوستان
وقتی که شرکت توزیع و توانیر با پیکره و نیروهای خودش داره این کارارو میکنه دیگه تکلیف مردم معلومه
از همین جا از تمامی زحمتکشان برق نیوز که اینجور خبرهایی رو پوشش میدن تا شاید جلو یک ظلم گرفته شه صمیمانه تشکر میکنم و امیدوارم در تمام زمینه ها موفق باشن
جفری هانگهینگتون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
1
1
مدیر عامل و معاونینش باید فیش حقوقی شون را اگه راست میگن منتشر کنن
فیش حقوق شرکتی هاهم منتشر کنن
بعد معلوم میشه امثال احمد و علی نگرانیشون از چیه؟؟؟؟
شهرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
1
0
سلام
من شنیدم که ... داره میگرده و از همه شرکتی ها برگه های سفیدامضا جمع میکنه
علاوه بر این از شرکتی ها اخر هر برج 3میلیون امضا حقوق میگیرن ولی بهشون یک میلیون و نیم تا یک میلیون و نهصد تومن حقوق میدن
حالا اگه اینا ریگی تو کفششون نیس چرا دارن اینکارا رو میکنن. از برق نیوز میخام صحت و سقم این قضیه و فیش حقوقی مدیرعامل و معاونت هاش رو افشا کنه
حقگو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
1
1
مردی نبود فتاده ای پای زدن
گر دست فتاده ای گیری مردی
حقگو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
1
1
داعش داره اونچوری سر میزنه ....
اینام دارن اینجوری سر میزنن....
منتها اونا حرف و عملشون یکیه ولی اینا نیس
بی سهمیه ها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
1
0
با عرض سلام
کی جواب اینهمه بی عدالتی را باید بده .5 برابر یه رسمی کار میکنی 1/3 امها حقوق میگیریم باز به همین هم قانع هستیم.وای از دست از خدا بی خیران
پیرو ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
1
1
این اخراج نیروهای شرکتی با اقتصاد مقاومتی در تضاد هست
شمسیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
1
0
با توچه به پایین امدن انگیزه پرسنل ایا بهره وری در سازمان و سیاست بلندمدت شرکت در مورد پیشرفت محقق میگردد؟
حسنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
1
0
شربتی از لب و لعلش نچشیدیم و برفت
وجدان بیدار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
1
0
سلام اینای که خودشون رو به عنوان نیروهای استخدامی ونخبه جا زدن ودارن کامنت میذارن مشکوک هست برای اینکه با اینا که ما بر خورد داشتیم خیلی با وجدان تر از این حرفاها هستن که راضی بشن نون ودرامد خانوادهها قطع بشه ما هم میگیم نحو استخدام باید اصلاح بشه اما مخالف بیکار کردن عده ای زحمت کش هستیم از بچه های جدید الورود خواهش میکنم شما که با اوضاع اشنا هستید همایت خودتون رو از شرکتی ها اعلام کنید
وجدان بیدار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
1
0
سلام اینای که خودشون رو به عنوان نیروهای استخدامی ونخبه جا زدن ودارن کامنت میذارن مشکوک هست برای اینکه با اینا که ما بر خورد داشتیم خیلی با وجدان تر از این حرفاها هستن که راضی بشن نون ودرامد خانوادهها قطع بشه ما هم میگیم نحو استخدام باید اصلاح بشه اما مخالف بیکار کردن عده ای زحمت کش هستیم از بچه های جدید الورود خواهش میکنم شما که با اوضاع اشنا هستید همایت خودتون رو از شرکتی ها اعلام کنید
کارمند شرکت توزیع فارس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
1
2
میگن شما با پارتی اومدید.خدا جواب تهمت زن ها رو بده.تو ناحیه ما 2 الی 3 ماه اعلامیه زدن که یک نیرو لازم داریم تا اینکه بالاخره 8 نفر داوطلب شدند.هممون به مصاحبه دعوت شدیم.مصاحبه سختی بود.اون 7 نفر همه تازه فارغ التحصیل شده بودن و تجربه کار نداشتن.من تجربه داشتم و بسیار به کامپیوتر مسلط بودم حتی به جرات میتونم بگم در حد مهندسی کامپیوتر.خیلی قابلیت ها داشتم.من از اون فیلتر سخت عبور کردم.هیچ پارتی جز خدا نداشتم.اونموقع سن استخدامی داشتم اگه منو جذب نمیکردن صدرصد جایی دیگه استخدام میشدم.الان سن ما بالا رفته و دیگه شرایط استخدام نداریم.ازدواج کردم.صاحب بچه شدم.اجاره نشین هستم.قسط دارم.وقتی از سرکار برمیگردم عین جسد هستم از بس حجم کار زیاد هست.دلم خوش بود دولت تدبیر و امید واقعا به ما امید میدهد نگو میخاد ما رو از کار بیکار کنه و خانوادمون رو بدبخت کنه.هرسال فشار رو کارگرها بیشتر میشه.شبها با استرس میخوابم.همش فک زن و بچم هستم.خدایا خودت کمکمون کن و دستهای پشت پرده که میخان ما رو از کار بیکار کنن قطع کن.دیگه یار و یاوری جز خدا نداریم.
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
1
2
ديگه با چه هدفی کار کنیم
ديگه می خوام تمام آمارها هم خراب شد
یک سال ديگه که بیشتر نیستیم
کارمند شرکت توزیع فارس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
1
3
چقدر برای شاخصهای نصب و فروش زحمت کشیدیم.چقدر وصول مطالبات کردیم تو گرما و سرما.چقدر از کنتورهای فرسوده رو از سیستم خارج کردیم.چقدر از کنتورهای 5 امپر رو به 32 تبدیل کردیم.چقدر از 15 امپرها رو به 32 تبدیل کردیم.چقدر مشخصات مشترکین رو تو سیستم اصلاح کردیم.چقدر بخاطر حجم پرونده ها شبها تو اداره موندیم دور از زن و بچمون.چقدر با ارباب رجوع با احترام برخورد کردیم و یک مسئله رو هزاربار برا ارباب رجوع توضیح دادیم.اخرش چی شد؟تو این مدل سیستم ها هرچقدر انسان تر باشی بیشتر خرد میشی بیشتر زشت میشی.اخرش یه جوری مزدتت رو میدن که حالشو ببری.کجاست عدالت خدای بزرگ ؟حق مظلوم کی باید ادا بشه.یا رب العالمین
بی پناهان
|
Spain
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
0
1
امام رضا عليه السلام فرمودند:
هر كس اندوه و مشكلى را از مومنى بر طرف نمايد خداوند در روز قيامت انـدوه را از قلبش بر طرف سازد.
مسولین محترم تو رو به خدا به فکر خانواده هاشون باشید دوست دارید خودتون شرمنده زن و بچه تون بشید؟؟ دوست دارید واقعا؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
البته اگر حقوق های میلیونی می گیرد متوجه نمیشید اگر مثل ما نیروهای شرکتی با کمترین حقوق می ساختید خیلی بهتر درک می کردید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
1
0
هیف این همه زحمت برای این شرکت
یک سال ديگه هستیم ديگه دست و دل آدم به کار نمی ره
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
1
1
سلام، نظر یه عده از موافقان ازمون رو خوندم، من متاسفم برا ارگانی که میخواد اینجور نیروهایی که به راحتی قضاوت میکنن و توهین به همنوعشون دارن رو استخدام کنه، من یه نیروی شرکتی هستم و 10برابر نیروهای رسمی کار میکنم و آخر برج یه حقوق اداره کار بدون هیچ مزایا و پاداشی دارم، هیچ پارتی هم نداشتم جای کسی رو هم نگرفتم، مطمئن باشین دوره شمام کوتاهه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
0
0
قابل توجه آزمون داره های نخبه (از سعدی)!!:
گفت نحوی، نحو دانی گفت لا/گفت نیم عمر تو شد بر فنا! --- گفت کلَ عمرت ای نحوی فناست/ زان که کشتی غرق در گردابهاست!! ... کار توزیع، کار مقاله و معدلو دانشگاه مثلا خوب (که اصلا تو ایران نداریمو!)، خود نخبه پنداری مکرر!! نیست، کار "صرف و نحو" دانی نیست، کار اجراست کار "صباحی" و شناکردن و فن سالار بودنه عزیز دل بابا!!!
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
1
2
بابا چتونه این احمد عباس ووعلی مهرداد همشون یکی هستن.ایشون مهره وزارت خونه هستن که دارن میان اینجا اینجوری پیام میدن.کلا هرخبری رو که برق نیوز منتشر میکنه چند نفر از وزارت خونه مامور شدن به حمایت از توانیر اینجا کامنت بدن
برقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
2
1
بردار عزیز شرکتی شما مگه اون موقع که اومدید و شرکتی شدید قولی برای استخدامی داده شد؟؟شما به هر نحوی که اومدید میدونستید که از طرف یه شرکت واسطه هستید و واگه تمدیدنشه قرداد کوتاه مدت تون میدونستید که دیگه حق کار ندارید...شما چرا میترسید از آزمون شما که ۱۷درصد سهمیه براتون در نظر گرفتن...چرا همش میگید سنمون بالا رفته خوب برادر من تو خودت میدونستی قضیه چطوریه ..چرا همش اعتراض میکنید و متهم میکنید...منم دارم از بیکاری سنم میره بالا این دلیل نمیشه که چون به صورت واسطه اونجا بودیذ بیاید استخدام بشید..اصن که گفته شما باید استخدام بشید؟...چرا میترسید از آزمون؟؟مگه نمیگید توان مون بالاس خوب یا علی بگو بیا تو آزمونا حقتو بگیر اگرم نه برو یه جای دیگه شرکتی کار کن...از مسئولان شرکت میخواهیم که کوتاه نیاین و همه ما رو برابر در برابر خدا و آزمون ببینند
حقگو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
0
0
اقای محترم مگه مشغله کاری میذاره که ادم درس بخونه؟؟
بحث بحث توانایی و کار و اینا نیست ، بحث بحث ابرو هست. بحث اینه که مفت مفت کار کردن به امید رسمی شدن
جوونیشون رو گذاشتن. حالا کی باید قسطاشون رو بده؟
شمسیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
0
0
موضوع اینه که نفس بعضیا از جای گرم در میاد و معلومه نون بازوشونو نخوردن
جسنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
0
1
مگه روز اول که نیرو میگرفتن مسئولین کجا بودن؟
اگر هم خطایی رخ داده گردن مسئولین جلاد هست وگرنه اون نیرویی که ایندشو به امید این شرکت بسته و چند ساله داره کار میکنه چه گناهی داره؟ بره بمیره بهتره
مهربان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
2
0
اقای برقی اینقد تهمت نزن کی با پارتی اومده چرا از رو نادونی داری با اعصاب بچه ها بازی میکنی تو اگر چیزی بودی تو امتحان قبلی قبول میشدی پس زور زیادی نزن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
0
1
سلام بچه ها
چرا میترسید از آزمون؟؟مگه نمیگید توان مون بالاس خوب یا علی بگو بیا تو آزمونا حقتو بگیر اگرم نه برو یه جای دیگه شرکتی کار کن...
از مسئولان شرکت میخواهیم که کوتاه نیاین و همه ما رو برابر در برابر خدا و آزمون ببینند.......
بی کسان 2
|
United States of America
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
0
0
با سلام
ما حاضریم یه ازمون(تخصصی و عمومی ) بین کل شرکت توزیع فارس بدیم رسمی و شرکتی همه با هم .....اونجا معلوم میشه کیا حرفی برا گفتن دارن.
کارمند شرکت توزیع فارس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
1
1
در تمامی ارگان های دولتی و غیردولتی نیروی پیمانی هست همین اموزش و پرورش هرچند سال یکبار همه رو استخدام میکنه.دانشگاه علوم پزشکی هم هرزچندگاهی نیروها رو رسمی میکنه.چیز جدیدی نیست.حق طبیعی همه پرسنل زحمت کش شرکت توزیع فارس هست که استخدام شرکت بشن چون همشون متخصص،زحمت کش،باوجدان و باسواد هستن.با حجم بسیار بالایی کار میکنن.شاخص ساز هستن.به کارشون مسلط هستن.شک دارید یک ازمون بین تمامی کارمندان شرکت توزیع در سرتاسر کشور برگزار کنید و هرکس مرتبط با شغلش ازمون بده تا مشخص بشه ما در چه سطحی از تسلط بر کار هستیم.یاعلی مدد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
یک آزمون بین " همه افراد واجد شرایط " حتی بی پارتی ها
شهرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
2
1
از برق نیوز به خاطر همکاری و پخش خبر تشکر و قدردانی میشود. باشد که خدا پشتیبانشان باشد
مهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
1
1
بله روز اول قول رسمی شدن دادن و گرنه که ما نمیماندیم اقای عزیز
مهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
1
1
گفتن این چیزا چه دردی رو دوا میکنه مدیر خودش باید بفهمه
محمدعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
1
2
باسلام
من خودم یکی از نیروهای رسمی اداره برق هستم که چهار سال پیش با قبولی در آزمون به این اداره پیوستم
و الان باز اگه آزمون برگزار بشه به هیچ عنوان مطمعنم قبول نمیشم
به نظر من حق با بچه های شرکتی هس و اونا دارن درست میگن
وقتی جزعی از بدنه اداره برق شدی دیگه وقتی برای سر خاروندن هم نداری چه برسه به درس خوندن
هر چند تصمیم گیرنده نهایی ما نیستیم
یا حق
کارشناس توزیع فارس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
1
0
با نظر محمدعلی عزیزکاملا موافقم؛من نیروی شرکتی توزیع فارس هستم وقتی به خونه میرم از خستگی بازده آنچنانی ندارم که بخوام بعد ٨سال فارغ التحصیل شدن با وجود مشکلات متاهلی و داشتن بچه درس هم بخونم، این ظلمه که بخوان ملاک انتخاب رو صرفا آزمون بذارن و زحمات بی دریغ ما رو نادیده بگیرن. واقعا از مسئولین ذیربط تقاضای تجدید نظر دارم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
0
2
سلام بچه ها
چرا میترسید از آزمون؟؟مگه نمیگید توان مون بالاس خوب یا علی بگو بیا تو آزمونا حقتو بگیر اگرم نه برو یه جای دیگه شرکتی کار کن...
از مسئولان شرکت میخواهیم که کوتاه نیاین و همه ما رو برابر در برابر خدا و آزمون ببینند.......
کارمند شرکت توزیع فارس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
1
0
تا این نیروهای جدید بیا بفهمن شاخص چیه؟سیستم جامع چیه؟آیین نامه چی میگه؟ایزو دنبال چی هست؟تعادل بارچی هست؟تعهدات چیه؟کاهش تلفات چیه؟و... سازمان رو به خاک سیاه نشوندن.اینهمه متخصص رو از سیستم خالی کردن یک خودکشی تمام عیار هست.تبعات اون برای هیچ مدیری تو شرکت توزیع برق فارس قابل پیش بینی نیست؟شاید سالهای بعد بفهمن که دیگه خیلی دیر شده؟نوشدارو بعد از مرگ سهراب هم که دیگه ...
پيماني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
0
0
تمام بدبختي ما زير سر ...
کارشناس شرکتی توزیع فارس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
1
0
شمایی که با اسم ناشناس پیام میدی، لطفا از زبون ما نیروهای شرکتی حرف نزن ماخودمون میتونیم از حق خودمون دفاع کنیم، معلومه که جزء نیروی شرکتی توزیع نیستی وگرنه از حقوقمون دفاع میکردی و طرف ظلم رو نمیگرفتی.
من فکرنمیکنم افراد بادمجون دور قابچینی مثل شما تو جمع نیروهای رنج کشیده ما وجود داشته باشه


لطفا نظرت رو برای خودت نگهدار
بی کسان3
|
United States of America
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
1
0
سلام
به نظر من این حرفها و نظرات پوچه تا زمانی که یه مسئولی نیاد جواب قانع کننده بده.کی درد ما رو میفهمم...خودمون مینویسیم خودمون هم میخویم.الکی داریم دله خودمون رو خوش میکنیم.بیاید یه فکر دیگه کنیم.فایده نداره
خوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
0
0
سلام بر خوبيها
ابهام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
0
0
مسئولين محترم سايت
برايم خيلی عجيب است کامنتهای گذاشته شده در خبر امپراطوری دريافت نمی کنيد و حتی فکر کردم سايت مشکل به هم زده و امتحانی يک کامنت در اين خبر ارسال نمودم که دريافت آن را تاييد شد. به نظرم با توجه به حذف خبر امپراطوری در صفحه اول، خبرهايی پشت پرده در رابطه با شرکت توزيع برق شيراز اتفاق افتاده است
مدیر پایگاه کامنت های تکراری و شبیه به هم منتشر نمی شود. تمام کامنت ها دریافت می گردد ولی کامنت های تکراری و شبیه بهم که هر روز تکرار می شود منتشر نمی شود
اما همین فرد ممکنه کامنتی در دیگر افراد ارسال نماید که منتشر می شود.
توصیه می شود از قرار دادن کامنت های تکراری پرهیز نمایید.
بررسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
0
0
مسئولين محترم سايت
ممنونم از انتشار کامنت مربوط به خبر امپراطوری در اين بخش از خبر. عليرغم اينکه به اينترنت اتصال دارم ليکن کامنت در بخش امپراطوری ارسال نمی شود . از شما خواهش می کنم بررسی نماييد.
کاظمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
0
1
ازمسئولین محترم ودلسوز شرکت توانیر تقاضامیشود برای رضای خدا به داد شرکت توزیع برق استان کرمانشاه برسید . هشت سال جنگ و دربه دری وزیرموشک صدام بودیم ، الان نیز گیر مدیریان بی ...و بی ...افتادیم . متاسفانه مدیرعامل توزیع برق استان کرمانشاه از آندسته از مدیران ...و پرحاشیه می باشد که درطول 4سال و نیم مدیریت ایشان کلی ...به شرکت واردشده والبته ایشان خوب بلدهستند چطوری مسئولین توانیررا ...دهندکه آب از آب تکان نخوره .
استان فارسی نیستم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
0
1
چندین وچندبار به اداره برق وادارات کل در طی4-5سال اخیر برای کار مراجعه کردم(حجمی -تعاونی-شرکتی-پیماتکاری-هرچی که بشه)
فقط یه جواب داشتن واینکه:فقط آزمون استخدامی.

در حالیکه در همین سالهایی که به خاطر بیکاری در کنار مشکلات مادی وفشارهای روحی،فشار همه جانبه ای را تحمل میکنم،دیدم که عده ای با عناوین مختلف مشغول بکار شدن(حجمی -تعاونی-شرکتی-پیماتکاری).
جواب امثال من را کی میده؟که بیکارم ودستم بجایی بند نیست؟
باز شرکت توزیع برای کارکنان خودش 17درصد سهمیه گذاشته...
چون من که کسی را ندارم،نباید سهمیه داشته باشم ؟
متاسفانه بیشتر کسانی که از راههای غیر از آزمون جذب شدن،بدلیل صلاحیت علمی شان نبوده(والبته صلاحیت عملی مربوط به کارکنان عملیاتی).
اینکه به هر طریقی؟ واسه خودمون در اداره ای جا باز کنیم وبعد منتظر بمانیم که تبدیل وضعیت بشم،کار درستیه؟
منتظر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
0
1
واقعا عایا کار درستیه به یه روش مشکوک وارد یه دستگاه بشیم بعد منتظر استخدام بشیم؟؟تازه برا شرکتی ها ۱۷درصد سهمیه گرفتن...ما چی؟؟خدا سرجای حق نشسته...
استان فارسی نیستم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
0
1
مراجعه کنندگان محترم به این خبر و خوانندگان نظرات.همانطور که نوشتم استان فارسی نیستم و چون اطلاعی از جزئیات این تعدیل نیرو و چگونگی جذب این افرادو...ندارم،در این باره قضاوتی نمیکنم.
حرف من کلی است وراجع به افرادی است که شرایطی مثل من دارند...
ضمنا من اگر بتونم گلیم خودم را از آب بکشم بیرون و حق کسی را ضایع نکنم،کار بزرگی کردم
بی کسان4
|
United States of America
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
1
0
معاونت محترم منابع انسانی توزیع فارس
نونه چند نفر از پرسنل زحمتکش خودتون رو بریدی الان هم تو خونت راحت گرفتی نشستی با حقوق انچنانی ،اصلا به این هم فکر نمیکنی اونا چی میکشن و چی میخورن زندگیشان بر عصر این اخراج از هم پاشید یا تو خونه هایشان چه هرج و مرجی ایجاد شده پس ای خدا عدلت کجاست ،جواب نون بریدن رو تو این دنیا بده تا ببینیم تا شاید برای آیندگان عبرتی شود
عدالت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
0
2
کسی که توانایی داشته باشه اگه از یک شرکت بندازنش بیرون میتونه بره یک شرکت دیگه کار کنه، اونایی که توانایی ندارن و با پارتی و ... چسبیدن به شرکت، وقتی میندازنشون بیرون، خودشونم میدونن توانایی کار تو جای دیگرو ندارن ناراحت میشن و هزار تا حرف و حدیث میسازن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
خخخخخخخخخخخخخخخ
احسنت
نیروهای شرکتی اگه میتونید بیایید جواب این بنده خدا رو بدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
کارشناس 38 ساله توزیع فارس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
2
0
هموطنیکه با اسم عدالت کامنت گذاشتی،میخوام بدونم کسیکه با 5-6 سال سابقه سنش به حدی رسیده که دیگه جای دیگه نمیتونه استخدام یا شروع بکار کنه شما با چه منطقی میگی بره جای دیگه مشغول شه؟عدالت برای شما دقیقا عین ظلم میمونه
عدالت از نظر امثال شما خوبه، ولی برای دیگرون!!!
پاسخ ها
عدالت
| Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز اگه شما یه نگاهی به اگهی های استخدامی شرکتا بندازی میبینی که افرادی سابقه کار دارنو بیشتر میخان تا نیروی صفر کارنکرده رو.شما اگه سابقت 5-6 سال مفید باشه و چیزی بلد باشی غصه نخور کار واست پیدا میشه مگر اینکه 5-6 سال نشستی پشت میز فقط حقوق گرفتی
ما که از پشت کوه نیامدیم که منم خودم تو شرکت خصوص و شرکت دولتی بودم وضعیت اونجا رو تجربه کردم باز دوباره رفتم شرکت خصوصی، چون دیدم شرکت دولتی فقط حقوق میگیری و کاری مفیدی انجام نمیدی تنها تو ماه دو تا نامه میزنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
2
0
یک سوال از دوستانی که میگن شرکتی ها با پارتی وارد شدن و ...
آیا اگر خود شما کسی رو در سیستم داشتید و پارتی شما بود ازش استفاده نمیکردید و مشغول به کار نمیشدید.ایا از موقعیت پیش آمده به بهترین شکل استفاده نمیکردید.در مملکتی که دکتراش بیکارن هر انسانی از هر موقعیتی برای سیرکردن شکمش استفاده میکنه
پاسخ ها
عدالت
| Iran (Islamic Republic of)
حالا اگه از پارتی استفاده کردی امدی تو زیاد ایرادی نداره ای کاش وقتی امدی داخل شرکت انقدر توانایی هاتو بالا میبردی که اگه یه روز نخواستنت بتونی راحت یه شرکت دیگه کار کنی
ناشناس 11
| Iran (Islamic Republic of)
شما چرا خودتو با دکترای بیکار مقایسه میکنی؟
اون بیچاره باید بیاد مدعی شه چرا شما به مصاحبه معرفی شدی چجوری رفتی تو و حالا تبدیل وضعیت میشی ولی من هنوز بیکارم...والا
ناشناس
| Germany
چه استلال جالبی/ما میگیم راه پارتی بازی باید برای همه بسته بشه وسلام /برای من و شما
رضا
|
Japan
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
0
2
باسلام با زخوش بحال شما که چند سال سرگار بودید من بدبخت چی بگم که نه شامل شرکتی میشم ونه ازمون .مطمعن باشید داخل برق شدن باید اشنا داشته باشی شک نکنید
به ناشناس1544
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
0
4
وارد کار شدید،خب حالا سهمیه برای آزمون استخدامی دارید دیگه(چیزی که بقیه ،ازش محرومن)
والبته اینکه توقع تبدیل وضعیت داشتن درحالیکه در هیچ آزمونی قبول نشدید،کاملا بی انصافیه
پاسخ ها
ناشناس11
| Iran (Islamic Republic of)
دقیقا....مثل ما سالها طعم بیکاری و مرتب آزمون دادن بدون سهمیه نچشیدن
چقدر انتظارات بالاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
0
2
کسی که توانایی داشته باشه اگه از یک شرکت بندازنش بیرون میتونه بره یک شرکت دیگه کار کنه، اونایی که توانایی ندارن و با پارتی و ... چسبیدن به شرکت، وقتی میندازنشون بیرون، خودشونم میدونن توانایی کار تو جای دیگرو ندارن ناراحت میشن و هزار تا حرف و حدیث میسازن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
1
0
به نظر اگه وزیر نیرو توانایی حل مشکلات نیروهای شرکتی رو نداره استعفا بده
سعید
|
United States of America
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
0
2
احسنت به این مدیر عامل عادل و قانون مند...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
0
2
دوستان برفرض این که نیمی از دوستان شرکتی با سفارش وارد سیستم شده اند نه اصلا انگشت شماری . آیا درسته این افراد بدون هیچ زحمت و ازمونی الان تبدیل وضعیت شده و به حالت رسمی در بیان . دوستان شرکتی عزیز چه چیزی باعث میشه خودت و دوستان شرکتی رو صاحب این حق بدونی که بدون هیچ زحمتی تبدیل وضعیت بشی . کل دلیلت اینه که من خیلی کار کردم و سنم هم زیاده . اقای عزیز دوست گرامی تازه وضعیت شما میشه مثل خیلی مثل امثال من که به صورت پروژه ای کار میکنیم .
برق مازندران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
0
1
همکارم دانشجویی دکترای برق هستش و بهش گفتم تو که شرکتی هستی چرا تو آزمون قبول نمی شه تا از این وضعیت در بیای و هر سال یه نفر بصورت رسمی جای تو نیاید. بهم میگه آزمون خیلی سخته و نمیشه قبول شد!!بهش میگم پس چه جوری داری دکترا می خونی!!!!
دانشجوی دکترا شاغل بصورت شرکتی!!!!
کارمند شرکت توزیع فارس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
2
0
دوستان چرا همه رو جمع میبندید؟خود من از یک کانال بسیار سختی عبور کردم و مصاحبه تخصصی بسیار سختی داشتم و بدون هیچ پارتی وارد سیستم شدم.بعید میدونم این افراد توانمند که بصورت شرکتی هستن با واسطه اومده باشن.تو زمان خودشون بهترین بودن استخدام شرکتی شدن.شما هم هی بنام این و اون کامنت مخالف نزار دلت جایی دیگه پر هست رو سر ما بیچاره ها خالی نکن.اگه لذت میبری چهارتا خانواده متاهل از نون و نوا بیفتن بسم اله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
0
4
سلام
خواهشا دغدغه و مشغله ذهنی ما دهه ۶۰ ای ها رو به گوش مسئولاین برسونید….
سن ما رفته بالا و کار برای ما گیر نمیاد….خواهشا سن استخدامی رو چند سالی ببرن بالاتر….
ما توی دهه ای بدنیا اومدیم که توی همه چی ترافیک جمعیت بود از دبستان بگیر تا دانشگاه و سربازی و کار و ازدواج و قبر واسه مردن!!!
خواهش میکنمممممممممممم
پاسخ ها
یک مهندس برق
| Iran (Islamic Republic of)
خدا از دهنت بشنوه
ما که هر جا حقمونو خوردن پیگیری کردیم گفتن شکایت کنن
دردسرشو میندازن گردن ما خودشون پا رو پا میندازن
واقعا ناامیدم
مروارید
|
United States of America
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
2
1
من یک نیروی شرکتی هستم تو توزیع برق فارس .خیلی زورم گرفته از این پرسنل رسمی شرکت که چند وقت پیش خودشون نیروی شرکتی بودن به قول خودشون نیروهای رسمی اون موقعه بهشون میگفتن نیروهای 200هزار تومنی . حالا همین اقا و خانمی که تازه تبدیل وضعیت شده همچین دم از ازمون میزنه که نگو . یکی نیست بگه تو خودت تا پارسال شرکتی بودی شانس اوردین استخدام شدین با 5سال سابقه . کارشم تو شرکت سالی یکبار گزارش تهیه کردن هستش ..
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
3
0
سلام خدمت همه دوستان
سوالی که از دوستان دارم این که فکر می کنید تمام نیروهای شرکتی با پارتی آمدن سر کار ؟
بند در سال 92 برا مصاحبه دعوت شدم شرکت توزیع برق فارس اون هم به این دلیل چون سابقه کار قبلی داشتم ، بعد از مراجعه 8نفر دعوت شده بودیم ، از این 8نفر سه نفر از فرزندان شاغل شرکت توزیع برق فارس بودند ، بعد از اینکه مصاحبه تمام شد ، پیش خودم فکر کردم با وجود این سه نفر من قبول می شوم .
تا اینکه بعد از یکماه که نتیجه مشخص شده ، به دلیل توانائی و تجربه کاری از بنده دعوت به همکاری شد ، این در شرایطی بود که همه منتظر بودند یکی از فرزندان شرکت جذب شوند ، ولی اینگونه نشد.

دوم چرا مدیر عامل اختیار رو به دست مدیران دادم ، تا آنها که خدمت صادقانه و تلاش بی وقفه می کردند از گود بدر کنند،
بنده با سه سال سابقه کار و گذراندن دوره ای تخصصی مختلف ، جزوه این گروه 33 نفره بوده ام ، همین کار شرکت توزیع باعث شده تمام برنامه زندگیمان به هم بریزد،

از مسئولان شرکت توزیع فارس سوال دارم چرا با وجود این همه نیرو متخصص که با گذراندن دوره ای آموزشی و تجاربی که در حین کار چند ساله کسب نموده اند ، آیا شایسته است تمام تلاش این عزیزان را نادیده بگیرند و به بهانه آزمون زندگی و سر نوشت این خانواده ها را به بازی بگیرند، این چه عدالت است ، که صدها زندگی و خانواده رو دوچار سردرگمی می کنند،

در قاموس زندگی ما نان بریدن از سر بریدن بدتر است.
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
3
0
تعدیل درست ولی مشکل اینه که تعدیل هم با ظلم بوده آخه چاقو هیچ وقت دست خودشو نمیبره مدیر که نمیاد اقوام خودشو که یکساله اومده بیرون کنه فلانی پسر فلان آدم رو بیرون نمی کنه به منی میگه برو که پارتی ندارم ظلم یعنی این چرا وقتی نیرو استخدام میکنید تکلیفشان مشخص نیست حداقل شما که عمر بچه ها رو تلف کردید به این دقت کنید که بیچاره دیگه سنش به ازمون نمیخوره یا نه.واگذار
ظلم فقط به عدالت خدا البته اگه نظرم رو منتشر کنید
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
1
0
شمایی که از روند کار اطلاع ندارید و درد ما رو نمیدونی حداقل به مشکلات دامن نزنید فکر کردین تمام نیروهای شرکتی رفتن حتی به سابقه و کارایی هم توجه نکردن یا از روند اطلاع ندارید یا با عرض معذرت نظرات مغرضانه هست اون افرادی که پارتی داشتن بیرون نکردن والله نکردن حالا شما باور نکنید فقط ضعیف کشی کردن متاسفانه نمیشه نام برد
طنین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
0
0
اگر این عدالت وای بر ما وای بر ما.و مکر و مکرالله
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
3
1
با سلام.اخراج کردن نیرو و جایگزینی ان با نیروهای جدید به هر طریقی متضاد با کار کارشناسی حرفه ای و دور از اخلاق اجتماعی پسندیده است چرا که هیچ کارفرمایی به نیروهایی که با اخلاص و صادقانه در سیستم توزیع و هرجای دیگر فعالیت نموده اند مزد و اجر معنوی خود را برده اند.پس دوستان عزیز تنها راه مقابله با این گونه بلاها که متاسفانه به دست بنده گان خدا بر سر بندگان دیگر خدا می اید چیزی جز تلاش مجدانه و ازمون الهی در شرایط سخت نیست.پس امیدتان به خدای بزرگ باشد که تنها اوست مشکل گشا
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
2
0
سلام ، از شما بزرگوران پایگاه برق نیوز استدعا دارم این خبر رو به اطلاع مهندس کردی برسانید ، شرکت توزیع برق فارس چه کار کرده ، تو این دو ماه چقدر زندگی رو دوچار پریشانی خاطر کرده و چندتا زندگی رو دوچار مشکلات روحی روانی کرده ، شاید وجدان بیداری پیدا شد ، رسیدگی کند ،
شما را قسم می دهم حتما به اطلاع مهندس کردی برسانید.
با تشکر
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
2
0
خدای من وجدان های خفته کی بیدار میشن تا کی باید ظلم اینها رو تحمل کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
0
2
با سلام
دوستان عزیز نیروی پیمانی همینه، حالا یکی پدرش، برادرش، عمو و،... تو اداره برق بوده به واسطه اون وارد سیستم شده، حالا هم عدالت میخواد اجرا بشه...
خدا پدر مادر اون کسی که میخواد این کارو کنه بیامرزه.. ما هم درس خوندیم چون بند پ نداشتیم نتوانستیم وارد سیستم بشیم...
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
0
0
انشالله اگر این عدالت بوده به حق علی ع در رابطه با شما آقای ناشناس هم اجرا شه که شما همحق برسید .وقتی از قضیه اطلاع ندارید لطف کنید نظر ندید.
بله اونا که نزدیکشان نو اداره بودن اصلا تعدیل نشدند ولی امیدوارم خدا این عدل رو هرچه زودتر در مورد شما هم اجرا کنه.الهی امین
کارمند شرکت توزیع فارس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۱
0
0
باسلام.آقای ناشناس نه متقاضی آزمون هست و نه فارغ التحصیل بیکار.ایشون فقط غرض شخصی دارند.حالا با کی و چرا الله الاعلم.دیگه هممون معرفت و بینش یک محصل بیکار رو میدونیم.هیچکس برای یافتن کار راضی به نون بریدن شخص دیگری نیست.دیگه حرفی ندارم بزنم.
طنین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۱
0
0
با عرض معذرت اگه اجازه می‌فرماید دقیقا اسم مدیر رو بیارم و بگم فلانی و فلانی و سه نفر دیگه که از نزدیکای خود مدیر بودن یا یه پارتی قوی داشتن تعدیل نشدن با وجودی که یه ساله بودن و قرعه به نام نفر بعدی افتاد که هیچ کس رو نداشت اگه بزارید هم اسم مدیر رو میارن هم کامل اون افراد رو که اوضاع کاملا روشن شه اجازه هم ندید مدیر رو و تمام اونایی که به ناحق به جای بقیه نشستن رو به قران واگذار میکنم که جواب دل سوخته دو خانواده رو بدن امیدوارم به ظلم گرفتار بشنو روزی که به ذلت نشستن رو ببینیم
وطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
0
2
سلام بر همگی
کلا توی توزیع فارس چیزی به عنوان عدالت وجود نداره من آزمون 94 رو با درصد های خوب و عالی قبول شدم و بعد از اون با یه مصاحبه کاملا فرمالیته و سوالات مزخرف شون ردم کردند در صورتی که همین سوالات چرت شون رو هم بی جواب نگذاشته بودم.
چندین جا شکایت و اعتراض فرستادم که هیچ ثمری نداشت این شرکت از آزمون فقط برای تبدیل وضعیت کارکنانی که پشت شون به جایی وصله استفاده میکنه.
من هر روز می بینم عده ای بی سواد و با پارتی دارن توی شغل هایی که حتی هیچ ربطی به رشته تحصیلی شون نداره دارن استخدام می کنن از راه های مختلف
این نوع استخدام حتی اگر با حقوق چندین میلیونی و تبدیل وضعیت به رسمی باشه حرومه و باعث تضییع حق عده زیادی شده.
من حتی گفتم رد شدنم رو قبول دارم فقط نمره و امتیاز مصاحبه یا رتبه مجموع رو به من بگید به من گفتن این چیزی که شما میخای غیر قانونیه در صورتی که من با دستورالعمل استخدامی شرکت های وابسته رفتم و گفتم طبق این چیزی که من آوردم حرف شما غیر قانونیه و نه خواست من.
اتفاقا همچین بحثی در مورد دستور العمل با یکی از کارکنان توزیع فارس باعث رد شدن من توی مصاحبه شد که من هیچوقت این ظلمی که در حق خودم و خانوادم شد رو نمی بخشم.
به هر حال نوع استخدام کارکنان توزیع فارس خیلی ناعادلانست به همین دلیل من پیش بینی هم کرده بودم یه روزی به وسیله تعدیل نیرو کارکنان این مجموعه تر و خشک با هم بسوزند البته اینجا می تونم حدس بزنم که فقط کارکنانی که به جایی وصل نیستند رو می تونند تعدیل و اخراج کنند وگرنه راه فرار از تعدیل و اخراج و تبدیل وضعیت برای پارتی دار ها از جمله آقایانی که باعث تضییع حق من شدند بس زیاده.
الهام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
2
0
زندگی مون رو داغون کردن و هر بار که اعتراض میکنیم یه بهانه ای میارن و دروغهای حرفایی شنیدیم که باور شخصیت ...نالایق واقعا برامون سخته خلاصه خانه از پایبست ویرانست از اصل خرابه از ریشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
1
5
اقایون شرکتی که اینقدر اعتراض میکنید شما چه حقی برای خودتون قائل میشید که نباید تو ازمون شرکت کنید؟ مگه روز اول که اومدید سر کار شرکت بهتون قول داد که استخدامتون کنه؟؟ مگه خون شما رنگین تر از بقیه هست؟؟؟!!!!!
یا علی بگید و بیایید تو ازمون شایستگی هاتون رو اثبات کنید. ایا میدونید چقدر نخبه و تحصیلکرده بیکار داریم که منتظر ازمون هستند تا برن سرکار فقط بخاطر اینکه نتونستن با پارتی بصورت شرکتی برن سر کار. اینو همه میدونن و خودتون هم میدونین بیشتر نیروهای شرکتی با آشنا و پارتی و قدرت سر کار رفتن. شک نکنید توانایی اون کسی که تو ازمون قبول میشه بسیار زیاده.مگه شرکت توزیع قرارداد بسته که شما رو رسمی کنه. شرکت که اومده برا شما سهمیه گذاشته!!!!!!!!!!!!خوب بشینید درس بخونید و خودتون رو اثبات کنید.....
تازه ما سهمیه هم نداریم!!!!!!!!!!!!!
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
0
4
بنا به اطلاعتون عرض کنم توزیع فارس از شرکت های برتر توانیر هست و نظم و انظباط بسیار خوبی تو این شرکت برقراره. مدیرعامل این شرکت هم واقعا انسان بزرگیه. این شرکت چند مدتی هست دست به چابک سازی سیستم زده یعنی جای نیروهای قدیمی و شرکتی رو داره با نیروهای نخبه و تحصیلکرده عوض میکنه شک نکنید چندسال دیگه جای توزیع مشهد رو میگیره
پاسخ ها
وطن
| Iran (Islamic Republic of)
شما رو چون استخدام کردن اینجوری ازشون حمایت می کنید ضمن اینکه بسیاری از دوستانی که اینجا هستند در جواب صحبت های بعضا غیر منطقی شما جبهه گیری داشتند شما خودتون رو نخبه ای معرفی می کنید که با توجه به علم و سوابقش به استخدام شرکت دراومده در صورتی نه شما و نه اون انسان های بزرگ به تنهایی ملاک قضاوت در مورد علم و نخبگی کسی نمی توانند باشند.
من به عنوان یه فرد بی طرف از سمت این شرکت و مسوولانش ضربه شدیدی خوردم و شما چجوری به من ثابت می کنید که علم و سوابق شمایی که استخدام شدید از من که بدون هیچ توضیح و دلیل قانع کننده ای بدون اینکه رتبه و نمراتمو بفهمم رد کردند بیشتره.
اینم اضافه کنم این یه مثاله جهت درک بیشتر موضوع وگرنه خدایی نکرده من نه شما رو میشناسم نه میدونم هم رشته ای من بودید یا خیر و نه میخام نوع استخدام شما رو زیر سوال ببرم ولی شما چنان حمایتی از این شرکت و مدیرانش می کنید که انگار اونها و شماهایی رو که استخدام کردند معصومید و ماهایی که مصاحبه رد شدیم و یا شرکتی هایی که دارن تعدیل میشن خلافکار و جنایتکار و بی سواد.
یه چیزی هم که توی شرکت با چشای خودم دیدم عرض کنم در زمان تطبیق و تکمیل مدارک ما من توی شرکت شخصی رو دیدم که داشت مراحل استخدام رو طی میکرد و این قبل از مصاحبه بود و ربطی هم به آزمون که ماها اونجا قبول شدیم نداشت حتی اون روزی که من میگم کسی دعوت به شرکت نشده بود و مدیران بخش منابع انسانی شرکت از حضور من جا خوردند که تو اینجا چیکار میکنی ما که دعوتت نکردیم باید منتظر بمونی گفتم گناه که نکردم اومدم چند تا سوال بپرسم که همین بحثی که با یکی از کارکنان شرکت داشتم مطمینم که باعث رد شدنم شد در صورتی که حق با من بود.
یه مساله دیگه که خیلی برام جالب بود من از طریق بازرسی و یکی دو تا سازمان دیگه ارسال کردم در خصوص همین موارد که بعد ها متوجه شدم شکایات و اعتراضات من رو همین شخصی که توی شرکت یه کارمند معمولیه با اختیارات عجیب غریب که بعد از این قضایا چه به صورت حضوری و چه تلفنی هیچ وقت جوابگوی من نبود تلفنو قطع میکرد حضوری می رفتم می گفتم جواب سوالات و ابهامات من رو بدید می گفت برو حراست.
اینم اضافه کنم من هیچوقت مسببان رد شدن و تضییع حق خودم و خانوادم رو نمی بخشم و همین جا اعلام می کنم حقوق شخصی که با رابطه جای من استخدام شده قطعا حرام است و همچنین مسوولانی که می تونستند با پیگیری شکایات من حق ضایع شده من رو بگردونند و این کار رو به مصلحت خودشون نکردند نخواهم بخشید.
باز هم عرض کنم روی سخنم با شما یا شخص خاصی نیست فقط خواستم در جریان این اطلاعات قرار بگیرید و بیشتر در مورد قضاوت تون از شرکت و مدیرانش فکر کنید.
والسلام
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
0
0
اشتباه نکنید جای نیروهائی که پارتی ندارن رو نیروهایش که پارتی دارن جایگزین میکنن دیگه هرکی نباشه خدا که هست اون که شاهده تا کی ظلم اون برا ما کفایت میکنه حالا شما و خدا آقای احمد
کارمند شرکت توزیع فارس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
3
1
آنچه امروز شما تحت عنوان شرکت توزیع فارس میشناسید مدیون همین فعالیت نیروهای شرکتی هست.نیروهایی که جای چندنفر کار میکنند با همین حقوق و مزایاهای خیلی کم.خیلی برای خودم متاسف هستم که همشهریان من و هم وطن های من اینقدر بی رحم بوده و خواستار بیکار شدن ما هستند.ماهایی که چندین سال در بدترین شرایط در سرما و گرما با کمترین امکانات کار کردیم.متاهل هستیم.زن و بچه داریم.قسط و هزارتا خرج داریم.سرپرست و نون اور چندین خانوار هستیم.تو این سالها کلی دوره رفتیم و تخصص کسب کردیم.پارتی رو هم کردید پیرهن عثمون اگرنه هیچکس با پراتی نیومده همه باهمین اگهی های محلی استخدام شدن.حالا که سن استخدامی ما گذشته خیلی نامردیه که ما کنار گذاشته بشیم.ما برای سیستم خیلی زحمت کشیدیم.سیستمهای قدیمی و کهنه رو بروز کردیم.دلمون خون شد تا اینی شده که شما بصورت ایده ال ازش تعریف میکنید.بخدا پیر شدیم.من نخبه نیستم و اما کمتر از نخبه هم نیستم.باور کن اگه شرایط بیکاری کشور اینجوری پرفشار نبود شما در قالب نخبه اینقدر بما حمله ور نمیشدید.فقط میدونم شرکت بدجوری ضربه میخوره اگه دست به تعدیل بزنه.ما تو بطن سیستم هستیم تا نیروهای جدید بخوان راه بیفتن اسیب های بدی میبینه.ما دوس داریم شما استخدام بشید در کنار ما همکار بشیم اما نه به قیمت بیکار شدن ما بلکه باید بجای نیروهای بازنشسته که تعدادشون خیلی هم زیاد هست.اینقدر از واژه پارتی برای هجمه بما استفاده نکنید ما با زحمت و خون دل وارد سیستم شدیم و باهمه چیز سوختیم و ماندیم و ساختیم.خیلیا به اسم های مختلف و دروغ برای ضربه زدن بما کامنت میگذارند شما را به خدا میسپاریم به خانواده ای که دچار استرس شده است و شبها خواب راحتی ندارد.بخدا حقمونه که اسممون رو "نسل سوخته" بزارن اومدیم استخدام بشیم قانون عوض شد.بخدا حق ما این نیست والسلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
3
1
واقعا متاسفم برای توزیع برق فارس.نیروهای زحمتکش خودشو بیرون مکنه که چندتا تازه فارغ التحصیل بیاره هزینه کنه آموزش بده که بعد از چندسال بشن مث اینا.
بنده توزیع برق تهران کار میکنم.حسب طالاع اون دسته افرادی که میگن پارتی بازی کردیم.شماهام اگر جای ما بودید پارتی بازی میکردید و خودتونو یه جا آویزون میکردید.به امید خدا امسال هم رسمی میشم و حقمو میگیرم.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
2
0
وقتی خودمون اینقدر در حق خودمون بیرحمیم چه انتظاری از دشمن داریم خودمون بهتر به ریشمون تیشه میزنیم لعنت بر ظلم لعنت بر ظالم لعنت بر حامی ظلم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
2
0
جالبه جناب آقای کارمند توزیع شما از کجا متوجه شدید که نخبه نیستید و آقای ناشناس شما از کجا فهمیدید نخبه اید
معیار نخبه سنجی چی بوده بعید میدونم استعداد درخشان اینجا بیاد من تو برق نیستم حالا یه سوال مدیرانتان هم آزمون دادن با همین آزمون فهمیدی نخبه هستی
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
3
0
واقعا چطور دالتون میاد نون مردم بریده شه من که حتی با دانشجوها طوری برخورد میکنم که از کارشون بیکار نشن شما دلتون از چیه؟ برای همسایه ات روشنایی طلب کن بی شک حوالی خانه ات روشن تر خواهد شد
طنین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
3
0
بعضی ها نظراتشان کاملا مغرضانست و معلوم نیست به چه علت نه اینکه نفهمن چی میگیم نمیخوان بفهن و این خیلی جالب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
2
7
آقایون شرکتی که اینقدر اعتراض میکنید شما چه حقی برای خودتون قائل میشید که نباید تو ازمون شرکت کنید؟ مگه روز اول که اومدید سر کار شرکت بهتون قول داد که استخدامتون کنه؟؟ مگه خون شما رنگین تر از بقیه هست؟؟؟!!!!!
یا علی بگید و بیایید تو ازمون شایستگی هاتون رو اثبات کنید. ایا میدونید چقدر نخبه و تحصیلکرده بیکار داریم که منتظر ازمون هستند تا برن سرکار فقط بخاطر اینکه نتونستن با پارتی بصورت شرکتی برن سر کار. اینو همه میدونن و خودتون هم میدونین بیشتر نیروهای شرکتی با آشنا و پارتی و قدرت سر کار رفتن. شک نکنید توانایی اون کسی که تو ازمون قبول میشه بسیار زیاده.مگه شرکت توزیع قرارداد بسته که شما رو رسمی کنه. شرکت که اومده برا شما سهمیه گذاشته!!!!!!!!!!!!خوب بشینید درس بخونید و خودتون رو اثبات کنید.....
تازه ما سهمیه هم نداریم!!!!!!!!!!!!!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
2
0
برق نیزوز جان نظر تکرارزی هست ببخشید مگه نظر رو چند بار بیان میکنن آقای ناشناس همون حقی که شما برا خودتون قایلید که اینقدر بیرحم باشید و بدون توجه نظر بدید فکر کردی کسی نزدیکای مدیر بیرون کرده یا اونای که پارتی داشتن حالا انشالله که به ظلم گرفتار میشی بعد می فهمی ما چی میگیم با وجودت درک میکنی به امید اون روز
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
2
2
میگم اونهایی که نظرات مغرضانه می زارن بیان بگن چه سمتی تو اداره توزیع برق دارن بیا راستشو بگو چرا با چن تا اسم نظر میزاری؟
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
1
1
برق نیوز جان لطفا نظرات تکراری رو نزار.
الب ارسلان
|
United States of America
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
2
1
ایا تا حالا مسئولی جوابگو شده؟نه عزیزان پس الکی به هم نپرید.اینا همه مثل اینه(میخ تو سنگ کوبیدنه ).
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
3
2
باسلام
آقای ناشناس هم از عوامل شرکت توزیع هستند و من چند سوال از ایشون دارم
اولا چراشرکت توزیع نیرو به صورت شرکتی جذب کرده
دوم چرا از اول آزمون برگزار نکرد تا به قول شما نخبه جذب نکند
سوم حالا که تمام اقوام خودشون استخدام کردن ، به فکر عدالت هستند و بر گزاری آزمون
چهارم حالا که نیرو شرکتی گرفتن چرا شرکت کلی هزینه بابت آموزش تخصصی این نیرو ها پرداخت کرده ، اگه می خواست اخراج کنه چرا سرمایه بیت المال را هدر داده
پنجم به من بگید در کجای دنیا نیروی با سابقه و تلاشگر برا سیستم رو به هر طریقی(شرکتی ،رسمی ،پیمانی) که کار میکنه اخراج می کنند و آزمون بر گزار می کنند تا نیروی جدید جذب کند ، دو باره همون آموزش ها را بهش میدن

بعد هم می گویند باید به ما مدال کار آفرینی بدهند
چهل تا نیرو با زمون استخدام کرده ، سی وچهار نفر رو با زن و بچه و کلی مشکلات اخراج کرده
آخه این چه عدالتی هست ، رجوع کن به وجدان خود که چقدر خانواده دوچار مشکلات شده اند
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
2
7
اون نیروهایی که می گن ما با پارتی نرفتیم و بر اساس توانایی هاشون رفتن خب بیان راهشو بگن ما هم بتونیم جذب بشیم...پس چرا ما نمی تونیم جذب بشیم...من خودم ازمون سال 94 نیروگاه بندر عباس از طریق ازمون قبول شدم و تست پزشکی و مدارکم رو هم بهشون تحویل دادم...ولی الان 1.5سال ما رو دارن سر میدونن...چرا...چون نیروهای شرکتی مثله شما بی ضابطه و خارج از ازمون میان داخل و اگر مدیر عامل هم ادم عادلی نباشه و دنبال منافع خودش باشه..طرفه اونا رو می گیره...بازم دمه مدیر عاما توزیع فارس گرم که حق رو نمی خاد نا حق کنه...
طنین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
2
1
هاها فکر کردی عدالت داشته اقوام هستن بی پارتی ها بیرون کردن حالا جالبه چرا شما با اسامی مختلف نظر میدی این تیکه رو نمی فهمی اونایی که پارتی دارن بیرون نکردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
2
6
اون نیروهایی که می گن ما با پارتی نرفتیم و بر اساس توانایی هاشون رفتن خب بیان راهش رو بگن ما هم بتونیم جذب بشیم...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!پس چرا ما نمی تونیم جذب بشیم...؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!بازم دم مدیر عامل توزیع فارس گرم که حق رو نمی خواد حق و ناحق کنه...
طنین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
5
1
یه نفر مسیول که فقط بیاد نمره منفی بده بچه ها توجه کنید هروقت میاد یه دور منفی به همه میده میره دقت کنید
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
1
1
انشالله به همون حقی که ما رسیدیم تو هم برسی زودتر
رضا
|
United States of America
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
5
3
احتمالا توانایی شما زیاد نیست شما نظرات بالا رو بخونید میفهمید طی ده سال گذشتته روال استخدام چطور بوده کشور فقط متعلق به شما نیست دهه شصتیام از این مملکت یه حقی داشتن ارث پدرتون که نیست از خودشون بپرسید که چرا واسه دهه شصتیا ازمون نبود و مصاحبه بود و عمر ما دهه شصتیا رو بر باد دادن اینقدر باد به غبغب ننداز خدای تو هم کریمه دیدم اینایی که تو سیستمن سه نفر داره کار یه نفر رو انجام میده و هنوز حالیش نیست شما هنوز فرق تیوری با عملی رو متوجه نیستید لعنت بر ظالم ستمگر رابطه باز
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
0
2
ممنون از برق نیوز که داره خیلی خوب کار میکنه .
ایشالله همه همکارن در برق نیوز سالم و سلامت باشن .
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
0
1
سلام ، وقتی صدای مون به گوش کسی نمی رسه که فریاد رسی کنه و از زندگی باز شدیم ، به داد رسیدن چه فایده ،
بخدا سه ماه بعد از سه سال تلاش کرده الان خانه نشین شدم ، اون با داشتن کلی مشکلات
از برق نیوز سوال داشتم ، آیا امکانش هست این ظلم رو به
رو به معاونت مربوطه توانیر اطلاع دهند ، تا به فریاد ما برسه
مدیر پایگاه اگر درخواستی برای انتشار دارید ارسال نمایید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
1
5
اون نیروهایی که می گن ما با پارتی نرفتیم و بر اساس توانایی هاشون رفتن خب بیان راهش رو بگن ما هم بتونیم جذب بشیم...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!پس چرا ما نمی تونیم جذب بشیم...؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!بازم دم مدیر عامل توزیع فارس گرم که حق رو نمی خواد حق و ناحق کنه...
کارمند شرکت توزیع فارس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
5
1
آقای ناشناس که نمیدونم قصدت چیه؟به دور از شوخی خودت رو به یه روان شناس خوب نشون بده؟مردم ازاری کار درستی نیست؟شما اهدافت از درج این مطالب چی هست؟چی رو دنبال میکنی؟خداوند شما را به راه راست هدایت کند ان شالله.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
0
0
بعله واقعا تمام شرکتیها از راههای ناعادلانه جذب شدهاند مگه غیر اینه..
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار