کد خبر: ۱۶۱۶۵
تاریخ انتشار : ۱۴:۳۶ - ۲۱ تير ۱۳۹۵
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: دستگاه‌های اجرایی قزوین ۲۸ میلیارد تومان به شرکت برق بدهکارند که این موضوع سبب شده تا این شرکت در وزارت نیرو زیر سوال برود.
به گزارش برق نیوز، سعید بهادیوند چگینی درباره میزان بدهی دستگاه‌های اجرایی و ادارات قزوین به این شرکت اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی قزوین و نهادهای دولتی بیش از 28 میلیارد تومان به شرکت توزیع نیروی برق بدهکار هستند.

وی افزود: این موضوع سبب شده است تا شرکت برق استان در وزارت نیرو زیر سوال برود و قوانین سخات‌تری را برای وصول مطالبات در نظر بگیرند که در برخورد با بحران‌های موجود شرایط را سخت می‌کند.

مدیرعامل شرکت برق استان قزوین عنوان کرد: شرکت برق تنها توزیع کننده است و توان لازم را برای اجرای پروژه‌های خود ندارد، این در حالی است که مسئولان در شرایط بحرانی انتظار دارند تا شرکت برق نیز به صورت ویژه کار را دنبال کند؛ البته تا کنون غیر از این نبوده و شرکت برق نهایت همکاری را با سایر دستگاه‌ها دارد.

بهادیوند تصریح کرد: بیشترین مطالبات این شرکت مربوط به آبفای شهری با 80 میلیارد ریال بدهی و آبفای روستایی نبز با 35 میلیارد ریال بدهی است که انتظار می‌‌رود این نهادها نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه سایر دستگاه‌ها از جمله شهرداری، سپاه، ارتش، اداره کل ارشاد، دامپزشکی و غیره نیز به این شرکت بدهکارند خاطرنشان کرد: نهادهای یاد شده باید بدهی خود را به این شرکت بپردازند تا این شرکت هم بتواند در قبال تعهدات خود به نحو مطلوب عمل کند.

مدیرعامل شرکت برق استان قزوین در خصوص برق رسانی به چاه‌های آبی که قرار است در شهر بیدستان حفر شود گفت: شرکت برق استان آماده ارائه این خدمات است و در اسرع وقت این کار را انجام می‌دهد؛ در این مورد نیز باید با وزارت نیرو رایزنی‌های لازم انجام شود تا اعتباری برای این طرح به صورت ویژه تخصیص یابد.

منبع: تابناک
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار