کد خبر: ۱۶۳۲۷
تاریخ انتشار : ۱۳:۴۲ - ۲۸ تير ۱۳۹۵
در جلسه ای با حضور مدیریت عامل شرکت توزیع برق استان خراسان جنوبی، فرماندار ویژه و معاون استاندار خراسان جنوبی در شهرستان طبس و جمعی از مدیران و معاونین ادارات استان مدیر جدید برق این شهرستان معرفی گردید.
به گزارش برق نیوز؛ به نقل از معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس، مراسم تودیع و معارفه مدیران پیشین و فعلی توزیع برق شهرستان طبس با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس، مدیرکل شرکت برق خراسان جنوبی و تعدادی از مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان برگزار شد.
 
مدیرکل توزیع برق خراسان جنوبی، تغییر و جابجایی در سطح مدیران را موجب رشد و شکوفایی افراد و نوآوری در خدمت دانست و افزود: هر دو بزرگوار از مدیران موفق و پرتلاش هستند و هم آقای رخ افروز در مرکز استان و هم آقای علی پرست در طبس قطعا موجب خیر و برکت خواهند بود.
 
محمد ابراهیم شرکا با اشاره به اعمال تعرفه گرمسیری و گرایش مردم به کولرهای گازی گفت: استفاده از کولرهای گازی موجب افزایش مصرف و فشار بر خطوط برق می شود و توصیه می کنیم مردم از کولرهای استاندارد با بازدهی بالا و با کیفیت استفاده کنند تا بازده مناسبی از این وسایل سرمایشی داشته باشند و مصرف برق نیز کاهش یابد.
 
معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس توفیق خدمت به مردم را موهبتی الهی دانست و افزود: خدمت در شهرستان طبس به لحاظ گستردگی و پراکندگی زیاد، سخت و دشوار است و ما از زحمات و تلاش ها و اقدامات موثر آقای رخ افروز تشکر و قدردانی می کنیم و برای آقای علی پرست هم در این جایگاه آرزوی موفقیت داریم.
 
مهندس اخوان صفار خاطرنشان کرد: ما جوانان و سرمایه های انسانی ارزشمندی داریم و می توانیم با دستان خود ایران را بسازیم. حضور و همراهی مردم در پیشرفت و توسعه خیلی مهم است و هر افتخاری که نظام بدست آورده است بویژه در دوران دفاع مقدس، حضور پرشور و پررنگ مردم احساس می شود.
 
مرتضی رخ افروز در گزارش دوره خدمت خود گفت: در حال حاضر ۳۵ هزار مشترک برق داریم. تمام روستاهای با جمعیت ساکن دارای برق هستند ۷۰۰ کیلومتر شبکه فشار قوی، پست ۴۰۰ کیلو ولت و دیگر زیرساخت های لازم برای توسعه و سرمایه گذاری فراهم شده است. از سال ۹۳ برای سه ماه از سال تعرفه گرمسیری در شهرستان طبس اعمال می شود.
 
وی مهمترین مشکل و معضل شهرستان را تیرهای برق فرسوده دانست و افزود: تعویض تیرهای فرسوده نیاز به اعتبار زیادی دارد و ما از طرق مختلف پیگیر تأمین اعتبار و وصول مطالبات برای این منظور هستیم و از دستگاه های اجرایی هم درخواست کمک و مساعدت داریم.
 
مصطفی علی پرست هم در سخنانی هدف خود را خدمت به مردم شریف طبس اعلام کرد و از همه مردم و مسئولان خواست در جهت خدمت رسانی بهتر یار و یاور مدیریت توزیع برق باشند.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار