کد خبر: ۱۶۴۲۸
تاریخ انتشار : ۱۱:۰۸ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
در این نشست مهندس اکبر فخاری ، مدیر دفتر طرح وبرنامه شمال شرق با تحلیل زیرساخت های لازم برای حرکت در مسیر تعالی فرآیندهای برون سپاری در مناطق تحت پوشش این معاونت به تشریح دلایل تغییر ساختاری سازمان ها، برونسپاری ، متدلوژی و فرآیندها ی برون سپاری استراتژیک را تشریح نمود.
به گزارش برق نیوز؛ به نقل از شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در این نشست که روز دوشنبه ، بیست و هشتم تیرماه با حضور مدیر دفتر هیئت مدیره و حسابرسی مدیریت ، معاونین حوزه ستادی و هماهنگی و نظارت شمال شرق و جنوب غرب برگزار شد ، دکتر علی میغی مدیر دفتر توسعه  مدیریت و تحول اداری ضمن یادآوری اهم مطالب ارائه شده در نشست گذشته این کمیته،  به تشریح اهداف فرآیندهای برونسپاری پرداخت .

بر اساس این گزارش همچنین در این نشست مهندس اکبر فخاری ، مدیر دفتر طرح وبرنامه شمال شرق با تحلیل زیرساخت های لازم برای حرکت در مسیر تعالی فرآیندهای برون سپاری در مناطق تحت پوشش این معاونت به تشریح دلایل تغییر ساختاری سازمان ها،  برونسپاری ، متدلوژی و فرآیندها ی برون سپاری استراتژیک را تشریح نمود.

 در این جلسه همچنین مهندس حبیب ترابی ، رئیس کارگروه پیشنهادی بررسی وضعیت برونسپاری خدمات مشترکین  با ارائه گزارشی از تحلیل کارشناسی کارگروه مذکور و رابطه فرآیندهای برونسپاری و تغییر ساختاری شرکت،  پیشنهاداتی را به منظور کاهش هزینه های جاری ، رفع چالش ها و تسهیل فرآیندهای برونسپاری ارائه داد .

گفتنی است در خاتمه این جلسه اعضای کمیته ساختار و فناوی مدیریت به تبادل نظر پیرامون نقاط قوت و قابل بهبود ، تعیین برنامه زمانبندی تحلیل ، بررسی و تثبیت نقشه راه فعلی برونسپاری از لحاظ شاخص فنی ، اقتصادی و... پرداختند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار