کد خبر: ۱۶۴۴۰
تاریخ انتشار : ۱۳:۳۹ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
عمليات نصب چهار هزار كنتور هوشمند شركت فراب با استفاده از تجهيزات و نرم افزار كاملاً ايراني به صورت پايلوت در استان‌هاي زنجان و بوشهر، با موفقيت پايان يافت.
به گزارش برق نیوز، به نقل از روابط عمومي شركت فراب، مهندس سعيد قنبري، معاون مدير عامل و مجري طرح‌هاي كنتورهاي هوشمند شركت، با اعلام اين خبر، گفت: شركت فراب همسو با سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي نظام جمهوري اسلامي ايران، موفق شد در خردادماه امسال، هر دو پايلوت قراردادي طرح‌هاي فراسامانه هوشمند اندازه‌گيري و مديريت انرژي (فهام) خود در استان‌هاي زنجان و بوشهر را در تعداد چهار هزار عدد كنتور هوشمند، با محصولات كاملاً بومي نصب و راه‌اندازي كند.

قنبري افزود: نرم‌افزارهاي سيستم مركزي مورد استفاده، توسط متخصصان شركت فراب و براي نخستين بار در كشور به صورت صد درصد داخلي طراحي و توليد شده است. كنتورهاي نصب شده در دو استان زنجان و بوشهر نيز، نخستين كنتورهاي هوشمند كاملاً بومي كشور بوده و توليدي شركت الكترونيك افزارآزما هستند كه در سيستم جامع اندازه‌گيري هوشمند فراب، قابل به كارگيري شده‌اند.

وي در ادامه گفت: كارفرماي اين پروژه‌ها، سازمان بهره‌وري انرژي ايران (سابا) و مشاور آنها، شركت موننكو ايران است.

قنبري همچنين از اعلام اين موضوع از سوي مدير عامل شركت فراب به وزير نيرو خبر داد و گفت: منتظر تعيين زمان از سوي دفتر وزير نيرو، براي افتتاح رسمي اين پروژه‌ها در استان‌هاي زنجان و بوشهر با حضور ايشان هستيم.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار