کد خبر: ۱۶۴۷۱
تاریخ انتشار : ۱۳:۳۱ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
در راستای اجرای طرح ملی کاهش تلفات؛
در راستای اجرای طرح ملی کاهش تلفات، مانور عملیاتی مبارزه با برق های غیرمجاز در سطح امورهای هشتگانه شرکت، با حضور اکیپ های اجرایی امورها شامل امور مربوطه و اکیپ های کمکی به عنوان اکیپ های معین انجام شد.
به گزارش برق نیوز؛ در راستای اجرای طرح ملی کاهش تلفات، مانور عملیاتی مبارزه با  برق های غیرمجاز در سطح امورهای هشتگانه شرکت، با حضور اکیپ های اجرایی امورها شامل امور مربوطه و اکیپ های کمکی به عنوان اکیپ های معین انجام شد.

مهندس ابراهیم زاده دبیر کمیته کاهش تلفات شرکت در سخنانی با بیان اینکه این برنامه به صورت هماهنگ و یکپارچه در سطح امورهای هشتگانه اجرا می شود، اظهار داشت: این طرح با هدف جمع آوری برق های غیر مجاز، شامل برق مستقیم، دستکاری کنتور و همچنین جمع آوری آلودگی های نوری به اجرا در آمد.

وی تصریح کرد: در این طرح ضمن بازدید سرزده از اماکن تجاری، مسکونی، طرح های سالمسازی دریا و شهرک ها  تمامی لوازم اندازه گیری و شبکه های موجود، مورد بازبینی، آزمایش و بررسی دقیق  قرار گرفته در صورت وجود موارد خلاف، ضمن تقریر صورتجلسه، موارد برای رفع مشکل به مشترک مورد نظر به نحو مقتضی اطلاع داده خواهد شد.

ابراهیم زاده ادامه داد: در این بازدیدها ضمن قطع برق و انشعابات غیر مجاز مشترکان پرمصرف و یا انشعابات غیر مجاز، حسب مورد پیگیری های قضایی نیز در دستور کار قرار می گیرد.

دبیر کمتیه کاهش تلفات با اشاره به تلاش فراگير این شرکت برای برخورد قانوني با اين دسته از افراد، خاطر نشان کرد: بخش حقوقی شرکت پرونده های زیادی در خصوص برق های غیر مجاز را از طریق مراجع ذیصلاح پیگیری می نماید.



ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار