کد خبر: ۱۶۵۸۶
تاریخ انتشار : ۱۰:۳۰ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
طبق آخرین اطلاعات رسمی این شرکت، هر مشترک برق در این شهرستان در طول سال 949 دقیقه خاموشی دارد. به عبارتی هر مشترک برق در شهرستان ورامین به طور متوسط سالانه 15 ساعت و 49 دقیقه برق ندارد.
 به گزارش برق نیوز، در بخش مرکزی استان تهران شهرستانی با جمعیت بیش از 500 هزار نفر واقع شده که از آن با نام "ورامین" یاد می شود. تأمین برق شهرستان ورامین که فاصله کمی با پایتخت ایران دارد بر عهده شرکت توزیع برق استان تهران است.

طبق گزارش رسمی وضعیت شهرستانهای استان تهران در سال 93، هر مشترک برق در این شهرستان در طول سال 949 دقیقه خاموشی دارد. به عبارتی هر مشترک برق در شهرستان ورامین به طور متوسط سالانه 15 ساعت و 49 دقیقه برق ندارد.

پیگیری های خبرنگار ذاکرنیوز از وضعیت خاموشی های پراکنده شهرستان ورامین حاکی از این است که این رقم در سال 95 با تغییرات اندکی در حدود چند دقیقه، قابل استناد است.

متوسط میزان خاموشی ها در شهرستان ورامین با استاندارد جهانی متوسط میزان خاموشی ها برای هر مشترک که 11 دقیقه در سال است، بسیار فاصله دارد. به عبارتی متوسط خاموشی ها در این شهرستان حدود 86 برابر استاندارد جهانی است.

عمده بروز خاموشی ها در این شهرستان، در ایام پیک سالانه مصرف برق در دو ماه تیر و مرداد رخ می دهد که ناشی از کمبود ظرفیت های تولید برق نسبت به نیاز مصرف، فرسوده بودن بخشی از شبکه توزیع و انتقال برق و بروز آسیب دیدگی ها و اشکالات فنی ناشی از گرمای بیش از حد هوا و ... است./ذاکر نیوز
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
برقکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
0
0
به نظر من باید توجه داشت شهرستان ورامین پراکندگی هایش بسیار بسیار وسیع است علی الخصوص منطقه ای مثل جواد اباد خودش شامل 56روستا هست که مثل یک شهرستان هست بنابراین نتیجه میگیریم که همین 15ساعت خاموشی آمار خیلی خوبی هست...
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار