کد خبر: ۱۶۵۹۳
تاریخ انتشار : ۰۹:۵۶ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
در راستاي طرح ملي كاهش تلفات انرژي برق و با بهره گيري از فرايندهاي كنترلي، مقدار338ميليون كيلو وات ساعت انرژي برق به ارزش ريالي 220ميليارد ذخيره شد.
به گزارش برق نیوز، سعيد آقايي مدير امور برق منطقه 2 كلانشهر اهواز با اشاره به اهميت صرفه جويي در مصرف انرژي گفت: امروزه نمي توان نقش پراهميت برق را ناديده گرفت و حضور آن در بخش عمده اي از فعاليتهاي روزمره زندگي ما به وضوح قابل ديدن است و از آنجايي كه توليد اين انرژي مهم بسيار پرهزينه است، مي طلبد از همه راهكارهاي نوين جهت صرفه جويي در مصرف برق استفاده كنيم.

وي در بخش ديگري از صحبت هاي خود گفت: به همت مجموعه كاركنان اين منطقه و با انجام فرايندهاي كنترلي نظارتي و اصلاح لوازم اندازه گيري توانستيم تاكنون بيش از 338 ميليون كيلووات انرژي برق ذخيره كنيم كه از اقدامات مهم اين عمليات تعويض بيش از 6500 دستگاه كنتورمعيوب در سطح اين منطقه است.

آقايي در ادامه بيان داشت: با اين اقدام مهم و در راستاي تحقق اهداف رهبر معظم انقلاب در زمينه اقتصاد مقاومتي موفق شده ايم به ميزان 220 ميليارد ريال صرفه جويي اقتصادي فراهم كنيم.
منبع: توانیر
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار