کد خبر: ۱۶۷۲۲
تاریخ انتشار : ۱۱:۴۹ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
شرکت‌های برق فلوریدا برای خلاص‌شدن از شر علاقمندان بازی پوکمون که در حین انجام این بازی در نزدیکی تجهیزات برق شهری پرسه می‌زنند، ناگزیر از استخدام یک شرکت امنیت سایبری شده‌اند تا پوکمون‌ها را از اطراف تأسیسات برق دور کند.
 به گزارش برق نیوز؛ شرکت‌های برق در فلوریدای آمریکا به‌دلیل نگرانی از اینکه علاقمندان به بازی پوکمون‌گو در حال پرسه زدن در زمین‌های خصوصی مردم و نزدیکی تجهیزات برق شهری هستند، شرکت امنیت سایبری لوکینگ گلس را استخدام کرده‌اند تا شخصیت‌های بازی پوکمون را از روی نقشه این منطقه حذف کند.

کریس کولمن، مدیر شرکت لوکینگ گلس در این باره گفت: «حالا کار ما شده کشتن پوکمون‌ها.»

وی گفت، تاکنون 8 شرکت مختلف از لوکینگ گلس خواسته‌اند با تغییر کدهای بازی در روی نقشه موجودات کوچک، تحت عنوان پوکمون را از مناطق حفاظت شده حذف کنند. قرار است تیم مهندسان لوکینگ گلس پیشنهادات خود در این زمینه را به شرکت نیانتیک لبز، سازنده این بازی ارسال کند.

ادارات پلیس نقاط مختلف آمریکا هشدارهایی را برای طرفداران بازی پوکمون‌گو منتشر کرده و از آنها خواسته‌اند برای کشتن شخصیت‌های این بازی وارد محوطه‌های متعلق به شرکت‌ها، نهادهای دولتی یا مؤسسات مذهبی نشوند، اما تاکنون هیچ نهادی نتوانسته بفهمد که چگونه می‌تواند از شر پوکمون‌هایی که در املاکش سرگردان هستند خلاص شود.

این بازی موبایلی پرطرفدار که بر اساس تکنولوژی واقعیت افزوده طراحی شده، از بازی کنندگان می‌خواهد تا برای جمع‌آوری پوکمون‌ها، یا همان شخصیت‌های بازی با استفاده از نقشه بازی در مناطق راه بیفتند و دنبال آنها بگردند. این بازی به‌نوعی مرزهای عالم دیجیتال و عالم واقعیت را در نوردیده است.

تاکنون جسد یک نوجوان که هنگام بازی پوکمون در رودخانه‌ای در وایومینگ غرق شده بود پیدا شده است. 2 مرد نیز در تلاش برای گرفتن پوکمون‌ها از بالای صخره به پایین پرت شده‌اند. یک بازی کننده دیگر، به‌دلیل بازی کردن هنگام رانندگی با خودروی پلیس برخورد کرده است.
منبع: تسنیم
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار